neem dan een film met een slecht eindquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
krijg je al die feel good dingen waar iedereen uiteindelijk supergelukkig is. Wat toch nooit waar is
Na een dagje Hot or Notten heb je vast wel weer wat potentie in je whatsapp-lijstquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
krijg je al die feel good dingen waar iedereen uiteindelijk supergelukkig is. Wat toch nooit waar is
die zijn er?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
neem dan een film met een slecht eind
Potentie? Ik krijg 2 dagen alleen maar complimentjes van die chick. Ik zou superleuk en spontaan zijn. Maar er is een andere dude. En die is leuker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na een dagje Hot or Notten heb je vast wel weer wat potentie in je whatsapp-lijst
Daar gaat het om toch?
Nee, dat zeg je nu. bij die vorige chick zei je ook I`m out, nooit meer daten en vrouwen blabla, dat doet namelijk iedereenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Potentie? Ik krijg 2 dagen alleen maar complimentjes van die chick. Ik zou superleuk en spontaan zijn. Maar er is een andere dude. En die is leuker.
Altijd iemand beter, I'm out
hot or not chicksquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Potentie? Ik krijg 2 dagen alleen maar complimentjes van die chick. Ik zou superleuk en spontaan zijn. Maar er is een andere dude. En die is leuker.
Altijd iemand beter, I'm out
je, is Grease ook, is uiteindelijk ook gewoon een musicalquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat, is ook een film
en heeft toevallig een zielig eind
true. Maar ik ben het gewoon goed zat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je nu. bij die vorige chick zei je ook I`m out, nooit meer daten en vrouwen blabla, dat doet namelijk iedereenKom op en next one gewoon. Het is niet zo dat je nu je hele leven lang single blijft of zo.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom niet gewoon molly?
Greasequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je, is Grease ook, is uiteindelijk ook gewoon een musical
I'm outquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
GreaseDie kan je niet met West Side Story vergelijken. Dat verhaallijn is gewoon 'vermakelijk'. Overeenkomsten met West Side Story: liedjes, dansjes en een verliefd stelletje. Meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |