Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeg het eens, werkt ze bij de mac?
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er eentje waar ik ook op whapp meegepraat heb. Dunno of ik weer moet gaan praten.
Laat maar hangen denk ik
Niet alleen je haar.quote:
true.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.
[..]
Niet alleen je haar.
Vrouwen over de hele wereld haten je nu uit jaloeziequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:51 schreef essnhills het volgende:
Mijn haar zit altijd goed. Ik heb het niet eens.geborsteld vanmorgen na het douchen en de wind had vrij spel onderweg naar de trein
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen over de hele wereld haten je nu uit jaloezie
i knowquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
i knowik ben gewend aan dr jaloerse blikken van vrouwen als ik mijn lange haren laat wapperen met de mededeling dat ik geen conditioner oid gebruik en het ongrveer 1x per anderhalf jaar laat knippen
dat dus. ik krijg altijd commentaar als m'n haar "niet geborsteld" is. meestaal is wel zo maar dan ligt het weer overhoop door m'n capouchon of hoe heet dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Me and my friends were walking around one day at lunch and we saw the weird, small kid that no one liked getting a blow job from a fat girl underneath a stairwell.
We called him headmaster from that moment on and eventually the fat girl wanted to fight one of my friends.
Ik ben ook snel.klaar voor de spiegel, ik draag alleen mascaraquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar essie, je kan goed koken en je hebt nooit gezeik met je haar.
Daten?
watquote:
Fuck die date, meteen naar de huwelijksnachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook snel.klaar voor de spiegel, ik draag alleen mascara
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fuck die date, meteen naar de huwelijksnacht
okay eerst een date dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed in
daarom wil hij ook meteen trouwenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed in
huwelijk =/= seksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom wil hij ook meteen trouwen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay eerst een date dan?
Wat nog meer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.
[..]
Niet alleen je haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |