Prima opstelling, boutkeeper in het goal. Moet wel kunnen, vind de odd in verhouding behoorlijk hoogquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou hem toch niet gespeeld hebben in de huidige vorm van Ajax, met toch niet super odds.
I'm with stupid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.
Arsenal-Chelsea vertrouw ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
Tim vanavond weer #weddenopalleswatlosenvastzit
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arsenal-Chelsea vertrouw ik nog steeds nietWil de opstelling eerst zien
ojooo goed dat je het zegt. Wist niet dat ze vanavond zouden spelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik blijf ervan af. Heb alleen een blije combo van 5 wedstrijden hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nou nou, zullen we het gezellig houden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Dat ze er maar met 50-0 weg worden geschopt.![]()
Dit is een grapje toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Dat ze er maar met 50-0 weg worden geschopt.![]()
nee man die kk honden moeten hun schedels opengschoten laten worden voor de oge van hun kinderequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?
Dat je ditvindt?
Obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee man die kk honden moeten hun schedels opengschoten laten worden voor de oge van hun kindere
Wow! Impressivequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou nou, zullen we het gezellig houden?
@ Tim:
[ afbeelding ]
(allebei de goals online trouwens)
Lekker snel ook, met z'n shadowquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wow! Impressive
Wel een goede aankoop trouwens
Chelski gaat winnen. Heb me niet echt ingelezen maar ik ga er vanuit dat Ozil rust krijgt en Arteta + Flamini zijn er niet bij. Dat wordt straks Frimpong en Rosickyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kopballen moet je toch ook af kunnen maken? Je kunt ook naast koppen. Of over. Of op de paal. Of op de lat. Of tegen de keeper aan. Of gewoon naast de bal koppen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 2 goals kunnen ook kopballen zijn.. of intikkers. Dan maakt die finishing ook niet uit.
You and me both brother.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Tot nu toe vond ik mezelf best een redelijke FIFA speler. Sinds FIFA 14 bak ik er echt helemaal niks van.Ik ben gewoon konko slecht geworden en kan geen wedstrijden meer op gemak winnen. Het is steeds een nipte 2-1 of een 2-2 met doelpunten die vallen in de 90e minuut (derde helft).
Ja Chelsea B > Arsenal B (op papier)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chelski gaat winnen. Heb me niet echt ingelezen maar ik ga er vanuit dat Ozil rust krijgt en Arteta + Flamini zijn er niet bij. Dat wordt straks Frimpong en Rosicky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |