SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het alleen in zo'n kookbuiltjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
voor het eerst rijst gemaakt vandaag.#trotsentriest
Ik in de winkel, en dan erbij kopen wat erbij staat. Anders weet ik nooit wat ik moet maken...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik lees die recepttips eigenlijk altijd op het moment dat ik iets anders ga maken.
Druiven of kleine tomaatjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat toetje is wel lekker.
Wij aten gebakken aardappels met vlees en groente. Ik zit echter met een dilemma. Ik heb niks meer in huis wat ik op kan eten tijdens de wedstrijd (geen chips, snoep of koek) dus moet ik dan naar de winkel of niet?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je pakt het een keer aan als een normaal mens en doet een dagje zonder chips.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al chips gehad dus dat is niet gelukt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die soep is echt een aanrader trouwens. Was in de bonus, maar djies; die is lekker.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoeft hij eindelijk niet meer alleen te zitten tijdens de pauze.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef wonton het volgende:
ff een opensolicitatie sturen naar de school van DjeeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeft hij eindelijk niet meer alleen te zitten tijdens de pauze.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het gaat mij erom dat ik nu niks heb voor tijdens de wedstrijd. Ook geen Monster. En misschien is die chick van de C1000 er wel weer. Dus nu moet ik de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Nu ga ik eerst even beneden wat spullen in de afwasmachine zetten. Dag.![]()
Wss gaat Rijst de andere kids nog gruwelijkere pestmethoden lerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeft hij eindelijk niet meer alleen te zitten tijdens de pauze.![]()
![]()
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wss gaat Rijst de andere kids nog gruwelijkere pestmethoden leren
Rijst zal wel gaan samenspannen met de Syriër. Wordt onze Dré onderdrukt door de asian sensation en de tank van Damascus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je wordt vader?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:09 schreef Zhano het volgende:
Vanavond sluit ik me aan bij PotS en de zijnen![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik wel. Stef Doedee. Die was namelijk zojuist bij RuuddeWild.nl. En aangezien ik geen 1 speler van Ajax ken, denk ik dus dat ASWH wint.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen ASWH. Daar ken ik geen 1 speler van dus dan wint Ajax gewoon.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Taco's > Wraps.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat is mijn dilemma nu.
Ga denk ik voor taakoos.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Deze man niet kennenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen ASWH. Daar ken ik geen 1 speler van dus dan wint Ajax gewoon.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie nu dat Serero niet speelt en Klaassen wel. Dat verandert mijn mening, helaas kan ik de TT niet meer aanpassen.![]()
Klaassen zonder benen > Sereroquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu dat Serero niet speelt en Klaassen wel. Dat verandert mijn mening, helaas kan ik de TT niet meer aanpassen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Stimmt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Taco´s zijn echt lekkerderFeyenoord Rotterdam![]()
Die Thijs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een drieling.![]()
![]()
"so joe set joe hed een taf jeugd tell more"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Lind,poker, vanavond ff clubs oder GTA ofzo?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De chick die ik net tegenkwam op Tinder.18 jaar, blond, bikinifoto. Beste die ik tot nu toe heb gezien. Alsnog afgewezen, want ze mag mijn voetjes nog niet kussen, maar toch.
Edit: Post ook eens iets.Ik ging er vanuit dat er inmiddels wel weer wat gepost was.
Betje voor vanavond:
Gaat ie niet goed dan is het een boutwedstrijd en hoef ik sowieso niet verder te kijken
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
De chick die ik net tegenkwam op Tinder.18 jaar, blond, bikinifoto. Beste die ik tot nu toe heb gezien. Alsnog afgewezen, want ze mag mijn voetjes nog niet kussen, maar toch.
Edit: Post ook eens iets.Ik ging er vanuit dat er inmiddels wel weer wat gepost was.
Ik ga de kleine Sen een fles geven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
40 ingelegd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Betje voor vanavond:
[ afbeelding ]
Gaat ie niet goed dan is het een boutwedstrijd en hoef ik sowieso niet verder te kijken
pics (nou ja, 1 foto is genoeg)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
O ja, dat is nog van mn wedbankroll, dus dat is wel te overzien voor mequote:![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Betje voor vanavond:
[ afbeelding ]
Gaat ie niet goed dan is het een boutwedstrijd en hoef ik sowieso niet verder te kijken40 euro
![]()
Ja en haar dan op je USB zien belanden zeker? De grüten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
pics (nou ja, 1 foto is genoeg)hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Lind,poker, vanavond ff clubs oder GTA ofzo?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zou hem toch niet gespeeld hebben in de huidige vorm van Ajax, met toch niet super odds.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ja, dat is nog van mn wedbankroll, dus dat is wel te overzien voor me![]()
![]()
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja en haar dan op je USB zien belanden zeker? De grüten.![]()
Ik heb haar al weggesleept.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |