IJsselmeervogels is beter dan een aantal eerste divisieclubsquote:
waar is Henk?quote:
ik ben er bijna van overtuigd dat we deze pot gaan verprutsen....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IJsselmeervogels is beter dan een aantal eerste divisieclubsHet zou me niets verbazen als Ajax de wedstrijd te licht opneemt en dan pas na verlenging wint
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben er bijna van overtuigd dat we deze pot gaan verprutsen....
Mafkees. Zonder Pelle kan Feyenoord beter niet komen opdagen en met is het ook niks. 3-1.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Vasion het volgende:
Heerlijk om Heracles te treffen. Afslachting 0-4 Feyenoord
RIP voor de nabestaandenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Pascalus het volgende:
METSJFIKSING
TOMASSON HOORT BIJ DE KNJB
CAPS LOCK
Nee joh rond december krijgt Frank zijn shit voor elkaar en gaan we eindelijk beter voetballenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pelle is geen maanden geschorst ofsoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mafkees. Zonder Pelle kan Feyenoord beter niet komen opdagen en met is het ook niks. 3-1.
Vier nederlagen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
wel leuke 10/11 dagen voor ajax in december
milan uit
cambuur uit
ijsselmeervogels uit
roda jc uit
maar als het dan toch moet, dan maar tegen IJsselmeervogels, leuke clubquote:
Nou, dan kan IJsselmeervogels weer sportploeg van het jaar wordenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pelle zorgt ervoor dat die in de winter weg isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pelle is geen maanden geschorst ofso
Veronica film.quote:
fuk, dat zijn ze ooit geweest iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dan kan IJsselmeervogels weer sportploeg van het jaar worden
Prima, aantal millies opstrijken en een nieuwe spits kopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pelle zorgt ervoor dat die in de winter weg is
Te Wierik gaat hopelijk hard worden aangepakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mafkees. Zonder Pelle kan Feyenoord beter niet komen opdagen en met is het ook niks. 3-1.
Niet elke spits kan een voltreffer zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Prima, aantal millies opstrijken en een nieuwe spits kopen.
Kan jij drie kaartjes regelen voor Heracles-Feyenoord?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef hafcfan het volgende:
Wij krijgen dan Az thuis, Feyenoord thuis en dan Vitesse thuis en ook nog in December. Wat een pech.
IJsselmeervogels is vaker sportploeg van het jaar geweest dan PSVquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
fuk, dat zijn ze ooit geweest idd
In de Eredivisie wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet elke spits kan een voltreffer zijn
Met een heel makkelijk gegeven penaltyquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IJsselmeervogels is beter dan een aantal eerste divisieclubsHet zou me niets verbazen als Ajax de wedstrijd te licht opneemt en dan pas na verlenging wint
Vast wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Kan jij drie kaartjes regelen voor Heracles-Feyenoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |