quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog een update: nu blijkt dat we ook nog chocoladepepernoten in huis hebben want die had iemand ergens verstopt. Nu ga ik niet meer over eten posten gr gr
?quote:
Tijd voor een vriendinnetje voor je, dit gaat nergens meer over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog een update: nu blijkt dat we ook nog chocoladepepernoten in huis hebben want die had iemand ergens verstopt. Nu ga ik niet meer over eten posten gr gr
Maakte echt een fantastische dribbel, maar schoot toen 2 keer op een verdediger...quote:
Chocoladepepernoten liggen lekkerder op de lippen dan een vriendin.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tijd voor een vriendinnetje voor je, dit gaat nergens meer over.
Hoe laat heeft hij avondeten gehad ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
wie gaat er nou in 45 min tuccies, cake en pepernoten eten als net je avondeten op hebt
Hij is volgens mij echt helemaal verrot van binnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
wie gaat er nou in 45 min tuccies, cake en pepernoten eten als net je avondeten op hebt
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Chocoladepepernoten liggen lekkerder op de lippen dan een vriendin.
Dat heb ik al sinds 6 uur op. Verder zat er wel meer tijd tussen (denk ik)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
Net als de meeste posts in dit topic.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tijd voor een vriendinnetje voor je, dit gaat nergens meer over.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds 6 uur op. Verder zat er wel meer tijd tussen (denk ik)
[..]
Net als de meeste posts in dit topic.
Nee, moet eerst een statisch IP toewijzen aan mijn netwerk en DNS ,vervolgens hetzelfde met de xbox en dan de DNS veranderen naar de Amerikaanse. DNS netwerk nu gebruik ik die van Googlequote:
Wat moet ik precies zien? Die odd voor 2de helft winst York?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:33 schreef BDIL het volgende:
Thad, kijk eens naar York City livebet staat 4-0 1e helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |