DAT VROEG IK OOK NIET.quote:
Daarom, stel iemand blijft er mee zitten maakt ie nog een paar tientjes winst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft is het niet eens zo'n risico.
Daar doe ik het stiekem eigenlijk wel voorquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
maar kans is klein dat het je lukt. maar als het je lukt.![]()
dan knuffel ik je hele avond met je.
WEET IK NIET ZULLEN WE HET OVER DAVE GROHL HEBBEN?quote:
Ik denk dat de kans bij jou het grootst is dat je niet komtquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar doe ik het stiekem eigenlijk wel voor
voor 10 minuten werk als je op de site zit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom, stel iemand blijft er mee zitten maakt ie nog een paar tientjes winst.
Waarom? Zoiets is toch juist leuk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
waarom gaan jullie niet iets anders doen
en met iets anders bedoel ik iets cheap ass
Het is geen goed idee; straks krijgen we weer hetzelfde gezeik als toen jij Dr.Nick ging meeten, ik heb verdomme mijn advocatendiploma moeten halen om die hele kwestie op te lossen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg me dat het geen goed idee is.
JA!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WEET IK NIET ZULLEN WE HET OVER DAVE GROHL HEBBEN?
Ja want ik koop de kaartjes dus ik kom niet. Logisch as fuck. Ben geen pussyquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans bij jou het grootst is dat je niet komt
tis watquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik steek een peuk op tegen de stress.
Je krijgt je geld meteen van Tjackiequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want ik koop de kaartjes dus ik kom niet. Logisch as fuck. Ben geen pussy
KSIquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar the fuck gaat het nou over?
Dave Grohl @ Ziggodome.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
avicci meet ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Avicii meetquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |