Stimmt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Taco´s zijn echt lekkerder
Die Thijs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een drieling.
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Lind,poker, vanavond ff clubs oder GTA ofzo?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
De chick die ik net tegenkwam op Tinder.18 jaar, blond, bikinifoto. Beste die ik tot nu toe heb gezien. Alsnog afgewezen, want ze mag mijn voetjes nog niet kussen, maar toch.
Edit: Post ook eens iets.Ik ging er vanuit dat er inmiddels wel weer wat gepost was.
40 ingelegd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Betje voor vanavond:
[ afbeelding ]
Gaat ie niet goed dan is het een boutwedstrijd en hoef ik sowieso niet verder te kijken
pics (nou ja, 1 foto is genoeg)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
De chick die ik net tegenkwam op Tinder.18 jaar, blond, bikinifoto. Beste die ik tot nu toe heb gezien. Alsnog afgewezen, want ze mag mijn voetjes nog niet kussen, maar toch.
Edit: Post ook eens iets.Ik ging er vanuit dat er inmiddels wel weer wat gepost was.
O ja, dat is nog van mn wedbankroll, dus dat is wel te overzien voor mequote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Betje voor vanavond:
[ afbeelding ]
Gaat ie niet goed dan is het een boutwedstrijd en hoef ik sowieso niet verder te kijken
Ja en haar dan op je USB zien belanden zeker? De grüten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
pics (nou ja, 1 foto is genoeg)
primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Lind,poker, vanavond ff clubs oder GTA ofzo?
Ik zou hem toch niet gespeeld hebben in de huidige vorm van Ajax, met toch niet super odds.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ja, dat is nog van mn wedbankroll, dus dat is wel te overzien voor me![]()
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja en haar dan op je USB zien belanden zeker? De grüten.
Ik heb haar al weggesleept.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.
Prima opstelling, boutkeeper in het goal. Moet wel kunnen, vind de odd in verhouding behoorlijk hoogquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou hem toch niet gespeeld hebben in de huidige vorm van Ajax, met toch niet super odds.
I'm with stupid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nu wel benieuwd als je zoiets post.
Arsenal-Chelsea vertrouw ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
Tim vanavond weer #weddenopalleswatlosenvastzit
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arsenal-Chelsea vertrouw ik nog steeds nietWil de opstelling eerst zien
ojooo goed dat je het zegt. Wist niet dat ze vanavond zouden spelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik blijf ervan af. Heb alleen een blije combo van 5 wedstrijden hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |