ik vind dat mensen die zo ongeveer schreeuwend gaan zitten bellende trein uitgezet.moeten worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dat wij alle pvv´ers uit dit land moeten gooien
einde bericht
quote:
Iets zegt me dat ik dan geblokkeerd wordquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als wij twee eekhoorns waren, zou ik dan met mijn noten in je holletje mogen?
cachie moest lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt me dat ik dan geblokkeerd word
Wou ik ook net postenquote:
xd iksdeequote:
succesquote:
ookal ben ik stikjaloers op je, jullie zijn zo leuk samenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Tjacka het volgende:
is dit een sluit allemaal tjacka buiten want dan kan hij eindelijk met cachie zoenen actie
ik had daar vroeger zo hekel aan he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ookal ben ik stikjaloers op je, jullie zijn zo leuk samen
nooit last van gehadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had daar vroeger zo hekel aan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat is ongeveer hetzelfde toch? Ik heb iets van 35 matches maar de helft van die wijven praat niet terug.quote:
Ik heb er eentje waar ik ook op whapp meegepraat heb. Dunno of ik weer moet gaan praten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde toch? Ik heb iets van 35 matches maar de helft van die wijven praat niet terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |