doe je lekker tegoed aan milkshakes en smoothies en appelmoes enzoquote:
in elk stadje een ander schatje togquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent toch verliefd op cachie?
Yum, goed idee!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
doe je lekker tegoed aan milkshakes en smoothies en appelmoes enzo
Ook je eerste serieuze post in 2 wekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
ik snap niet wat pics van iemand met een beugel te maken heeft met zoenen of neuken maar dat terzijde.
ik ben vrijwel altijd serieus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ook je eerste serieuze post in 2 weken
het kan een fetisj zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
ik snap niet wat pics van iemand met een beugel te maken heeft met zoenen of neuken maar dat terzijde.
komt je velletje precies tussen die brackets....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het kan een fetisj zijn
quote:
Ik zou zo hard op hot drukken als ik haar op tinder tegenkwamquote:
voorlopig zit ik me nog te ergeren aan de internettraagheid in de trein. Zowel de treinwifi als.mn 3g hebben er geen.zin inquote:
ik zou niet eens kunnen drukken, want dan zit mijn mobiel al onder het zaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou zo hard op hot drukken als ik haar op tinder tegenkwam
nou dat wil ik ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou niet eens kunnen drukken, want dan zit mijn mobiel al onder het zaad.
Boterkoekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een gesprek beginnenm maar weet niet echt wat te zeggen.
fuck it
openingszin nodig?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een gesprek beginnenm maar weet niet echt wat te zeggen.
fuck it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |