Kijken of ik de reis ongeschonden doorkomquote:
Het zou me niets verbazen als er nog flinke vertragingen zijn. Gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijken of ik de reis ongeschonden doorkom
Of ik doe even een onmogelijke overstapquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als er nog flinke vertragingen zijn. Gewoon, omdat het kan
Goed hoorquote:
Hoiquote:
OMG het lijkt wel een bom die op de laatste seconde nog wordt ontmanteldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of ik doe even een onmogelijke overstap![]()
Ik heb wel eens een overstap van een halve minuut gehaald op Sloterdijk
Toen kwam ik uit Delft, en de trein had vertraging, dus ik zou m'n overstap missen. En de trein waar ik in zit ging naar spoor 11, 1 van die perrons boven de rest. En ik stond vooraan bij deur. En die deur waar ik uitstapte stond direct voor de trap waar ik dus direct naar beneden kon rennen. En die trap liep eigenlijk direct door naar de trap richting spoor 3 en ik kwam zo aanrennen en de conducteur had alle deuren eigenlijk al dicht gedaan maar hij stond toevallig in de deur naast de trap en zag me aankomen en ik mocht nog mee![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG het lijkt wel een bom die op de laatste seconde nog wordt ontmanteld
Ja dat gebeurt nooit inderdaadquote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt nooit inderdaad
Yupquote:
Yoghurt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yup
Ik heb honger en ik weet nie wat ik kan eten, alles doet pijn.
Ja ook prima hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorWeer bijgekomen van m'n drukke weekend inmiddels
![]()
En met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |