Het is FUT14. Daar kan iedereen een kopbal scoren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kopballen moet je toch ook af kunnen maken? Je kunt ook naast koppen. Of over. Of op de paal. Of op de lat. Of tegen de keeper aan. Of gewoon naast de bal koppen.
Ik kan zelfs de meest OP dingen niet abusen.quote:
Enige voordeel is dat Arsenal thuis speelt maar ik heb er echt weinig vertrouwen inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Chelsea B > Arsenal B (op papier)
Maar toch..
Die reacties op de facebauk van VZ.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Dat ze er maar met 50-0 weg worden geschopt.![]()
Het is wel een beker wedstrijd + derby dus er kan van alles gebeuren imoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat Arsenal thuis speelt maar ik heb er echt weinig vertrouwen in
Heading accuracy maakt nu wel meer verschil heb ik het idee. Gomez kopt altijd op doel terwijl Ibarbo bijna alles over en naast kopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is FUT14. Daar kan iedereen een kopbal scoren.
Voetbalzone is echt een tokkie-site manquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die reacties op de facebauk van VZ.
Maar dat geldt voor elke foto/post op die Facebookpagina.
Wat een kolder, je vindt het gewoon niet leuk dat ik een 90 pace speler met een shadow kaartje heb. En dat hij nog scoort ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is FUT14. Daar kan iedereen een kopbal scoren.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
Spelers van ASWH
[ afbeelding ]
Dat ze er maar met 50-0 weg worden geschopt.![]()
Ja, ik lees die reacties ook doorgaans nooit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Voetbalzone is echt een tokkie-site manwat een kneusjes altijd
Marnix Goalderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een kolder, je vindt het gewoon niet leuk dat ik een 90 pace speler met een shadow kaartje heb. En dat hij nog scoort ook.
Iets in de trant vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het is wel een beker wedstrijd + derby dus er kan van alles gebeuren imo
Hopen op een wedstrijd met veel kansen
Dat maakt me niks uit want je hebt ook een 99 pace speler.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een kolder, je vindt het gewoon niet leuk dat ik een 90 pace speler met een shadow kaartje heb. En dat hij nog scoort ook.
Ja, die speelt op RW.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt me niks uit want je hebt ook een 99 pace speler.
Chelsea B is gewoon dit:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets in de trant van
Fabianski, Monreal, Vermaelen, Merte, Jenkinson, Rosicky, Wilshere, Eisfeld, Miyachi, Bendtner, Gnabry zou me niet verbazen. Ik hoop toch op iets sterkers
Ake is zeker verhuurd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chelsea B is gewoon dit:
Schwarzer, Azpilicueta, Luiz, Chelsea A CB of jeugd, Bertrand, Mikel, Essien, Bruyne, Mata, Willian, Etoo of Ba
Ake speelt bij jeugdteam niet verhuurd. Hoop dat hij speelt maar weet niet of hij in beeld is..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ake is zeker verhuurd?
Maar behalve de aanval is het bij Chelsea ook niet heel bijzonder, wel beter dan het 2e van Arsenal natuurlijk.
Ik heb ze bijna allemaal verkocht voor 4-4,5kquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:58 schreef DutchSL het volgende:
Man ze verkopen allang voor 4.5k als je maar geduld hebt, en ik ben niet de enige die dat doet.
Mag nu voor het eerst tegen een team met Welliton![]()
Hoe ziet je combi eruit ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna allemaal verkocht voor 4-4,5k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |