Niet!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik het naar jou doet zuip je het op, fokkie gebruikt het voor zijn studie, en cachet misbruikt mij dan gewoon.
kanjerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het is waarschijnlijk niet op tijd bij mij.
Het zal ruim voor die tijd wel uitverkocht zijn, denk ik zo. Of wellicht reserveren ze een bepaald deel voor deurverkoop, maar dan betaal je veel meer.quote:
Ik kom sws.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil wel opzich maar ik heb het idee dat er dan weer paar afhakers zijn als puntje bij paaltje komt
Uiteraardquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat moet voldoende reden zijn fokkie.
je kan mij toch zo traceren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik zo voor 200 euro aan kaarten besteld betalen jullie net terug of kunnen jullie niet
In het slechtste geval verkoop je met dikke winst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik zo voor 200 euro aan kaarten besteld betalen jullie net terug of kunnen jullie niet
Hmquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef Tjacka het volgende:
cach als je ze hebt koop ik ze serieus gelijk over ben jij van de onzekerheid af of het doorgaat.
en ik kom ze toch wel kwijt als het niet doorgaat.
rijke tataquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dat niet doequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het slechtste geval verkoop je met dikke winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |