Twitter reports zijn niet echt veelbelovend..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja weet het. Inter heb ik BTS.
Fulham voor, Stoke voorAlleen Utrecht faalt atm
En Ajax Messiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef BDIL het volgende:
Als Vitesse de Bruyne en Mata op huurbasis zou krijgen in de winter
quote:
Klopt, die kans is groter. De Bruyne geef ik nog wel een kans van 1 op 15 dat hij komt, maar Mata...kom op zegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef BDIL het volgende:
[..]De kansen dat Vitesse bankspelers voor een halfjaar krijgt is hoger dan Messi ooit naar Ajax zou gaan. Tevens kan Messi jullie niet eens helpen
Vorig jaar dacht ik even dat het beter werd, valt dit seizoen weer tegen.quote:
Doe nou eens normaal man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na een zoektocht in de kast heb ik nog een cakeje gevonden van de Aldi.
Azpilicueta met de sshhhhhh
omnomnomnomnomquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na een zoektocht in de kast heb ik nog een cakeje gevonden van de Aldi.
Azpilicueta met de sshhhhhh
Ik doe nu normaal. Jij tot nu toe ook nog omdat je nog niet goedkoop hebt gescoord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar dacht ik even dat het beter werd, valt dit seizoen weer tegen.
[..]
Doe nou eens normaal man.
Komt goed, Birmingham heeft gescoord dus de druk is er wat af bij Utrechtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Twitter reports zijn niet echt veelbelovend..
https://twitter.com/KozakkenBoys
Ik ga Utrecht zo haten he hahaquote:
staat op mijn fapstickiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar haal je die foto van mij vandaan?
Dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik moest tegen een of ander Engels kut kind die door een corner de hele wedstrijd met 1-0 voor stond, tot ik in de 70e minuut ofzo eindelijk de gelijkmaker maak.
Vanaf daar heeft hij ongeveer 25 berichtjes gestuurd, noob dit, loser dat, ziektes en doodsverwensingen etc etc.
In de 120e minuut maak ik via een corner de winnende, ik wilde nog de shhh doen (doe ik normaal nooit) maar de bal lag nog niet in het net of de ragequit was daar
Sindsdien niets meer van deze Shane2414 vernomen![]()
/coolstorybro
ok. Maar ik ben helemaal niet dik.quote:
Spoiler tags pleasequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Eindelijk GTA uitgespeeldWelk einde hebben jullie gekozen?
En toch vrees ik voor dichtslibbende aderenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal hem leren.
[..]
ok. Maar ik ben helemaal niet dik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |