kutlevenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Paxcon het volgende:
volgens mij heb daar ergens een tentamen
AZ Feyenoord Ajax Cambuur PEC Zwolle JVC Cuijk Groningen Vitessequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ
Heracles
Ajax
Cambuur
PEC
MVV
Groningen
Vitesse
quote:
quote:
quote:
knjbquote:
en zo'n eikel die 3 keer quotequote:
IJsselmeervogels is beter dan een aantal eerste divisieclubsquote:
waar is Henk?quote:
ik ben er bijna van overtuigd dat we deze pot gaan verprutsen....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IJsselmeervogels is beter dan een aantal eerste divisieclubsHet zou me niets verbazen als Ajax de wedstrijd te licht opneemt en dan pas na verlenging wint
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben er bijna van overtuigd dat we deze pot gaan verprutsen....
Mafkees. Zonder Pelle kan Feyenoord beter niet komen opdagen en met is het ook niks. 3-1.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Vasion het volgende:
Heerlijk om Heracles te treffen. Afslachting 0-4 Feyenoord
RIP voor de nabestaandenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Pascalus het volgende:
METSJFIKSING
TOMASSON HOORT BIJ DE KNJB
CAPS LOCK
Nee joh rond december krijgt Frank zijn shit voor elkaar en gaan we eindelijk beter voetballenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pelle is geen maanden geschorst ofsoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mafkees. Zonder Pelle kan Feyenoord beter niet komen opdagen en met is het ook niks. 3-1.
Vier nederlagen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
wel leuke 10/11 dagen voor ajax in december
milan uit
cambuur uit
ijsselmeervogels uit
roda jc uit
maar als het dan toch moet, dan maar tegen IJsselmeervogels, leuke clubquote:
Nou, dan kan IJsselmeervogels weer sportploeg van het jaar wordenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pelle zorgt ervoor dat die in de winter weg isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pelle is geen maanden geschorst ofso
Veronica film.quote:
fuk, dat zijn ze ooit geweest iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dan kan IJsselmeervogels weer sportploeg van het jaar worden
Prima, aantal millies opstrijken en een nieuwe spits kopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pelle zorgt ervoor dat die in de winter weg is
Te Wierik gaat hopelijk hard worden aangepakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mafkees. Zonder Pelle kan Feyenoord beter niet komen opdagen en met is het ook niks. 3-1.
Niet elke spits kan een voltreffer zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Prima, aantal millies opstrijken en een nieuwe spits kopen.
Kan jij drie kaartjes regelen voor Heracles-Feyenoord?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef hafcfan het volgende:
Wij krijgen dan Az thuis, Feyenoord thuis en dan Vitesse thuis en ook nog in December. Wat een pech.
IJsselmeervogels is vaker sportploeg van het jaar geweest dan PSVquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
fuk, dat zijn ze ooit geweest idd
In de Eredivisie wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet elke spits kan een voltreffer zijn
Met een heel makkelijk gegeven penaltyquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IJsselmeervogels is beter dan een aantal eerste divisieclubsHet zou me niets verbazen als Ajax de wedstrijd te licht opneemt en dan pas na verlenging wint
Vast wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Kan jij drie kaartjes regelen voor Heracles-Feyenoord?
Ik wil ze we halen als ze in de verkoop gaan moet je even laten weten hoe en wat. Thuisvak gewoon? en je bent geen relschopper toch? Anders krijg ik problemen en ik ken de Feyenoorders.quote:
ach.. die gast speelt niet eens in het buitenland, meer een bankzitter. En je oordeelt nu over een wedstrijd tegen Hoek.quote:
Zelfs tegen Hoekkie kan die het nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
ach.. die gast speelt niet eens in het buitenland, meer een bankzitter. En je oordeelt nu over een wedstrijd tegen Hoek.
Ligt eraan hoe de kaartverkoop is tztquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vriend, ouwe lul, rakker.
3 kaarten voor Heracles-Feyenoord? Lukt dat?
quote:Dinsdag 17 december 2013
20.00 uur: Excelsior – PEC Zwolle
Woensdag 18 december 2013
15.30 uur: SC Cambuur – FC Utrecht
18.45 uur: AZ – sc Heerenveen
19.45 uur: Roda JC - Vitesse
20.00 uur: JVC Cuijk – MVV Maastricht
20.45 uur: Heracles Almelo – Feyenoord
Donderdag 19 december 2013
18.45 uur: FC Groningen – N.E.C.
20.45 uur: IJsselmeervogels – Ajax
Dat Ajax met 2-0 wint?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal vanavond zorgen voor de foto's, 422.
Nee, van vorige week woensdag.quote:
Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
tuulk. duh.
Wij wonnen ook in R'dam, dus waarom morgen ook niet?
Positief blijvenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.
Ik vind mensen met een instelling dat het wel weer niks zal worden vanavond een stuk sneuer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het altijd extra leuk als mensen met zo'n houding de deksel op hun neus krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |