Kijk The Machinistquote:
Jawel toch?quote:
hij trolledquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel toch?![]()
Ik ben er wel bang voor eigenlijk![]()
Niet voor de werking maar voor het knarsenIk heb verziekte kaken, en ik ben echt bang dat die uit de kom schieten
![]()
beet vorige keer bijna stukje van mijn tand er af.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel toch?![]()
Ik ben er wel bang voor eigenlijk![]()
Niet voor de werking maar voor het knarsenIk heb verziekte kaken, en ik ben echt bang dat die uit de kom schieten
![]()
Klinkt interessant. Op de watchlistquote:
Lolly`s helpen toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beet vorige keer bijna stukje van mijn tand er af.
maar was alleen glazuur.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Op de watchlist
quote:
gewoon kauwgom.quote:
Dagje amsterdam toch.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
7 uur savonds begint dat?Wat is dat voor kut tijd.
http://www.livenation.nl/(...)d3god8SMAdA#id475715quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:08 schreef xcachet het volgende:
Ik ga echt mijn best doen jongens. Wekker staat. Tjacka welke site?
Hoe laat is het afgelopen eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
totquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Maar dus ze vormen een stelletje en 1 van de twee gaat dood of ze kunnen niet meer bij elkaar zijn of whatever.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]Lees het dan zo: twee bendes in New York die rivalen zijn. Groep 1: geboren en getogen in NY, bestaande uit jongeren die zich onbegrepen voelen en daarom zich op straat begeven. Groep 2: immigranten die niet worden geaccepteerd en van die andere bende weg moet. Dus herrieschoppen en shit. Daartussen zit dus een 'stelletje'. En er is geen goed eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |