SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het alleen in zo'n kookbuiltjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
voor het eerst rijst gemaakt vandaag.#trotsentriest
Ik in de winkel, en dan erbij kopen wat erbij staat. Anders weet ik nooit wat ik moet maken...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik lees die recepttips eigenlijk altijd op het moment dat ik iets anders ga maken.
Druiven of kleine tomaatjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat toetje is wel lekker.
Wij aten gebakken aardappels met vlees en groente. Ik zit echter met een dilemma. Ik heb niks meer in huis wat ik op kan eten tijdens de wedstrijd (geen chips, snoep of koek) dus moet ik dan naar de winkel of niet?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je pakt het een keer aan als een normaal mens en doet een dagje zonder chips.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al chips gehad dus dat is niet gelukt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die soep is echt een aanrader trouwens. Was in de bonus, maar djies; die is lekker.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoeft hij eindelijk niet meer alleen te zitten tijdens de pauze.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef wonton het volgende:
ff een opensolicitatie sturen naar de school van DjeeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeft hij eindelijk niet meer alleen te zitten tijdens de pauze.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het gaat mij erom dat ik nu niks heb voor tijdens de wedstrijd. Ook geen Monster. En misschien is die chick van de C1000 er wel weer. Dus nu moet ik de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Nu ga ik eerst even beneden wat spullen in de afwasmachine zetten. Dag.![]()
Wss gaat Rijst de andere kids nog gruwelijkere pestmethoden lerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeft hij eindelijk niet meer alleen te zitten tijdens de pauze.![]()
![]()
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wss gaat Rijst de andere kids nog gruwelijkere pestmethoden leren
Rijst zal wel gaan samenspannen met de Syriër. Wordt onze Dré onderdrukt door de asian sensation en de tank van Damascus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je wordt vader?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:09 schreef Zhano het volgende:
Vanavond sluit ik me aan bij PotS en de zijnen![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik wel. Stef Doedee. Die was namelijk zojuist bij RuuddeWild.nl. En aangezien ik geen 1 speler van Ajax ken, denk ik dus dat ASWH wint.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen ASWH. Daar ken ik geen 1 speler van dus dan wint Ajax gewoon.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Taco's > Wraps.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat is mijn dilemma nu.
Ga denk ik voor taakoos.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Deze man niet kennenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen ASWH. Daar ken ik geen 1 speler van dus dan wint Ajax gewoon.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie nu dat Serero niet speelt en Klaassen wel. Dat verandert mijn mening, helaas kan ik de TT niet meer aanpassen.![]()
Klaassen zonder benen > Sereroquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu dat Serero niet speelt en Klaassen wel. Dat verandert mijn mening, helaas kan ik de TT niet meer aanpassen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Stimmt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Taco´s zijn echt lekkerderFeyenoord Rotterdam![]()
Die Thijs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een drieling.![]()
![]()
"so joe set joe hed een taf jeugd tell more"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Lind,poker, vanavond ff clubs oder GTA ofzo?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De chick die ik net tegenkwam op Tinder.18 jaar, blond, bikinifoto. Beste die ik tot nu toe heb gezien. Alsnog afgewezen, want ze mag mijn voetjes nog niet kussen, maar toch.
Edit: Post ook eens iets.Ik ging er vanuit dat er inmiddels wel weer wat gepost was.
Betje voor vanavond:
Gaat ie niet goed dan is het een boutwedstrijd en hoef ik sowieso niet verder te kijken
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
De chick die ik net tegenkwam op Tinder.18 jaar, blond, bikinifoto. Beste die ik tot nu toe heb gezien. Alsnog afgewezen, want ze mag mijn voetjes nog niet kussen, maar toch.
Edit: Post ook eens iets.Ik ging er vanuit dat er inmiddels wel weer wat gepost was.
Ik ga de kleine Sen een fles geven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
40 ingelegd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Betje voor vanavond:
[ afbeelding ]
Gaat ie niet goed dan is het een boutwedstrijd en hoef ik sowieso niet verder te kijken
pics (nou ja, 1 foto is genoeg)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
O ja, dat is nog van mn wedbankroll, dus dat is wel te overzien voor mequote:![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Betje voor vanavond:
[ afbeelding ]
Gaat ie niet goed dan is het een boutwedstrijd en hoef ik sowieso niet verder te kijken40 euro
![]()
Ja en haar dan op je USB zien belanden zeker? De grüten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
pics (nou ja, 1 foto is genoeg)hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Lind,poker, vanavond ff clubs oder GTA ofzo?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zou hem toch niet gespeeld hebben in de huidige vorm van Ajax, met toch niet super odds.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ja, dat is nog van mn wedbankroll, dus dat is wel te overzien voor me![]()
![]()
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja en haar dan op je USB zien belanden zeker? De grüten.![]()
Ik heb haar al weggesleept.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Prima opstelling, boutkeeper in het goal. Moet wel kunnen, vind de odd in verhouding behoorlijk hoogquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou hem toch niet gespeeld hebben in de huidige vorm van Ajax, met toch niet super odds.
I'm with stupid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.![]()
Arsenal-Chelsea vertrouw ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
Tim vanavond weer #weddenopalleswatlosenvastzitWil de opstelling eerst zien
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arsenal-Chelsea vertrouw ik nog steeds nietWil de opstelling eerst zien
ojooo goed dat je het zegt. Wist niet dat ze vanavond zouden spelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Young bloods everywhere....![]()
Ik blijf ervan af. Heb alleen een blije combo van 5 wedstrijden hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
![]()
Nou nou, zullen we het gezellig houden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Dat ze er maar met 50-0 weg worden geschopt.![]()
@ Tim:
(allebei de goals online trouwens)![]()
Dit is een grapje toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Dat je ditvindt?
![]()
nee man die kk honden moeten hun schedels opengschoten laten worden voor de oge van hun kinderequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?
Dat je ditvindt?
Obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee man die kk honden moeten hun schedels opengschoten laten worden voor de oge van hun kindere![]()
![]()
Wow! Impressivequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou nou, zullen we het gezellig houden?
@ Tim:
[ afbeelding ]
(allebei de goals online trouwens)
Wel een goede aankoop trouwens![]()
![]()
Lekker snel ook, met z'n shadowquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wow! Impressive
Wel een goede aankoop trouwens![]()
![]()
Tot nu toe vond ik mezelf best een redelijke FIFA speler. Sinds FIFA 14 bak ik er echt helemaal niks van.Ik ben gewoon konko slecht geworden en kan geen wedstrijden meer op gemak winnen. Het is steeds een nipte 2-1 of een 2-2 met doelpunten die vallen in de 90e minuut (derde helft).
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Chelski gaat winnen. Heb me niet echt ingelezen maar ik ga er vanuit dat Ozil rust krijgt en Arteta + Flamini zijn er niet bij. Dat wordt straks Frimpong en Rosickyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Of Eisfeld (misschien Zelalem)
![]()
Kopballen moet je toch ook af kunnen maken? Je kunt ook naast koppen. Of over. Of op de paal. Of op de lat. Of tegen de keeper aan. Of gewoon naast de bal koppen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 2 goals kunnen ook kopballen zijn.. of intikkers. Dan maakt die finishing ook niet uit.![]()
You and me both brother.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Tot nu toe vond ik mezelf best een redelijke FIFA speler. Sinds FIFA 14 bak ik er echt helemaal niks van.Ik ben gewoon konko slecht geworden en kan geen wedstrijden meer op gemak winnen. Het is steeds een nipte 2-1 of een 2-2 met doelpunten die vallen in de 90e minuut (derde helft).
![]()
Ja Chelsea B > Arsenal B (op papier)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chelski gaat winnen. Heb me niet echt ingelezen maar ik ga er vanuit dat Ozil rust krijgt en Arteta + Flamini zijn er niet bij. Dat wordt straks Frimpong en Rosicky
Maar toch..![]()
![]()
Het is FUT14. Daar kan iedereen een kopbal scoren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kopballen moet je toch ook af kunnen maken? Je kunt ook naast koppen. Of over. Of op de paal. Of op de lat. Of tegen de keeper aan. Of gewoon naast de bal koppen.![]()
Ik kan zelfs de meest OP dingen niet abusen.quote:
Enige voordeel is dat Arsenal thuis speelt maar ik heb er echt weinig vertrouwen inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Chelsea B > Arsenal B (op papier)
Maar toch..![]()
![]()
Die reacties op de facebauk van VZ.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Maar dat geldt voor elke foto/post op die Facebookpagina.Feyenoord Rotterdam![]()
Oké, ik twijfel behoorlijk.
Hamsik of Diego. En dus direct, Serie A of Bundesliga. Echt waar, FUT dwingt je soms tot onmogelijke keuzes! Heb het geld maar voor 1![]()
![]()
Het is wel een beker wedstrijd + derby dus er kan van alles gebeuren imoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat Arsenal thuis speelt maar ik heb er echt weinig vertrouwen in
Hopen op een wedstrijd met veel kansen![]()
![]()
Heading accuracy maakt nu wel meer verschil heb ik het idee. Gomez kopt altijd op doel terwijl Ibarbo bijna alles over en naast kopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is FUT14. Daar kan iedereen een kopbal scoren.![]()
![]()
Voetbalzone is echt een tokkie-site manquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die reacties op de facebauk van VZ.
Maar dat geldt voor elke foto/post op die Facebookpagina.wat een kneusjes altijd
![]()
Wat een kolder, je vindt het gewoon niet leuk dat ik een 90 pace speler met een shadow kaartje heb. En dat hij nog scoort ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is FUT14. Daar kan iedereen een kopbal scoren.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ja, ik lees die reacties ook doorgaans nooit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Voetbalzone is echt een tokkie-site manwat een kneusjes altijd
Feyenoord Rotterdam![]()
Marnix Goalderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een kolder, je vindt het gewoon niet leuk dat ik een 90 pace speler met een shadow kaartje heb. En dat hij nog scoort ook.![]()
![]()
Iets in de trant vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het is wel een beker wedstrijd + derby dus er kan van alles gebeuren imo
Hopen op een wedstrijd met veel kansen
Fabianski, Monreal, Vermaelen, Merte, Jenkinson, Rosicky, Wilshere, Eisfeld, Miyachi, Bendtner, Gnabry zou me niet verbazen. Ik hoop toch op iets sterkers![]()
![]()
Dat maakt me niks uit want je hebt ook een 99 pace speler.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een kolder, je vindt het gewoon niet leuk dat ik een 90 pace speler met een shadow kaartje heb. En dat hij nog scoort ook.![]()
Ja, die speelt op RW.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt me niks uit want je hebt ook een 99 pace speler.![]()
Chelsea B is gewoon dit:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets in de trant van
Fabianski, Monreal, Vermaelen, Merte, Jenkinson, Rosicky, Wilshere, Eisfeld, Miyachi, Bendtner, Gnabry zou me niet verbazen. Ik hoop toch op iets sterkers
Schwarzer, Azpilicueta, Luiz, Chelsea A CB of jeugd, Bertrand, Mikel, Essien, Bruyne, Mata, Willian, Etoo of Ba![]()
![]()
![]()
Handelen doe je zo
Ake is zeker verhuurd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chelsea B is gewoon dit:
Schwarzer, Azpilicueta, Luiz, Chelsea A CB of jeugd, Bertrand, Mikel, Essien, Bruyne, Mata, Willian, Etoo of Ba
Maar behalve de aanval is het bij Chelsea ook niet heel bijzonder, wel beter dan het 2e van Arsenal natuurlijk.![]()
Ake speelt bij jeugdteam niet verhuurd. Hoop dat hij speelt maar weet niet of hij in beeld is..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ake is zeker verhuurd?
Maar behalve de aanval is het bij Chelsea ook niet heel bijzonder, wel beter dan het 2e van Arsenal natuurlijk.![]()
schaduw kaartjes verkopen nu al makkelijk voor 3.5k
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Man ze verkopen allang voor 4.5k als je maar geduld hebt, en ik ben niet de enige die dat doet.
Mag nu voor het eerst tegen een team met Welliton![]()
![]()
![]()
Ik heb ze bijna allemaal verkocht voor 4-4,5kquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:58 schreef DutchSL het volgende:
Man ze verkopen allang voor 4.5k als je maar geduld hebt, en ik ben niet de enige die dat doet.
![]()
Ajax nog 0-0
Hala Madrid !
Hoe ziet je combi eruit ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna allemaal verkocht voor 4-4,5kHala Madrid !
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:58 schreef DutchSL het volgende:
Jij glitcht.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
If Fischer!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vanavond full op ado en nac![]()
Al had ik die bet van hoorgstaande ook wel willen hebben ondanks dat ajax geen bal af kan maken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ajax![]()
Diego Costa kiest dus voor Spanjebeter krijgt hij een Spaans kaartje in januari, zal wel niet natuurlijk
![]()
Lekker bezig denwill laatste tijd
Ik wel, dan voel ik me slim en superieur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, ik lees die reacties ook doorgaans nooit.![]()
Ik heb m naar VI gezondenquote:
Booommmm
Lekker lekker, makkelijk geld verdienen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:hoeveel krijg je nu?
Nice.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alleen Ajax wedstrijd ?quote:Hala Madrid !
Uiteraard, eigenlijk altijd alleen singles.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kan je nog inzetten op 3 na de rust?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard, eigenlijk altijd alleen singles.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Over 3,5 was bij mij maar 1.30. Of je hebt 150 euro ingezetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard, eigenlijk altijd alleen singles.
Hala Madrid !
jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je nog inzetten op 3 na de rust?Hala Madrid !
Zou dat doen. Tegenstander wordt alleen maar meer moe.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vast wel ergens live, maar die is sowieso veel lager over het algemeen omdat eredivisieteams betere conditie hebben dan amateurs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je nog inzetten op 3 na de rust?Over 2,5 first halfquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Over 3,5 was bij mij maar 1.30. Of je hebt 150 euro ingezet
Ik gok eigenlijk nooit. Behalve 1x. toen zetten ik in op 10-0, 11-0 en 12-0 en toen was het 11-0. Toen kreeg suarez in de laatste min nog een vrije trap, die hij op de lat schootAnders had ik een paar honderd euro
Nu had ik 80 euro of zo geloof ik.
quote:quote:Kom danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kan zelfs de meest OP dingen niet abusen.GTA of Clubs? Omni is er niet volgens mij.
![]()
Zijn jullie op Skype?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom danGTA of Clubs? Omni is er niet volgens mij.
quote:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee man die kk honden moeten hun schedels opengschoten laten worden voor de oge van hun kindereAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Not sure ....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kk kneuzen...kapot schieten die handel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fabianski, Jenkinson, Vermaelen, Koscielny, Monreal, Ramsey, Wilshere, Rosicky, Cazorla, Ryo, Bendtner
Bendtner![]()
![]()
no shit sherlockquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef _NZT_ het volgende:
Diego costa wil voor Spanje uit gaan komenHala Madrid !
Niet echt slecht tochquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:53 schreef Thorb het volgende:
Fabianski, Jenkinson, Vermaelen, Koscielny, Monreal, Ramsey, Wilshere, Rosicky, Cazorla, Ryo, Bendtner
Bendtner
Hala Madrid !
Behalve de spits en bij Ryo heb ik mijn twijfelsquote:
Schwarzer; Azpilicueta, Cahill, D Luiz, Bertrand; Essien (c), Mikel; De Bruyne, Mata, Willian; Eto’o![]()
Sorry dat ik niet de hele dag loop te fokken en alle voetbal websites afspeurquote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Is al een paar weken bekend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet de hele dag loop te fokken en alle voetbal websites afspeurGoede spits voor het Spaanse elftal wel
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet de hele dag loop te fokken en alle voetbal websites afspeurquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is al een paar weken bekend.Goede spits voor het Spaanse elftal wel
Hala Madrid !
Allemaal goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Behalve de spits en bij Ryo heb ik mijn twijfels
Schwarzer; Azpilicueta, Cahill, D Luiz, Bertrand; Essien (c), Mikel; De Bruyne, Mata, Willian; Eto’oEssien captain..
![]()
Ik zie het ook net pas voor het eerst. Zij zijn gewoon internetnerdjes joh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet de hele dag loop te fokken en alle voetbal websites afspeurHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Serero er zo in, pak de vaseline maar DS2.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben al bijna in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
Serero er zo in, pak de vaseline maar DS2.![]()
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 19:31:18WTF is dit voor iets?
(thx @kerwinjansen) reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 19:31:18WTF is dit voor iets? [ afbeelding ] (thx @kerwinjansen) reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook wel een typische JL spits.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ZHANO GODNONDEJU WEER IN DE PLANTENBAK GEKAKT.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Soory egt soory, was hij als een kijt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
ZHANO GODNONDEJU WEER IN DE PLANTENBAK GEKAKT.![]()
Kindsoldaat kan niet eens tegen amateurs wat goeds doen
Hala Madrid !
Wel, hij had de assist voor de assist.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:21 schreef BDIL het volgende:
Kindsoldaat kan niet eens tegen amateurs wat goeds doen![]()
Blind kan ook alleen achteruit spelen
Hala Madrid !
Nog bets vandaag ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:21 schreef BDIL het volgende:
Kindsoldaat kan niet eens tegen amateurs wat goeds doenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Heb je Ajax - RKC gemist?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blind stopte even met sprinten. Verder is dit de saaiste 2e helft die ik ooit heb gezien. gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
RYOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:53 schreef Thorb het volgende:
BendtnerYoung bloods everywhere....![]()
hmm..Cambuur - NAC of Arsenal - Chelsea..lastig hoor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
cambuur want jij bent toch voor arsenal?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
hmm..Cambuur - NAC of Arsenal - Chelsea..lastig hoor.![]()
![]()
Celta-Barca ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
hmm..Cambuur - NAC of Arsenal - Chelsea..lastig hoor.
Hala Madrid !
Ik heb mijn Bendtner shirt al 2 uur aan johquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
cambuur want jij bent toch voor arsenal?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat duurt nog wel ffquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dinamo - PSV niet gezien?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blind stopte even met sprinten. Verder is dit de saaiste 2e helft die ik ooit heb gezien. gr gr
Hopelijk voor jou niet![]()
![]()
Van mn winst een beetje op De Bruyne gegooid, kan ik m ook in het echt toejuichen
Park op de bank bij Arsenal..was al vergeten dat hij er ook nog zat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Van mn winst een beetje op De Bruyne gegooid, kan ik m ook in het echt toejuichen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Utrecht kozakt wel een beetje door het ijs hierquote:
ba dum tss
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef wonton het volgende:
ff een zak chips openen om sonic jaloers te maken.
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
schil ff wat aardappels en maak zelf je chips ds2
avond zonder chips kan echt niet straks val je nog af![]()
Zoveel chips eten dat je alleen nog zittend kan plassen is niet best nee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF RitzmaierAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet ik steeds aan denken als ik hem IRL zie jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
zo underrated irl, FM toonde al aan hoe goed hij is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
subs is voor mietjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand TWD subs die wel synchroon lopen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik bij Tamata. Goeie AMLquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet ik steeds aan denken als ik hem IRL zie ja![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo moeilijk is dat toch niet bij TWD?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Oh dus jij verstaat alles? Keihard man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stoke voor. Zul je zien dat ik die bet verlies door dat tyfus utrecht he. Ook nog de laagste odd van allemaalNederlandse clubs gaan op de blacklist, kutland
![]()
Utrecht met de beste 11, komt nog wel goed lieverd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
Stoke voor. Zul je zien dat ik die bet verlies door dat tyfus utrecht he. Ook nog de laagste odd van allemaalNederlandse clubs gaan op de blacklist, kutland
Uutje begon gewoon duf omdat ze pas net uit de file kwamen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die bet verliezen vind ik niet erg, maar wel als het door Utrecht komt hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Utrecht met de beste 11, komt nog wel goed lieverd.
Uutje begon gewoon duf omdat ze pas net uit de file kwamen.
Assaidi gescoord![]()
![]()
Nice hashtag. Mertzenzelder zal hem wel waarderen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat heeft daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Zoveel chips eten dat je alleen nog zittend kan plassen is niet best nee.![]()
ok glennquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:53 schreef wonton het volgende:
hahaha subs nodig hebben bij TWD hahahahaha
Heb het al gevonden trouwens.![]()
![]()
Hij heeft eindelijk geen mongool achter zich op linksback.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die bet verliezen vind ik niet erg, maar wel als het door Utrecht komt haha
Assaidi gescoordAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij heeft geen week beenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:00 schreef wonton het volgende:
Cazorla neemt zn corners met zn weekfoot![]()
Wat is het traden toch huilen met de pet op zeg
Ik moet maar eens een andere manier gaan vinden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sneijder deed dat vroeger ook nog weleens, maar volgens mij traint hij amper nog op die linker tegenwoordig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als die jap nou eens aan de zijkant blijft staan en Bendtner in de spits kan er misschien een keertje een voorzet worden gegeven![]()
![]()
zet fut ff aan de kant.. lekker rtl 4 avondje met gtst nina was anmin broeia nu verslaafd.. die vent is heen joh.. straks the taste lepeltjes aardappelpuree.. garing!! rtl4 zo nice![]()
Aziaten hebben geen visionquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef Thorb het volgende:
Als die jap nou eens aan de zijkant blijft staan en Bendtner in de spits kan er misschien een keertje een voorzet worden gegevenHala Madrid !
1-0 UnitedHala Madrid !
Inter ook 1-0, Thad Wisla 2-0
Hala Madrid !
Zaha mag een keer spelen zie ik. Januzaj op 10quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zaha speelt ook best goed, hij heeft echt 2 stappen nodig en dan is hij 10 meter verderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zaha mag een keer spelen zie ik. Januzaj op 10![]()
![]()
Hala Madrid !
Twitter reports zijn niet echt veelbelovend..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja weet het. Inter heb ik BTS.
Fulham voor, Stoke voorAlleen Utrecht faalt atm
https://twitter.com/KozakkenBoysAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Vitesse de Bruyne en Mata op huurbasis zou krijgen in de winter
Hala Madrid !
En Ajax Messiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef BDIL het volgende:
Als Vitesse de Bruyne en Mata op huurbasis zou krijgen in de winter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoerenlucky weer ChelseaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:De kansen dat Vitesse bankspelers voor een halfjaar krijgt is hoger dan Messi ooit naar Ajax zou gaan. Tevens kan Messi jullie niet eens helpen
Hala Madrid !
Jenkinson is echt zo konkoslecht..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt, die kans is groter. De Bruyne geef ik nog wel een kans van 1 op 15 dat hij komt, maar Mata...kom op zegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
[..]De kansen dat Vitesse bankspelers voor een halfjaar krijgt is hoger dan Messi ooit naar Ajax zou gaan. Tevens kan Messi jullie niet eens helpen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar dacht ik even dat het beter werd, valt dit seizoen weer tegen.quote:Doe nou eens normaal man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na een zoektocht in de kast heb ik nog een cakeje gevonden van de Aldi.
Azpilicueta met de sshhhhhh![]()
omnomnomnomnomquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na een zoektocht in de kast heb ik nog een cakeje gevonden van de Aldi.
Azpilicueta met de sshhhhhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik doe nu normaal. Jij tot nu toe ook nog omdat je nog niet goedkoop hebt gescoord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar dacht ik even dat het beter werd, valt dit seizoen weer tegen.
[..]
Doe nou eens normaal man.![]()
Thad BTS is binnen
Hala Madrid !
Komt goed, Birmingham heeft gescoord dus de druk is er wat af bij Utrechtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Twitter reports zijn niet echt veelbelovend..
https://twitter.com/KozakkenBoysIk ga Utrecht zo haten he hahaquote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moest tegen een of ander Engels kut kind die door een corner de hele wedstrijd met 1-0 voor stond, tot ik in de 70e minuut ofzo eindelijk de gelijkmaker maak.
Vanaf daar heeft hij ongeveer 25 berichtjes gestuurd, noob dit, loser dat, ziektes en doodsverwensingen etc etc.
In de 120e minuut maak ik via een corner de winnende, ik wilde nog de shhh doen (doe ik normaal nooit) maar de bal lag nog niet in het net of de ragequit was daar
Sindsdien niets meer van deze Shane2414 vernomen![]()
/coolstorybro![]()
staat op mijn fapstickiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar haal je die foto van mij vandaan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik moest tegen een of ander Engels kut kind die door een corner de hele wedstrijd met 1-0 voor stond, tot ik in de 70e minuut ofzo eindelijk de gelijkmaker maak.
Vanaf daar heeft hij ongeveer 25 berichtjes gestuurd, noob dit, loser dat, ziektes en doodsverwensingen etc etc.
In de 120e minuut maak ik via een corner de winnende, ik wilde nog de shhh doen (doe ik normaal nooit) maar de bal lag nog niet in het net of de ragequit was daar
Sindsdien niets meer van deze Shane2414 vernomen![]()
/coolstorybrook. Maar ik ben helemaal niet dik.quote:![]()
Spoiler tags pleasequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Eindelijk GTA uitgespeeldWelk einde hebben jullie gekozen?
![]()
En toch vrees ik voor dichtslibbende aderenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal hem leren.
[..]
ok. Maar ik ben helemaal niet dik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef ze groot gelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:26 schreef ThadCastle het volgende:
Dat team van Fulham is wel echt dikke BAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog een update: nu blijkt dat we ook nog chocoladepepernoten in huis hebben want die had iemand ergens verstopt. Nu ga ik niet meer over eten posten gr gr![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog een update: nu blijkt dat we ook nog chocoladepepernoten in huis hebben want die had iemand ergens verstopt. Nu ga ik niet meer over eten posten gr grDie zijn wel echt goddelijk
Leicester 2-1.![]()
Jezus Januzaj.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
2-0 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHala Madrid !
Lekker ook al speelt Cambuur pure aids
Hala Madrid !
?quote:Hala Madrid !
Tijd voor een vriendinnetje voor je, dit gaat nergens meer over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog een update: nu blijkt dat we ook nog chocoladepepernoten in huis hebben want die had iemand ergens verstopt. Nu ga ik niet meer over eten posten gr gr![]()
Maakte echt een fantastische dribbel, maar schoot toen 2 keer op een verdediger...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Chocoladepepernoten liggen lekkerder op de lippen dan een vriendin.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tijd voor een vriendinnetje voor je, dit gaat nergens meer over."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hoe laat heeft hij avondeten gehad ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
wie gaat er nou in 45 min tuccies, cake en pepernoten eten als net je avondeten op hebt
Hala Madrid !
Hij is volgens mij echt helemaal verrot van binnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
wie gaat er nou in 45 min tuccies, cake en pepernoten eten als net je avondeten op hebtYoung bloods everywhere....![]()
DarkCookiemonster2Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Chocoladepepernoten liggen lekkerder op de lippen dan een vriendin.![]()
Dat heb ik al sinds 6 uur op. Verder zat er wel meer tijd tussen (denk ik)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
wie gaat er nou in 45 min tuccies, cake en pepernoten eten als net je avondeten op hebtNet als de meeste posts in dit topic.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tijd voor een vriendinnetje voor je, dit gaat nergens meer over.![]()
Thad, kijk eens naar York City livebet staat 4-0 1e helft
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds 6 uur op. Verder zat er wel meer tijd tussen (denk ik)
[..]
Net als de meeste posts in dit topic.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Fulham 2-1 achter
Hala Madrid !
Nee, moet eerst een statisch IP toewijzen aan mijn netwerk en DNS ,vervolgens hetzelfde met de xbox en dan de DNS veranderen naar de Amerikaanse. DNS netwerk nu gebruik ik die van Googlequote:( UPC adviseerde dat als automatisch toewijzen niet werkt).
Hala Madrid !
Wat moet ik precies zien? Die odd voor 2de helft winst York?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef BDIL het volgende:
Thad, kijk eens naar York City livebet staat 4-0 1e helft![]()
Heeft iemand Battlefield 4 voor de PC?( of gaan jullie COD /BF4 nog halen
?)
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: