nooit last van gehadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had daar vroeger zo hekel aan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat is ongeveer hetzelfde toch? Ik heb iets van 35 matches maar de helft van die wijven praat niet terug.quote:
Ik heb er eentje waar ik ook op whapp meegepraat heb. Dunno of ik weer moet gaan praten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde toch? Ik heb iets van 35 matches maar de helft van die wijven praat niet terug.
zeg het eens, werkt ze bij de mac?quote:
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeg het eens, werkt ze bij de mac?
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er eentje waar ik ook op whapp meegepraat heb. Dunno of ik weer moet gaan praten.
Laat maar hangen denk ik
Niet alleen je haar.quote:
true.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.
[..]
Niet alleen je haar.
Vrouwen over de hele wereld haten je nu uit jaloeziequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:51 schreef essnhills het volgende:
Mijn haar zit altijd goed. Ik heb het niet eens.geborsteld vanmorgen na het douchen en de wind had vrij spel onderweg naar de trein
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen over de hele wereld haten je nu uit jaloezie
i knowquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
i knowik ben gewend aan dr jaloerse blikken van vrouwen als ik mijn lange haren laat wapperen met de mededeling dat ik geen conditioner oid gebruik en het ongrveer 1x per anderhalf jaar laat knippen
dat dus. ik krijg altijd commentaar als m'n haar "niet geborsteld" is. meestaal is wel zo maar dan ligt het weer overhoop door m'n capouchon of hoe heet dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |