Hallo sofquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:02 schreef supersof het volgende:
wow toevallig net een nieuw topic
hallo mensen
ja hoor. alles staat nog overeind behalve dat ik een tak brak.quote:
Door de wind?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor. alles staat nog overeind behalve dat ik een tak brak.
[ afbeelding ]
nee, bij het tillen van de mandquote:
Paardenliefhebbend nederland helemaal in tranen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://nos.nl/artikel/568(...)t-tweet-bonfire.html
Drama.
30 denk ik wel ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Paardenliefhebbend nederland helemaal in tranen natuurlijk
Hoe oud was dat beest wel niet? 30 ofzo toch?
Ik van 00:00 tot 9:30, is ook nieuw voor mijquote:
wat doe JIJ hier.quote:
Even checken of je nog leeftquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik van 00:00 tot 9:30, is ook nieuw voor mij
[..]
wat doe JIJ hier.
frontcam?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:13 schreef xcachet het volgende:
Mijn kat probeert mijn mobiel van het lockscreen te halen
Hoe moest ik deze sensatie nou filmen
Ik had zaterdag verjaardag van mijn schoonmoeder. Het viel gelukkig mee hoe brak ik was, maar ik heb echt teringlang geslapen zondagquote:
Ahw cute! Mijne heeft een obsessie met ons wasrek, zo'n ding wat je aan de deur hangt. Daar springt ze op en dan is ze queen of the worldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:18 schreef xcachet het volgende:
Ik kreeg een SMS en meteen sprong dat beest bovenop mijn mobiel
Blijven kleine tijgersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ahw cute! Mijne heeft een obsessie met ons wasrek, zo'n ding wat je aan de deur hangt. Daar springt ze op en dan is ze queen of the world
ooh, waar was dit?quote:
Oosterbeek.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Blijven kleine tijgers
[..]
ooh, waar was dit?
Zoals ik bedoel je?quote:
Dat ik half 9 op moest om de trein te pakken was minderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had zaterdag verjaardag van mijn schoonmoeder. Het viel gelukkig mee hoe brak ik was, maar ik heb echt teringlang geslapen zondag
Maaaaar, het was een goed feestje
hannahquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ahw cute! Mijne heeft een obsessie met ons wasrek, zo'n ding wat je aan de deur hangt. Daar springt ze op en dan is ze queen of the world
Dat wel. Maar wel erg gevaarlijk gisteren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oosterbeek.
Wel een mooie plaats voor een station.
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wel. Maar wel erg gevaarlijk gisteren.
[..]
Goedemorgenquote:
Van de dagcijfers of deze reeks?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:41 schreef essnhills het volgende:
Ik ga vandaag een poging wagen de top 10 te bestormen
Van deze reeksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Van de dagcijfers of deze reeks?
Ik ga zometeen ook een poging wagen richting Delft te treinenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef xcachet het volgende:
Treinen rijden nog steeds met vertraging als ik naar school moet
Beertjequote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van deze reeksdagcijfers stond ik gister al op 1
Ik richting Zwollequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook een poging wagen richting Delft te treinen
Oeh dat was gister ook zo'n leuk puntquote:
Thnxquote:
Haaiquote:
je staat altijd in mijn top 10quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai
Wat denk je, ga ik de top 10 vandaag redden?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je staat altijd in mijn top 10
maar welke bedoel je?
Gewoon heel hard zombie draaien van the cranberries en meeblèrenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan niet werken als ze hier naast de boel lopen te zagen.
Dat kan ik gewoon niet. Dan maar even nietsdoen en me kapot ergeren.
Zit hier niet in mn eentje helaas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon heel hard zombie draaien van the cranberries en meeblèren
ik gok op morgenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel deze
Top 10 Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 WhiteLightning - 33140
3 Moeraskat - 29410
4 Crazy-M - 29382
5 gianni61 - 29253
6 Stuart - 26645
7 NBT - 25466
8 MaleDuck - 19400
9 Bellerophon - 19337
10 tripack - 16330
Ik moet er vandaag precies 270 posten om tripack in te halen![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit hier niet in mn eentje helaas.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gok op morgen
dan haal ik gekke M ook wel in
Goed plan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dan draai je I don't care
I DON'T CARE!! I LOVE IT!
Ik heb altijd goede plannenquote:
Ik ook niet echt eigenlijkquote:
Nee dusquote:
Ik ga een poging wagenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hoi essiega je vandaag de top 10 bestormen?
* essnhills geeft Mexicanobakker een vuurtjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dusTerwijl ik wel even wilde vlammen vandaag.
Niet echt met mijn astmaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills geeft Mexicanobakker een vuurtje
Helpt dat?
Ohquote:
Haha.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dusTerwijl ik wel even wilde vlammen vandaag.
Hup hup hup geen smoesjes. Lopen zul jequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil zo hardlopen maar ben eigenlijk gewoon moe. Doorzetten is moeilijk
Nee ik zit nog thuis op de bankquote:
Haaiquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
succesik moet nog een post of 5000 tot ik zover ben
Ooit staan we samen in de top 10quote:
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ooit staan we samen in de top 10
Goed ideequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maarwe gaan gewoon door tot we in de top 5 staan
Woohoo, good luckquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:12 schreef essnhills het volgende:
Ik ga zometeen denk ik wel spulletjes verzamelen en dan ga ik om kwart voor 12 richting trein
Uiteindelijk wel jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai![]()
Gaat het me lukken vandaag denk je?
Kijken of ik de reis ongeschonden doorkomquote:
Het zou me niets verbazen als er nog flinke vertragingen zijn. Gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijken of ik de reis ongeschonden doorkom
Of ik doe even een onmogelijke overstapquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als er nog flinke vertragingen zijn. Gewoon, omdat het kan
Goed hoorquote:
Hoiquote:
OMG het lijkt wel een bom die op de laatste seconde nog wordt ontmanteldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of ik doe even een onmogelijke overstap![]()
Ik heb wel eens een overstap van een halve minuut gehaald op Sloterdijk
Toen kwam ik uit Delft, en de trein had vertraging, dus ik zou m'n overstap missen. En de trein waar ik in zit ging naar spoor 11, 1 van die perrons boven de rest. En ik stond vooraan bij deur. En die deur waar ik uitstapte stond direct voor de trap waar ik dus direct naar beneden kon rennen. En die trap liep eigenlijk direct door naar de trap richting spoor 3 en ik kwam zo aanrennen en de conducteur had alle deuren eigenlijk al dicht gedaan maar hij stond toevallig in de deur naast de trap en zag me aankomen en ik mocht nog mee![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG het lijkt wel een bom die op de laatste seconde nog wordt ontmanteld
Ja dat gebeurt nooit inderdaadquote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt nooit inderdaad
Yupquote:
Yoghurt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yup
Ik heb honger en ik weet nie wat ik kan eten, alles doet pijn.
Ja ook prima hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorWeer bijgekomen van m'n drukke weekend inmiddels
![]()
En met jou?
vlaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yup
Niet aan gedachtquote:
Sof, hoe bevalt je nieuwe telefoon tot nu toe?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:02 schreef supersof het volgende:
wow toevallig net een nieuw topic
hallo mensen
Dat heb ik nietquote:
Ahh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yup
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ahh.
Sterkte met je beugel......
LB.
Neequote:
quote:
Littlebracketquote:
quote:
Dit jaquote:
Je bent toch verliefd op cachie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:14 schreef Tjacka het volgende:
ik heb wat nare hosselskills toegepast op lb.
het werkt niet echt, nog steeds geen beugelpics.
jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent toch verliefd op cachie?
doe je lekker tegoed aan milkshakes en smoothies en appelmoes enzoquote:
in elk stadje een ander schatje togquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent toch verliefd op cachie?
Yum, goed idee!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
doe je lekker tegoed aan milkshakes en smoothies en appelmoes enzo
Ook je eerste serieuze post in 2 wekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
ik snap niet wat pics van iemand met een beugel te maken heeft met zoenen of neuken maar dat terzijde.
ik ben vrijwel altijd serieus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ook je eerste serieuze post in 2 weken
het kan een fetisj zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
ik snap niet wat pics van iemand met een beugel te maken heeft met zoenen of neuken maar dat terzijde.
komt je velletje precies tussen die brackets....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het kan een fetisj zijn
quote:
Ik zou zo hard op hot drukken als ik haar op tinder tegenkwamquote:
voorlopig zit ik me nog te ergeren aan de internettraagheid in de trein. Zowel de treinwifi als.mn 3g hebben er geen.zin inquote:
ik zou niet eens kunnen drukken, want dan zit mijn mobiel al onder het zaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou zo hard op hot drukken als ik haar op tinder tegenkwam
nou dat wil ik ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou niet eens kunnen drukken, want dan zit mijn mobiel al onder het zaad.
Boterkoekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een gesprek beginnenm maar weet niet echt wat te zeggen.
fuck it
openingszin nodig?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een gesprek beginnenm maar weet niet echt wat te zeggen.
fuck it
dat niet echt, spreek haar al evenquote:
Als wij twee eekhoorns waren, zou ik dan met mijn noten in je holletje mogen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat niet echt, spreek haar al even
quote:
oke doeiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dat wij alle pvv´ers uit dit land moeten gooien
einde bericht
ik vind dat mensen die zo ongeveer schreeuwend gaan zitten bellende trein uitgezet.moeten worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dat wij alle pvv´ers uit dit land moeten gooien
einde bericht
quote:
Iets zegt me dat ik dan geblokkeerd wordquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als wij twee eekhoorns waren, zou ik dan met mijn noten in je holletje mogen?
cachie moest lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt me dat ik dan geblokkeerd word
Wou ik ook net postenquote:
xd iksdeequote:
succesquote:
ookal ben ik stikjaloers op je, jullie zijn zo leuk samenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Tjacka het volgende:
is dit een sluit allemaal tjacka buiten want dan kan hij eindelijk met cachie zoenen actie
ik had daar vroeger zo hekel aan he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ookal ben ik stikjaloers op je, jullie zijn zo leuk samen
nooit last van gehadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had daar vroeger zo hekel aan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat is ongeveer hetzelfde toch? Ik heb iets van 35 matches maar de helft van die wijven praat niet terug.quote:
Ik heb er eentje waar ik ook op whapp meegepraat heb. Dunno of ik weer moet gaan praten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde toch? Ik heb iets van 35 matches maar de helft van die wijven praat niet terug.
zeg het eens, werkt ze bij de mac?quote:
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeg het eens, werkt ze bij de mac?
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er eentje waar ik ook op whapp meegepraat heb. Dunno of ik weer moet gaan praten.
Laat maar hangen denk ik
Niet alleen je haar.quote:
true.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.
[..]
Niet alleen je haar.
Vrouwen over de hele wereld haten je nu uit jaloeziequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:51 schreef essnhills het volgende:
Mijn haar zit altijd goed. Ik heb het niet eens.geborsteld vanmorgen na het douchen en de wind had vrij spel onderweg naar de trein
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen over de hele wereld haten je nu uit jaloezie
i knowquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
i knowik ben gewend aan dr jaloerse blikken van vrouwen als ik mijn lange haren laat wapperen met de mededeling dat ik geen conditioner oid gebruik en het ongrveer 1x per anderhalf jaar laat knippen
dat dus. ik krijg altijd commentaar als m'n haar "niet geborsteld" is. meestaal is wel zo maar dan ligt het weer overhoop door m'n capouchon of hoe heet dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Me and my friends were walking around one day at lunch and we saw the weird, small kid that no one liked getting a blow job from a fat girl underneath a stairwell.
We called him headmaster from that moment on and eventually the fat girl wanted to fight one of my friends.
Ik ben ook snel.klaar voor de spiegel, ik draag alleen mascaraquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar essie, je kan goed koken en je hebt nooit gezeik met je haar.
Daten?
watquote:
Fuck die date, meteen naar de huwelijksnachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook snel.klaar voor de spiegel, ik draag alleen mascara
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fuck die date, meteen naar de huwelijksnacht
okay eerst een date dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed in
daarom wil hij ook meteen trouwenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed in
huwelijk =/= seksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom wil hij ook meteen trouwen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay eerst een date dan?
Wat nog meer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.
[..]
Niet alleen je haar.
oh is.dat hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom wil hij ook meteen trouwen
of zo'n nonchalant loszittend knotje dat ook gelijk een halve staart isquote:
dat kan ook, maar niet zo'n ultiem strakke knot die als een donut bovenop je hoofd staatquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
of zo'n nonchalant loszittend knotje dat ook gelijk een halve staart is
draai het vast in een pluk.van je eigen haar?quote:
Ja hoe doe je dat? Dan maak je een staart en dan doe je er een pluk omheen maar dat blijft niet zitten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
draai het vast in een pluk.van je eigen haar?
nee, van die knotjes die 'dames' die zich te goed.vinden voor iedereen dragenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan ook, maar niet zo'n ultiem strakke knot die als een donut bovenop je hoofd staat
je moet dat plukje goed strak eromheen draaien en op het eind een beetje in elkaar tisten of het einde van je pluk onder de rest doorstekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoe doe je dat? Dan maak je een staart en dan doe je er een pluk omheen maar dat blijft niet zitten.
zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee, van die knotjes die sletjes die zich te goed.vinden voor iedereen dragen
goeie.fix welquote:
quote:
ga liggen dudequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:15 schreef Toto69 het volgende:
Zow wtf, ineens begint alles voor m'n ogen te draaien
oh lekker danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:15 schreef Toto69 het volgende:
Zow wtf, ineens begint alles voor m'n ogen te draaien
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, hyperventilatie is een bitsj
nicequote:
ik was het nietquote:
geef aan mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik was het nietik maak alleen brave koekjes
* essnhills geeft beer brave koekjesquote:
GIEVVVVVVVVVVVVquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills geeft beer brave koekjes
quote:
xeorook wat doe jequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:33 schreef essnhills het volgende:
Niet ruzie maken om mijn koekjes![]()
ikheb er genoeg * essnhills geeft xeorook brave koekjes
mijn spatie werkte even nietquote:
och armequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nu anderhalf uur bedrijfsadministratie
oh je had echt een date?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
met mezelluf
nah gisteravond viel best tegen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh je had echt een date?
zonde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |