SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het alleen in zo'n kookbuiltjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
voor het eerst rijst gemaakt vandaag.#trotsentriest
Ik in de winkel, en dan erbij kopen wat erbij staat. Anders weet ik nooit wat ik moet maken...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik lees die recepttips eigenlijk altijd op het moment dat ik iets anders ga maken.
Druiven of kleine tomaatjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat toetje is wel lekker.
Wij aten gebakken aardappels met vlees en groente. Ik zit echter met een dilemma. Ik heb niks meer in huis wat ik op kan eten tijdens de wedstrijd (geen chips, snoep of koek) dus moet ik dan naar de winkel of niet?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je pakt het een keer aan als een normaal mens en doet een dagje zonder chips.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al chips gehad dus dat is niet gelukt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die soep is echt een aanrader trouwens. Was in de bonus, maar djies; die is lekker.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoeft hij eindelijk niet meer alleen te zitten tijdens de pauze.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef wonton het volgende:
ff een opensolicitatie sturen naar de school van DjeeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeft hij eindelijk niet meer alleen te zitten tijdens de pauze.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het gaat mij erom dat ik nu niks heb voor tijdens de wedstrijd. Ook geen Monster. En misschien is die chick van de C1000 er wel weer. Dus nu moet ik de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Nu ga ik eerst even beneden wat spullen in de afwasmachine zetten. Dag.![]()
Wss gaat Rijst de andere kids nog gruwelijkere pestmethoden lerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeft hij eindelijk niet meer alleen te zitten tijdens de pauze.![]()
![]()
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wss gaat Rijst de andere kids nog gruwelijkere pestmethoden leren
Rijst zal wel gaan samenspannen met de Syriër. Wordt onze Dré onderdrukt door de asian sensation en de tank van Damascus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je wordt vader?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:09 schreef Zhano het volgende:
Vanavond sluit ik me aan bij PotS en de zijnen![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik wel. Stef Doedee. Die was namelijk zojuist bij RuuddeWild.nl. En aangezien ik geen 1 speler van Ajax ken, denk ik dus dat ASWH wint.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen ASWH. Daar ken ik geen 1 speler van dus dan wint Ajax gewoon.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Taco's > Wraps.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat is mijn dilemma nu.
Ga denk ik voor taakoos.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Deze man niet kennenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen ASWH. Daar ken ik geen 1 speler van dus dan wint Ajax gewoon.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie nu dat Serero niet speelt en Klaassen wel. Dat verandert mijn mening, helaas kan ik de TT niet meer aanpassen.![]()
Klaassen zonder benen > Sereroquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu dat Serero niet speelt en Klaassen wel. Dat verandert mijn mening, helaas kan ik de TT niet meer aanpassen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Stimmt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Taco´s zijn echt lekkerderFeyenoord Rotterdam![]()
Die Thijs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een drieling.![]()
![]()
"so joe set joe hed een taf jeugd tell more"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Lind,poker, vanavond ff clubs oder GTA ofzo?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De chick die ik net tegenkwam op Tinder.18 jaar, blond, bikinifoto. Beste die ik tot nu toe heb gezien. Alsnog afgewezen, want ze mag mijn voetjes nog niet kussen, maar toch.
Edit: Post ook eens iets.Ik ging er vanuit dat er inmiddels wel weer wat gepost was.
Betje voor vanavond:
Gaat ie niet goed dan is het een boutwedstrijd en hoef ik sowieso niet verder te kijken
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
De chick die ik net tegenkwam op Tinder.18 jaar, blond, bikinifoto. Beste die ik tot nu toe heb gezien. Alsnog afgewezen, want ze mag mijn voetjes nog niet kussen, maar toch.
Edit: Post ook eens iets.Ik ging er vanuit dat er inmiddels wel weer wat gepost was.
Ik ga de kleine Sen een fles geven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
40 ingelegd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Betje voor vanavond:
[ afbeelding ]
Gaat ie niet goed dan is het een boutwedstrijd en hoef ik sowieso niet verder te kijken
pics (nou ja, 1 foto is genoeg)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
O ja, dat is nog van mn wedbankroll, dus dat is wel te overzien voor mequote:![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Betje voor vanavond:
[ afbeelding ]
Gaat ie niet goed dan is het een boutwedstrijd en hoef ik sowieso niet verder te kijken40 euro
![]()
Ja en haar dan op je USB zien belanden zeker? De grüten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
pics (nou ja, 1 foto is genoeg)hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Lind,poker, vanavond ff clubs oder GTA ofzo?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zou hem toch niet gespeeld hebben in de huidige vorm van Ajax, met toch niet super odds.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ja, dat is nog van mn wedbankroll, dus dat is wel te overzien voor me![]()
![]()
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja en haar dan op je USB zien belanden zeker? De grüten.![]()
Ik heb haar al weggesleept.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Prima opstelling, boutkeeper in het goal. Moet wel kunnen, vind de odd in verhouding behoorlijk hoogquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou hem toch niet gespeeld hebben in de huidige vorm van Ajax, met toch niet super odds.
I'm with stupid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.![]()
Arsenal-Chelsea vertrouw ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
Tim vanavond weer #weddenopalleswatlosenvastzitWil de opstelling eerst zien
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arsenal-Chelsea vertrouw ik nog steeds nietWil de opstelling eerst zien
ojooo goed dat je het zegt. Wist niet dat ze vanavond zouden spelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Young bloods everywhere....![]()
Ik blijf ervan af. Heb alleen een blije combo van 5 wedstrijden hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
![]()
Nou nou, zullen we het gezellig houden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Dat ze er maar met 50-0 weg worden geschopt.![]()
@ Tim:
(allebei de goals online trouwens)![]()
Dit is een grapje toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Dat je ditvindt?
![]()
nee man die kk honden moeten hun schedels opengschoten laten worden voor de oge van hun kinderequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?
Dat je ditvindt?
Obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee man die kk honden moeten hun schedels opengschoten laten worden voor de oge van hun kindere![]()
![]()
Wow! Impressivequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou nou, zullen we het gezellig houden?
@ Tim:
[ afbeelding ]
(allebei de goals online trouwens)
Wel een goede aankoop trouwens![]()
![]()
Lekker snel ook, met z'n shadowquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wow! Impressive
Wel een goede aankoop trouwens![]()
![]()
Tot nu toe vond ik mezelf best een redelijke FIFA speler. Sinds FIFA 14 bak ik er echt helemaal niks van.Ik ben gewoon konko slecht geworden en kan geen wedstrijden meer op gemak winnen. Het is steeds een nipte 2-1 of een 2-2 met doelpunten die vallen in de 90e minuut (derde helft).
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Chelski gaat winnen. Heb me niet echt ingelezen maar ik ga er vanuit dat Ozil rust krijgt en Arteta + Flamini zijn er niet bij. Dat wordt straks Frimpong en Rosickyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Of Eisfeld (misschien Zelalem)
![]()
Kopballen moet je toch ook af kunnen maken? Je kunt ook naast koppen. Of over. Of op de paal. Of op de lat. Of tegen de keeper aan. Of gewoon naast de bal koppen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 2 goals kunnen ook kopballen zijn.. of intikkers. Dan maakt die finishing ook niet uit.![]()
You and me both brother.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Tot nu toe vond ik mezelf best een redelijke FIFA speler. Sinds FIFA 14 bak ik er echt helemaal niks van.Ik ben gewoon konko slecht geworden en kan geen wedstrijden meer op gemak winnen. Het is steeds een nipte 2-1 of een 2-2 met doelpunten die vallen in de 90e minuut (derde helft).
![]()
Ja Chelsea B > Arsenal B (op papier)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chelski gaat winnen. Heb me niet echt ingelezen maar ik ga er vanuit dat Ozil rust krijgt en Arteta + Flamini zijn er niet bij. Dat wordt straks Frimpong en Rosicky
Maar toch..![]()
![]()
Het is FUT14. Daar kan iedereen een kopbal scoren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kopballen moet je toch ook af kunnen maken? Je kunt ook naast koppen. Of over. Of op de paal. Of op de lat. Of tegen de keeper aan. Of gewoon naast de bal koppen.![]()
Ik kan zelfs de meest OP dingen niet abusen.quote:
Enige voordeel is dat Arsenal thuis speelt maar ik heb er echt weinig vertrouwen inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Chelsea B > Arsenal B (op papier)
Maar toch..![]()
![]()
Die reacties op de facebauk van VZ.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Maar dat geldt voor elke foto/post op die Facebookpagina.Feyenoord Rotterdam![]()
Oké, ik twijfel behoorlijk.
Hamsik of Diego. En dus direct, Serie A of Bundesliga. Echt waar, FUT dwingt je soms tot onmogelijke keuzes! Heb het geld maar voor 1![]()
![]()
Het is wel een beker wedstrijd + derby dus er kan van alles gebeuren imoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat Arsenal thuis speelt maar ik heb er echt weinig vertrouwen in
Hopen op een wedstrijd met veel kansen![]()
![]()
Heading accuracy maakt nu wel meer verschil heb ik het idee. Gomez kopt altijd op doel terwijl Ibarbo bijna alles over en naast kopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is FUT14. Daar kan iedereen een kopbal scoren.![]()
![]()
Voetbalzone is echt een tokkie-site manquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die reacties op de facebauk van VZ.
Maar dat geldt voor elke foto/post op die Facebookpagina.wat een kneusjes altijd
![]()
Wat een kolder, je vindt het gewoon niet leuk dat ik een 90 pace speler met een shadow kaartje heb. En dat hij nog scoort ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is FUT14. Daar kan iedereen een kopbal scoren.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ja, ik lees die reacties ook doorgaans nooit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Voetbalzone is echt een tokkie-site manwat een kneusjes altijd
Feyenoord Rotterdam![]()
Marnix Goalderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een kolder, je vindt het gewoon niet leuk dat ik een 90 pace speler met een shadow kaartje heb. En dat hij nog scoort ook.![]()
![]()
Iets in de trant vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het is wel een beker wedstrijd + derby dus er kan van alles gebeuren imo
Hopen op een wedstrijd met veel kansen
Fabianski, Monreal, Vermaelen, Merte, Jenkinson, Rosicky, Wilshere, Eisfeld, Miyachi, Bendtner, Gnabry zou me niet verbazen. Ik hoop toch op iets sterkers![]()
![]()
Dat maakt me niks uit want je hebt ook een 99 pace speler.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een kolder, je vindt het gewoon niet leuk dat ik een 90 pace speler met een shadow kaartje heb. En dat hij nog scoort ook.![]()
Ja, die speelt op RW.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt me niks uit want je hebt ook een 99 pace speler.![]()
Chelsea B is gewoon dit:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets in de trant van
Fabianski, Monreal, Vermaelen, Merte, Jenkinson, Rosicky, Wilshere, Eisfeld, Miyachi, Bendtner, Gnabry zou me niet verbazen. Ik hoop toch op iets sterkers
Schwarzer, Azpilicueta, Luiz, Chelsea A CB of jeugd, Bertrand, Mikel, Essien, Bruyne, Mata, Willian, Etoo of Ba![]()
![]()
![]()
Handelen doe je zo
Ake is zeker verhuurd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chelsea B is gewoon dit:
Schwarzer, Azpilicueta, Luiz, Chelsea A CB of jeugd, Bertrand, Mikel, Essien, Bruyne, Mata, Willian, Etoo of Ba
Maar behalve de aanval is het bij Chelsea ook niet heel bijzonder, wel beter dan het 2e van Arsenal natuurlijk.![]()
Ake speelt bij jeugdteam niet verhuurd. Hoop dat hij speelt maar weet niet of hij in beeld is..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ake is zeker verhuurd?
Maar behalve de aanval is het bij Chelsea ook niet heel bijzonder, wel beter dan het 2e van Arsenal natuurlijk.![]()
schaduw kaartjes verkopen nu al makkelijk voor 3.5k
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Man ze verkopen allang voor 4.5k als je maar geduld hebt, en ik ben niet de enige die dat doet.
Mag nu voor het eerst tegen een team met Welliton![]()
![]()
![]()
Ik heb ze bijna allemaal verkocht voor 4-4,5kquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:58 schreef DutchSL het volgende:
Man ze verkopen allang voor 4.5k als je maar geduld hebt, en ik ben niet de enige die dat doet.
![]()
Ajax nog 0-0
Hala Madrid !
Hoe ziet je combi eruit ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna allemaal verkocht voor 4-4,5kHala Madrid !
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:58 schreef DutchSL het volgende:
Jij glitcht.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
If Fischer!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vanavond full op ado en nac![]()
Al had ik die bet van hoorgstaande ook wel willen hebben ondanks dat ajax geen bal af kan maken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ajax![]()
Diego Costa kiest dus voor Spanjebeter krijgt hij een Spaans kaartje in januari, zal wel niet natuurlijk
![]()
Lekker bezig denwill laatste tijd
Ik wel, dan voel ik me slim en superieur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, ik lees die reacties ook doorgaans nooit.![]()
Ik heb m naar VI gezondenquote:
Booommmm
Lekker lekker, makkelijk geld verdienen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:hoeveel krijg je nu?
Nice.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alleen Ajax wedstrijd ?quote:Hala Madrid !
Uiteraard, eigenlijk altijd alleen singles.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kan je nog inzetten op 3 na de rust?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard, eigenlijk altijd alleen singles.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Over 3,5 was bij mij maar 1.30. Of je hebt 150 euro ingezetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard, eigenlijk altijd alleen singles.
Hala Madrid !
jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je nog inzetten op 3 na de rust?Hala Madrid !
Zou dat doen. Tegenstander wordt alleen maar meer moe.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vast wel ergens live, maar die is sowieso veel lager over het algemeen omdat eredivisieteams betere conditie hebben dan amateurs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je nog inzetten op 3 na de rust?Over 2,5 first halfquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Over 3,5 was bij mij maar 1.30. Of je hebt 150 euro ingezet
Ik gok eigenlijk nooit. Behalve 1x. toen zetten ik in op 10-0, 11-0 en 12-0 en toen was het 11-0. Toen kreeg suarez in de laatste min nog een vrije trap, die hij op de lat schootAnders had ik een paar honderd euro
Nu had ik 80 euro of zo geloof ik.
quote:quote:Kom danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kan zelfs de meest OP dingen niet abusen.GTA of Clubs? Omni is er niet volgens mij.
![]()
Zijn jullie op Skype?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom danGTA of Clubs? Omni is er niet volgens mij.
quote:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee man die kk honden moeten hun schedels opengschoten laten worden voor de oge van hun kindereAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Not sure ....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kk kneuzen...kapot schieten die handel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |