nooit last van gehadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had daar vroeger zo hekel aan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat is ongeveer hetzelfde toch? Ik heb iets van 35 matches maar de helft van die wijven praat niet terug.quote:
Ik heb er eentje waar ik ook op whapp meegepraat heb. Dunno of ik weer moet gaan praten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde toch? Ik heb iets van 35 matches maar de helft van die wijven praat niet terug.
zeg het eens, werkt ze bij de mac?quote:
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeg het eens, werkt ze bij de mac?
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er eentje waar ik ook op whapp meegepraat heb. Dunno of ik weer moet gaan praten.
Laat maar hangen denk ik
Niet alleen je haar.quote:
true.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.
[..]
Niet alleen je haar.
Vrouwen over de hele wereld haten je nu uit jaloeziequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:51 schreef essnhills het volgende:
Mijn haar zit altijd goed. Ik heb het niet eens.geborsteld vanmorgen na het douchen en de wind had vrij spel onderweg naar de trein
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen over de hele wereld haten je nu uit jaloezie
i knowquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
i knowik ben gewend aan dr jaloerse blikken van vrouwen als ik mijn lange haren laat wapperen met de mededeling dat ik geen conditioner oid gebruik en het ongrveer 1x per anderhalf jaar laat knippen
dat dus. ik krijg altijd commentaar als m'n haar "niet geborsteld" is. meestaal is wel zo maar dan ligt het weer overhoop door m'n capouchon of hoe heet dat ook alweer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Me and my friends were walking around one day at lunch and we saw the weird, small kid that no one liked getting a blow job from a fat girl underneath a stairwell.
We called him headmaster from that moment on and eventually the fat girl wanted to fight one of my friends.
Ik ben ook snel.klaar voor de spiegel, ik draag alleen mascaraquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar essie, je kan goed koken en je hebt nooit gezeik met je haar.
Daten?
watquote:
Fuck die date, meteen naar de huwelijksnachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook snel.klaar voor de spiegel, ik draag alleen mascara
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fuck die date, meteen naar de huwelijksnacht
okay eerst een date dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed in
daarom wil hij ook meteen trouwenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ik duik niet zomaar met iedereen het bed in
huwelijk =/= seksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom wil hij ook meteen trouwen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay eerst een date dan?
Wat nog meer?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon dom tegenaan lullen, je hebt toch niks te verliezen.
[..]
Niet alleen je haar.
oh is.dat hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom wil hij ook meteen trouwen
of zo'n nonchalant loszittend knotje dat ook gelijk een halve staart isquote:
dat kan ook, maar niet zo'n ultiem strakke knot die als een donut bovenop je hoofd staatquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
of zo'n nonchalant loszittend knotje dat ook gelijk een halve staart is
draai het vast in een pluk.van je eigen haar?quote:
Ja hoe doe je dat? Dan maak je een staart en dan doe je er een pluk omheen maar dat blijft niet zitten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
draai het vast in een pluk.van je eigen haar?
nee, van die knotjes die 'dames' die zich te goed.vinden voor iedereen dragenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan ook, maar niet zo'n ultiem strakke knot die als een donut bovenop je hoofd staat
je moet dat plukje goed strak eromheen draaien en op het eind een beetje in elkaar tisten of het einde van je pluk onder de rest doorstekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoe doe je dat? Dan maak je een staart en dan doe je er een pluk omheen maar dat blijft niet zitten.
zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee, van die knotjes die sletjes die zich te goed.vinden voor iedereen dragen
goeie.fix welquote:
quote:
ga liggen dudequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:15 schreef Toto69 het volgende:
Zow wtf, ineens begint alles voor m'n ogen te draaien
oh lekker danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:15 schreef Toto69 het volgende:
Zow wtf, ineens begint alles voor m'n ogen te draaien
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, hyperventilatie is een bitsj
nicequote:
ik was het nietquote:
geef aan mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik was het nietik maak alleen brave koekjes
* essnhills geeft beer brave koekjesquote:
GIEVVVVVVVVVVVVquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills geeft beer brave koekjes
quote:
xeorook wat doe jequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:33 schreef essnhills het volgende:
Niet ruzie maken om mijn koekjes![]()
ikheb er genoeg * essnhills geeft xeorook brave koekjes
mijn spatie werkte even nietquote:
och armequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nu anderhalf uur bedrijfsadministratie
oh je had echt een date?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
met mezelluf
nah gisteravond viel best tegen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh je had echt een date?
zonde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |