kutlevenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Paxcon het volgende:
volgens mij heb daar ergens een tentamen
AZ Feyenoord Ajax Cambuur PEC Zwolle JVC Cuijk Groningen Vitessequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ
Heracles
Ajax
Cambuur
PEC
MVV
Groningen
Vitesse
quote:
quote:
quote:
knjbquote:
en zo'n eikel die 3 keer quotequote:
IJsselmeervogels is beter dan een aantal eerste divisieclubsquote:
waar is Henk?quote:
ik ben er bijna van overtuigd dat we deze pot gaan verprutsen....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IJsselmeervogels is beter dan een aantal eerste divisieclubsHet zou me niets verbazen als Ajax de wedstrijd te licht opneemt en dan pas na verlenging wint
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben er bijna van overtuigd dat we deze pot gaan verprutsen....
Mafkees. Zonder Pelle kan Feyenoord beter niet komen opdagen en met is het ook niks. 3-1.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Vasion het volgende:
Heerlijk om Heracles te treffen. Afslachting 0-4 Feyenoord
RIP voor de nabestaandenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Pascalus het volgende:
METSJFIKSING
TOMASSON HOORT BIJ DE KNJB
CAPS LOCK
Nee joh rond december krijgt Frank zijn shit voor elkaar en gaan we eindelijk beter voetballenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pelle is geen maanden geschorst ofsoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mafkees. Zonder Pelle kan Feyenoord beter niet komen opdagen en met is het ook niks. 3-1.
Vier nederlagen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
wel leuke 10/11 dagen voor ajax in december
milan uit
cambuur uit
ijsselmeervogels uit
roda jc uit
maar als het dan toch moet, dan maar tegen IJsselmeervogels, leuke clubquote:
Nou, dan kan IJsselmeervogels weer sportploeg van het jaar wordenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pelle zorgt ervoor dat die in de winter weg isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pelle is geen maanden geschorst ofso
Veronica film.quote:
fuk, dat zijn ze ooit geweest iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dan kan IJsselmeervogels weer sportploeg van het jaar worden
Prima, aantal millies opstrijken en een nieuwe spits kopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pelle zorgt ervoor dat die in de winter weg is
Te Wierik gaat hopelijk hard worden aangepakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mafkees. Zonder Pelle kan Feyenoord beter niet komen opdagen en met is het ook niks. 3-1.
Niet elke spits kan een voltreffer zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Prima, aantal millies opstrijken en een nieuwe spits kopen.
Kan jij drie kaartjes regelen voor Heracles-Feyenoord?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef hafcfan het volgende:
Wij krijgen dan Az thuis, Feyenoord thuis en dan Vitesse thuis en ook nog in December. Wat een pech.
IJsselmeervogels is vaker sportploeg van het jaar geweest dan PSVquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
fuk, dat zijn ze ooit geweest idd
In de Eredivisie wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet elke spits kan een voltreffer zijn
Met een heel makkelijk gegeven penaltyquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IJsselmeervogels is beter dan een aantal eerste divisieclubsHet zou me niets verbazen als Ajax de wedstrijd te licht opneemt en dan pas na verlenging wint
Vast wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Kan jij drie kaartjes regelen voor Heracles-Feyenoord?
Ik wil ze we halen als ze in de verkoop gaan moet je even laten weten hoe en wat. Thuisvak gewoon? en je bent geen relschopper toch? Anders krijg ik problemen en ik ken de Feyenoorders.quote:
ach.. die gast speelt niet eens in het buitenland, meer een bankzitter. En je oordeelt nu over een wedstrijd tegen Hoek.quote:
Zelfs tegen Hoekkie kan die het nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
ach.. die gast speelt niet eens in het buitenland, meer een bankzitter. En je oordeelt nu over een wedstrijd tegen Hoek.
Ligt eraan hoe de kaartverkoop is tztquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vriend, ouwe lul, rakker.
3 kaarten voor Heracles-Feyenoord? Lukt dat?
quote:Dinsdag 17 december 2013
20.00 uur: Excelsior – PEC Zwolle
Woensdag 18 december 2013
15.30 uur: SC Cambuur – FC Utrecht
18.45 uur: AZ – sc Heerenveen
19.45 uur: Roda JC - Vitesse
20.00 uur: JVC Cuijk – MVV Maastricht
20.45 uur: Heracles Almelo – Feyenoord
Donderdag 19 december 2013
18.45 uur: FC Groningen – N.E.C.
20.45 uur: IJsselmeervogels – Ajax
Dat Ajax met 2-0 wint?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal vanavond zorgen voor de foto's, 422.
Nee, van vorige week woensdag.quote:
Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
tuulk. duh.
Wij wonnen ook in R'dam, dus waarom morgen ook niet?
Positief blijvenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.
Ik vind mensen met een instelling dat het wel weer niks zal worden vanavond een stuk sneuer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.
Ik heb dan ook niet een al te hoge dunk van Heracles.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind mensen met een instelling dat het wel weer niks zal worden vanavond een stuk sneuer.
Dat magquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet een al te hoge dunk van Heracles.
Klopt, maar Heracles moet blijven verkopen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik zeggen "sinds dit jaar". Vorige jaren was het zo leuk
Wauw! Harder dan Excelsior-fans? Dat moeten wel diehards zijn dan!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
Bezoekers schreeuwen harder dan Excelsior-fans. Althans, tenzij die ook over Eagles aan het zingen zijn.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wauw! Harder dan Excelsior-fans? Dat moeten wel diehards zijn dan!
Gast, dat weet je toch bestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, dat weet je toch bestJij hebt vast nog nooit iemand horen zeggen dat je grappig bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, jij bent vandaag echt zo chagrijnig als wat. Zit je tampon scheef? Staat mijn UI je niet aan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog nooit iemand horen zeggen dat je grappig bent?
PEC wil winnen, mag jij gokken wie er in staatquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie keept er nu dan? Begois of Ter Wielen?
Begois.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie keept er nu dan? Begois of Ter Wielen?
Moet nog blijken, maar lijkt onwaarschijnlijk iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
Hamstrinkie. Die doet niet mee dit weekend.
Zou voor PEC mooi zijn als hij nog verlengd ook... Ivm verkoop aan het eind van het seizoenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Latsjman hopelijk nog een half jaar bij PEC dan.
Al zin in De Kuip zaterdag dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou voor PEC mooi zijn als hij nog verlengd ook... Ivm verkoop aan het eind van het seizoen
Die kans schat ik op maximaal 1%. Zat clubs die zich zullen melden, kan ook wel een stap hogerop die jongen. Al dan niet financieel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou voor PEC mooi zijn als hij nog verlengd ook... Ivm verkoop aan het eind van het seizoen
donderdagnacht ergens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:46 schreef pleeborstel het volgende:
Wanneer is de loting voor de volgende ronde? Hoop op een mooie thuiswedstrijd
Dr zat geen stuit inquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef Tchock het volgende:
Behoorlijke blunder was dat, al zat er een nare stuiter in het schot van Achenteh.
Ik post hier met al mijn vrienden.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef Momo... het volgende:
Het is wel gezellig hier, he Cavaliers.
Fox eredivisiequote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef Shreyas het volgende:
Waar wordt de wedstrijd uitgezonden?
Ze willen niet concurreren met het grootse darten.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom is deze wedstrijd eigenlijk al om 1845? Op papier toch het meest interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zag het in die 3d zooi al, esteban had geen goed zicht![]()
Of geen muur meerquote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Wilskracht het volgende:
Wanner gaan ze nou is 2 man op de lijn zetten bij een vrije trap waarbij er 1 op de schouder zit.
Dat mag en dan kop je zo'n bal gewoon weg.
Of ze gaan op de lat zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef Wilskracht het volgende:
Wanner gaan ze nou is 2 man op de lijn zetten bij een vrije trap waarbij er 1 op de schouder zit.
Dat mag en dan kop je zo'n bal gewoon weg.
Die houden we nog even in de kast.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het gaat niet zo retteketet
Ja, MVV gaat kut. Doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
Lol ik zit even bij Unibet te kijken:
JVC Cuijk wint: 6,10
Zal ik?
Ze spelen wel goed de laatste tijd, ik zeg doen. Ze hebben net nog van koploper AFC gewonnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
Zal ik?
Juist geen muur of maximaal 2 man kan je er nog 4 op de lijn zetten.quote:
levert je toch 24 euro op xdquote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk 3 euro of zo doen
Kan best, Met Hansie Hansie aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
Zal ik?
Ja dat was wel jammer, AFC is hier, beetje dubbel gevoel had ikquote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze spelen wel goed de laatste tijd, ik zeg doen. Ze hebben net nog van koploper AFC gewonnen.
Met 6-0 van ADO'20 gewonnen dus die kan je om een boodschap sturen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze spelen wel goed de laatste tijd, ik zeg doen. Ze hebben net nog van koploper AFC gewonnen.
Mag dat denk het niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of ze gaan op de lat zitten.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan best, Met Hansie Hansie aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.
Wij steunen Hansie Hansie en hij heeft niet voor niks MVV uitgekozen bij de loting.quote:
En ik ben van 10 euro naar 75 gegaan de laatste paar weken, dus het kan er wel vanafquote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wij steunen Hansie Hansie en hij heeft niet voor niks MVV uitgekozen bij de loting.
Vraag me af wie hij in de volgende ronde als tegenstander wil.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wij steunen Hansie Hansie en hij heeft niet voor niks MVV uitgekozen bij de loting.
Prima voor de tv kijker.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef sonnyspek het volgende:
De helft van het stadion komt nu binnen. 18:45 is ook een kut tijd.
Dat gaat aardig dan, waar heb je nog meer op ingezet?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik ben van 10 euro naar 75 gegaan de laatste paar weken, dus het kan er wel vanaf
Ik had een flinke klapper bij Ajax Barca en daarna wat kleine winstjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat aardig dan, waar heb je nog meer op ingezet?
Door de weeks is het altijd lastig als er meerdere moeten worden uitgezonden, begin je later dan is de latere wedstrijd weer te laat afgelopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef sonnyspek het volgende:
De helft van het stadion komt nu binnen. 18:45 is ook een kut tijd.
Zo, een echte kenner.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik ben van 10 euro naar 75 gegaan de laatste paar weken, dus het kan er wel vanaf
Waarschijnlijk krijgt Ajax de opdracht van IJsselmeervogels te verliezen en kiest hij die dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af wie hij in de volgende ronde als tegenstander wil.
Huub Esteban?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die keeper van AZ is maar een slappe Zweed, die gaat als een zak aardappelen naar de hoek.
Ik ook al een tijdje niet meer, het is dan ook een knotsgekke competitie.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe de laatste tijd niet zo veel gokken meer want als zelfs de grote Johan Derksen er zo vaak naast zit is er voor een leek als mijzelf weinig eer te behalen.
20.00*quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef sonnyspek het volgende:
Oei dat scheelt niks. Wanneer speelt Cuijk?
8 uur.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef sonnyspek het volgende:
8 uur is correct gekkie.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ik dacht gelezen te hebben 8 uur my mistake
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ik dacht gelezen te hebben 8 uur my mistake
Die wordt niet uitgezonden geloof ik, Foxie kiest om onverklaarbare reden voor Heracles - Feyenoord.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef sonnyspek het volgende:
Ik wilde je foppen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Kutje waarom zeg je dan kwart voor
Het wordt uitgezonden op Unibet-tv zag ik net.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wordt niet uitgezonden geloof ik, Foxie kiest om onverklaarbare reden voor Heracles - Feyenoord.
Ook binnen Nederland?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het wordt uitgezonden op Unibet-tv zag ik net.
Vaak niet, al lijkt dit me bij uitstek een wedstrijd voor Nederlands fijnproevers.quote:
Vaak klopt dat niet, al weet ik het niet vanavond.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het op een NL website staan.
Hier las ik het
Er zullen ook diverse arabieren zijn die graag de portemonnee trekken voor zo'n topwedstrijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaak niet, al lijkt dit me bij uitstek een wedstrijd voor Nederlands fijnproevers.
Toch wel echte arabieren he?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zullen ook diverse arabieren zijn die graag de portemonnee trekken voor zo'n topwedstrijd.
Hansie laat de arabieren eerst op echtheid keuren door Bossie, die is erkend Arabieren expert.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk. JVC is zeer professioneel.
Gecondoleerd Johannes.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-75-overleden.dhtml
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-75-overleden.dhtml
quote:
Zware dagen voor Johannes. Ook al moeten horen dat Kanye West FC Groningen gewoon kut vindt. Ik heb met hem te doen.quote:
Gelukkig heb ik 3FM al bij voorbaat geboycot.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Een zware slag voor Groningen.
En dit allemaal op dezelfde dag als die smakeloze grap van 3FM over FC Groningen. Hoe durven ze daarmee te spotten
Dat request is ook weer volgens mij. Maar volgens mij zijn minstens 2 van de 3 in dat huis knettergek.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 3FM al bij voorbaat geboycot.
Vond ik ook raar, mischien tegen Heerenveen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
Waar heeft Ron de Rijk het over? AZ verloor in 2007 nog een bekerfinale.
Dat volg ik helemaal niet. Gielquote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat request is ook weer volgens mij. Maar volgens mij zijn minstens 2 van de 3 in dat huis knettergek.
Ron de Rijk is gek.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
Ron de Rijk was daar zelf bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
quote:
Ajacied.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog steeds een langere stilte dan bij BLatter
Ik moet toegeven, de eerste paar keer is die reclame wel leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, wie had dat gedacht? Van een X5, naar lijn 5.
Wat een held.quote:
Ze bedoelden Assistent natuurlijkquote:
Dan moet je met je laptop op de parkeerplaats van de kantineheld van maandag gaan zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Unibet het ook voor Nederlanders uitzendt, het zou toch mensonterend zijn als alleen mensen in het buitenland van Hansie Hansie kunnen genieten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |