quote:Me and my friends were walking around one day at lunch and we saw the weird, small kid that no one liked getting a blow job from a fat girl underneath a stairwell.
We called him headmaster from that moment on and eventually the fat girl wanted to fight one of my friends.
Ik ben ook snel.klaar voor de spiegel, ik draag alleen mascaraquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar essie, je kan goed koken en je hebt nooit gezeik met je haar.
Daten?
watquote:
Fuck die date, meteen naar de huwelijksnachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook snel.klaar voor de spiegel, ik draag alleen mascara
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fuck die date, meteen naar de huwelijksnacht
okay eerst een date dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed in
daarom wil hij ook meteen trouwenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed in
huwelijk =/= seksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom wil hij ook meteen trouwen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay eerst een date dan?
Wat nog meer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.
[..]
Niet alleen je haar.
oh is.dat hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom wil hij ook meteen trouwen
of zo'n nonchalant loszittend knotje dat ook gelijk een halve staart isquote:
dat kan ook, maar niet zo'n ultiem strakke knot die als een donut bovenop je hoofd staatquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
of zo'n nonchalant loszittend knotje dat ook gelijk een halve staart is
draai het vast in een pluk.van je eigen haar?quote:
Ja hoe doe je dat? Dan maak je een staart en dan doe je er een pluk omheen maar dat blijft niet zitten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
draai het vast in een pluk.van je eigen haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |