OMG het lijkt wel een bom die op de laatste seconde nog wordt ontmanteldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of ik doe even een onmogelijke overstap![]()
Ik heb wel eens een overstap van een halve minuut gehaald op Sloterdijk
Toen kwam ik uit Delft, en de trein had vertraging, dus ik zou m'n overstap missen. En de trein waar ik in zit ging naar spoor 11, 1 van die perrons boven de rest. En ik stond vooraan bij deur. En die deur waar ik uitstapte stond direct voor de trap waar ik dus direct naar beneden kon rennen. En die trap liep eigenlijk direct door naar de trap richting spoor 3 en ik kwam zo aanrennen en de conducteur had alle deuren eigenlijk al dicht gedaan maar hij stond toevallig in de deur naast de trap en zag me aankomen en ik mocht nog mee![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG het lijkt wel een bom die op de laatste seconde nog wordt ontmanteld
Ja dat gebeurt nooit inderdaadquote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt nooit inderdaad
Yupquote:
Yoghurt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yup
Ik heb honger en ik weet nie wat ik kan eten, alles doet pijn.
Ja ook prima hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorWeer bijgekomen van m'n drukke weekend inmiddels
![]()
En met jou?
vlaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yup
Niet aan gedachtquote:
Sof, hoe bevalt je nieuwe telefoon tot nu toe?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:02 schreef supersof het volgende:
wow toevallig net een nieuw topic
hallo mensen
Dat heb ik nietquote:
Ahh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yup
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ahh.
Sterkte met je beugel......
LB.
Neequote:
quote:
Littlebracketquote:
quote:
Dit jaquote:
Je bent toch verliefd op cachie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:14 schreef Tjacka het volgende:
ik heb wat nare hosselskills toegepast op lb.
het werkt niet echt, nog steeds geen beugelpics.
jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent toch verliefd op cachie?
doe je lekker tegoed aan milkshakes en smoothies en appelmoes enzoquote:
in elk stadje een ander schatje togquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent toch verliefd op cachie?
Yum, goed idee!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
doe je lekker tegoed aan milkshakes en smoothies en appelmoes enzo
Ook je eerste serieuze post in 2 wekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
ik snap niet wat pics van iemand met een beugel te maken heeft met zoenen of neuken maar dat terzijde.
ik ben vrijwel altijd serieus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ook je eerste serieuze post in 2 weken
het kan een fetisj zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
ik snap niet wat pics van iemand met een beugel te maken heeft met zoenen of neuken maar dat terzijde.
komt je velletje precies tussen die brackets....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het kan een fetisj zijn
quote:
Ik zou zo hard op hot drukken als ik haar op tinder tegenkwamquote:
voorlopig zit ik me nog te ergeren aan de internettraagheid in de trein. Zowel de treinwifi als.mn 3g hebben er geen.zin inquote:
ik zou niet eens kunnen drukken, want dan zit mijn mobiel al onder het zaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou zo hard op hot drukken als ik haar op tinder tegenkwam
nou dat wil ik ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou niet eens kunnen drukken, want dan zit mijn mobiel al onder het zaad.
Boterkoekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een gesprek beginnenm maar weet niet echt wat te zeggen.
fuck it
openingszin nodig?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een gesprek beginnenm maar weet niet echt wat te zeggen.
fuck it
dat niet echt, spreek haar al evenquote:
Als wij twee eekhoorns waren, zou ik dan met mijn noten in je holletje mogen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat niet echt, spreek haar al even
quote:
oke doeiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dat wij alle pvv´ers uit dit land moeten gooien
einde bericht
ik vind dat mensen die zo ongeveer schreeuwend gaan zitten bellende trein uitgezet.moeten worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dat wij alle pvv´ers uit dit land moeten gooien
einde bericht
quote:
Iets zegt me dat ik dan geblokkeerd wordquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als wij twee eekhoorns waren, zou ik dan met mijn noten in je holletje mogen?
cachie moest lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt me dat ik dan geblokkeerd word
Wou ik ook net postenquote:
xd iksdeequote:
succesquote:
ookal ben ik stikjaloers op je, jullie zijn zo leuk samenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Tjacka het volgende:
is dit een sluit allemaal tjacka buiten want dan kan hij eindelijk met cachie zoenen actie
ik had daar vroeger zo hekel aan he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ookal ben ik stikjaloers op je, jullie zijn zo leuk samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |