Je koopt maar ongeveer eenderde.quote:
doe mij die bovenste kamer!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi behang met bijpassende gordijnen.
Dit huis
waterreservoirs zijn nu meestal inbouw, en de stortbak lijkt zelfs in een soort kastje gemaakt te zijn, maar dan zonder deurtje. In zo'n ingericht huis met bijbehorend budget, lijkt me dat toch een kleine moeite om te laten regelen. Nu is de stortbak zóó aanwezig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er see through aan de stortbak, ik snap het even nietDat is een gewone (redelijk ouderwetse) stortbak.
Dit is gewoon een ouderwetse stortbak en er is een plankje rond de buis gemaakt om wat dingetjes op te kunnen zetten. Niks kastje zonder deurtje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
waterreservoirs zijn nu meestal inbouw, en de stortbak lijkt zelfs in een soort kastje gemaakt te zijn, maar dan zonder deurtje. In zo'n ingericht huis met bijbehorend budget, lijkt me dat toch een kleine moeite om te laten regelen. Nu is de stortbak zóó aanwezig.
Zeer ouderwets ja en behoorlijk lelijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:40 schreef Lienekien het volgende:
Dit is gewoon een ouderwetse stortbak en er is een plankje rond de buis gemaakt om wat dingetje op te kunnen zetten. Niks kastje zonder deurtje.
Past uitstekend in dat pand. Zou me niks verbazen als die gewoon origineel is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:41 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zeer ouderwets ja en behoorlijk lelijk
Maar smaken verschillen blijkbaar.
Pfff...
Ja het past erbij aangezien dat hele pand enorm lelijk is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:46 schreef Lienekien het volgende:
Past uitstekend in dat pand. Zou me niks verbazen als die gewoon origineel is.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja het past erbij aangezien dat hele pand enorm lelijk is.
Nee omdat je blijft reageren. En waarom eigenlijk? Ik moest lachen om dat pand incl stortbak. Jij blijkbaar niet. Nou en!quote:
Omdat jij net zo goed blijft reageren! Dan zeg jij wat, dan zeg ik wat, dan zeg jij wéér wat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nee omdat je blijft reageren. En waarom eigenlijk? Ik moest lachen om dat pand incl stortbak. Jij blijkbaar niet. Nou en!
Nou ja, 300 m2 is alsnog een heel behoorlijk huis. Twee a drie keer zo groot als een doorsnee rijtjeshuis.quote:
Fantastisch smaakvol gedaan voor die tijd vind ik. Zelfs betonemaille in de badkamer en gang, alles is nog origineel. Alleen de zonder heeft wat opknapwerk, de rest is echt goed onderhouden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit huis
En kijk eens naar die geweldige originele witjes, overal in dat pand, keuken, badkamer en plee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:34 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Fantastisch smaakvol gedaan voor die tijd vind ik. Zelfs betonemaille in de badkamer en gang, alles is nog origineel. Alleen de zonder heeft wat opknapwerk, de rest is echt goed onderhouden.
Is dat huis voor een film gebruikt oid ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:53 schreef R2R het volgende:
Vooral opvallend dat het huis van periode 1945-1959 is, en het lijkt erop dat vrijwel alles dat erin zit nog origineel is.
Kortom nooit iets aan veranderd in ongeveer 55 jaar tijd.
Volgens mij heb jij het over dat andere huis. Er zitten geen witjes in dat huis uit de jaren 50.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En kijk eens naar die geweldige originele witjes, overal in dat pand, keuken, badkamer en plee.
Oeps ja, wellicht het e.e.a. door elkaar gehaald.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over dat andere huis. Er zitten geen witjes in dat huis uit de jaren 50.
Die slaapkamers zijn toch duidelijk van een latere datum. Dat is typisch jaren 70.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:53 schreef R2R het volgende:
Vooral opvallend dat het huis van periode 1945-1959 is, en het lijkt erop dat vrijwel alles dat erin zit nog origineel is.
Kortom nooit iets aan veranderd in ongeveer 55 jaar tijd.
Ik wil dat dekbedovertrekquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit huis
Blote billen posterquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
In de andere slaapkamer had hij meer smaak:
[ afbeelding ]
Mooi voorbeeld van een tijdscapsulequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit huis
Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
waterreservoirs zijn nu meestal inbouw, en de stortbak lijkt zelfs in een soort kastje gemaakt te zijn, maar dan zonder deurtje. In zo'n ingericht huis met bijbehorend budget, lijkt me dat toch een kleine moeite om te laten regelen. Nu is de stortbak zóó aanwezig.
Wat een fantastisch huisquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Laten we nog een te dure grachtengordelwoning bekijken
Voor 2.150.000 euro en dan zo'n keuken.
[ afbeelding ]
moet ik nou iets zeggen over de gele kleur of de zwart-wit tegels?
zo'n woonkamer
[ afbeelding ]
zo'n toilet
[ afbeelding ]
leuk zo'n see through stortbak, alsof mijn ogen ook meteen kunnen tijdreizen
en zo'n badkamer
[ afbeelding ]
weet je wat ik altijd al had willen zijn, een bloemetjesgordijn douchegordijn
de rest van de foto's zijn ook even de moeite waard om te bekijken.
duurder is dus niet altijd beter.
hoewel de tuin wel mooi is
Soms waren die van het merk Kaklu en dan schreven we er wel eens met een viltstift cht achter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef Gwywen het volgende:
Zo'n stortbak trouwens is heel normaal voor oude huizen hoor. Bij m'n ouders zit er ook nog eentje boven.
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat een fantastisch huis![]()
Die keuken. Zoiets willen wij ook in ons huis. Die schouw met witjes
![]()
Heerlijk, zo niet-standaard en eigen, alles in dat huis. Ik zie bijna niks wat je "zo" in de winkel kunt kopen, daar houd ik wel van.![]()
Zo'n stortbak trouwens is heel normaal voor oude huizen hoor. Bij m'n ouders zit er ook nog eentje boven.
Het eerste wat in mij opkomt is dat de bedenker van deze woning dronken is geweest. Ik had vlak na de aankoop de boel meteen laten slopen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:56 schreef devlinmr het volgende:
Bijzondere stijl van het gebouw en ook van binnen is het een (naar mijn smaak) schitterende woning
[ afbeelding ]
Maar dit lijkt me toch een vreemde plek voor zonnepanelen
[ afbeelding ]
bron
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:06 schreef Cynix � het volgende:
Soms waren die van het merk Kaklu en dan schreven we er wel eens met een viltstift cht achter.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze dat met opzet daar hebben gedaan, aangezien het een monument is mag je misschien niet eens veranderingen aan het dak of het uiterlijk aanbrengen. Dan is onder aan de zuidmuur misschien nog wel de beste oplossing.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:56 schreef devlinmr het volgende: ]
Maar dit lijkt me toch een vreemde plek voor zonnepanelen
[ afbeelding ]
bron
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat meubilair bij het huis hoort.quote:Op zondag 3 november 2013 02:24 schreef Teslynd het volgende:
Dat moet het monument-beschermde meubilair zijn.
Moet het daar blijven staan of mag je het in een van de kamers verstouwen?
Of jullie hebben gewoon geen smaak, dat kan ook nog het geval zijn. Jullie zijn zeker meer van Jan des Bouvrie ofzo?quote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Maar als jullie met zijn allen die grachtengordelwoning van 2.150.000 euro zo mooi vinden, dan gaan jullie er toch lekker in wonen. Ik denk dat je echt wel wat van de prijs kan afkrijgen.
Als ik met mijn vriendin onze longen er uit wil lachen, dan kijken we in ieder geval weer naar de foto's. Wat een grachtengordellachertje.
(en als ik de volgende keer weer niet kan lachen om een foto zal ik ook iedereen lastig vallen dat het echt een hele mooie woning is wat een ander niet mag lopen afkraken... NOT!!!)
Ik snap niet waarom je je zo boos maakt. Dit was toch gewoon een geval van "smaken verschillen"?quote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Maar als jullie met zijn allen die grachtengordelwoning van 2.150.000 euro zo mooi vinden, dan gaan jullie er toch lekker in wonen. Ik denk dat je echt wel wat van de prijs kan afkrijgen.
Als ik met mijn vriendin onze longen er uit wil lachen, dan kijken we in ieder geval weer naar de foto's. Wat een grachtengordellachertje.
(en als ik de volgende keer weer niet kan lachen om een foto zal ik ook iedereen lastig vallen dat het echt een hele mooie woning is wat een ander niet mag lopen afkraken... NOT!!!)
Ik denk dat je het dan eerder hebt over bijvoorbeeld deze kast, die aan het huis vastzit en de bank links:quote:Op zondag 3 november 2013 02:24 schreef Teslynd het volgende:
Dat moet het monument-beschermde meubilair zijn.
Moet het daar blijven staan of mag je het in een van de kamers verstouwen?
En die chaise longue links op die foto.quote:Op zondag 3 november 2013 10:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan eerder hebt over bijvoorbeeld deze kast, die aan het huis vastzit:
[ afbeelding ]
En de boekenplanken in de studeerkamer, die ook bij het huis lijken te horen.
quote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
wij hebben iig gelachen om jouw idiote opmerking over de 'see through' stortbakquote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Stel je aan huiliequote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Je maakt een grapje hoop ik. Klassieke Amsterdamse School, een van de mooiste architectuur-stromingen van de afgelopen 100 jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het eerste wat in mij opkomt is dat de bedenker van deze woning dronken is geweest. Ik had vlak na de aankoop de boel meteen laten slopen.
Of VT-wonen, of van die verschrikkelijke Riverdale-brocante-kitsch.quote:Op zondag 3 november 2013 10:49 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Of jullie hebben gewoon geen smaak, dat kan ook nog het geval zijn. Jullie zijn zeker meer van Jan des Bouvrie ofzo?
Ach, het is 1 muurtje met jaren 70 behang en een lamp.Verder niks bijzonders, als je daar al niet doorheen kunt kijken moet je geen huis gaan kopen.quote:Op zondag 3 november 2013 14:26 schreef moussy het volgende:
Welkom in de jaren 70. Ik vind het leuk, maar kan me voorstellen dat eventuele kopers er niet door heen kunnen kijken..
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)8594-kruiszwin-4301/
Als verzamelaar van jaren 1960-1970 meubilair zou ik er meteen helemaal weg van zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, het is 1 muurtje met jaren 70 behang en een lamp.Verder niks bijzonders, als je daar al niet doorheen kunt kijken moet je geen huis gaan kopen.
Ze zouden van mij de inboedel mogen laten staanquote:Op zondag 3 november 2013 14:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als verzamelaar van jaren 1960-1970 meubilair zou ik er meteen helemaal weg van zijn.
De kerstboom staat er ook alvast!quote:Op zondag 3 november 2013 16:26 schreef Ananassap het volgende:
[ afbeelding ]
'Schat, moet ik misschien even weg uit de keuken?' 'Nee joh, blijf maar staan...'
In Blijham
Het spijt me, ik ben serieus. Ik ben meer van de moderne architectuur. Smaken verschillen. 😊quote:Op zondag 3 november 2013 14:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik. Klassieke Amsterdamse School, een van de mooiste architectuur-stromingen van de afgelopen 100 jaar.
Grappig, Amsterdamse School valt in mijn beleving onder de moderne architectuur.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het spijt me, ik ben serieus. Ik ben meer van de moderne architectuur. Smaken verschillen. 😊
Onder moderne architectuur versta ik de ontwerpen die sinds 2000 gemaakt worden.quote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Grappig, Amsterdamse School valt in mijn beleving onder de moderne architectuur.
Of althans het modernste dat ik nog mooi kan vinden.![]()
Ik vind die duikplank verontrustender, vooral in combinatie met die lage plafondbalken.quote:Op zondag 3 november 2013 16:58 schreef Ananassap het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen zwembad met glijbaan
In Wassenaar
Om dat nou moderne architectuur te noemen... is meer populistische mode architectuurquote:Op zondag 3 november 2013 16:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Onder moderne architectuur versta ik de ontwerpen die sinds 2000 gemaakt worden.
De strakke lijnen, veel glas tot aan de vloer. Dat vind ik mooi.
Wat is hier opmerkelijk aan? Normale foto's van een mooi huis.quote:Op zondag 3 november 2013 17:05 schreef Ananassap het volgende:
Een echt grachtenpand in Makkum...![]()
Met walgjes op de wc
[ afbeelding ]
En drie keer hetzelfde schilderij
[ afbeelding ]
Maar wel een grote tuin
[ afbeelding ]
Ik zie Makkum niet echt als een grachtenstad...quote:Wat is hier opmerkelijk aan? Normale foto's van een mooi huis.
Je weet dat ze die tegels al eeuwen maken in... Makkum?quote:Op zondag 3 november 2013 17:20 schreef Ananassap het volgende:
[..]
Ik zie Makkum niet echt als een grachtenstad...
En ja, het is een normaal huis, vond de tegeltjes alleen een beetje té.
En dat er nog een stuk of wat Friese steden zijn met grachtenpanden?quote:
Volgens mij hebben we weer iemand die niet weet wat er bestaat buiten de randstad.quote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat er nog een stuk of wat Friese steden zijn met grachtenpanden?
Das leuk, ik woon niet eens in de randstad... Zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we weer iemand die niet weet wat er bestaat buiten de randstad.
Ik vind het wel een gezellige keukenquote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Gwywen het volgende:
Was deze al langsgeweest?
Vrolijke boel in elk geval!
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit in het bijgebouw, niet in het hoofdgebouw.
"Tijdelijk in prijs verlaagd". Ik vond de prijs voor die locatie en zo'n lap grond inderdaad meevallen.
Maar ja, wil je in deze tijd serieus de prijs tzt weer gaan verhogen?
Daar heb ik niet aan gedacht toen ik over inboedel als monument dacht. Bijvoorbeeld op de Kromme Nieuwe Gracht in Utrecht was een kantoor waarvan het directiemeubilair design is. Ik meen van Ravestijn. Las onlangs dat het een soort momument is. En het ging vooral om de stoelen.quote:Op zondag 3 november 2013 10:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan eerder hebt over bijvoorbeeld deze kast, die aan het huis vastzit en de bank links:
[ afbeelding ]
En de boekenplanken in de studeerkamer, die ook bij het huis lijken te horen.
Nu pas begrijp ik wat er doorkijk aan is: de vermeende stortbakkast.quote:Op zondag 3 november 2013 12:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Stel je aan huilie
Die stortbak is een hele normale stortbak. Niets "doorkijk" aan.
Het is een pand en het ligt aan een gracht, ik zou inderdaad niet weten hoe je het anders moet noemen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat er nog een stuk of wat Friese steden zijn met grachtenpanden?
das het atelier, kan je énigjes workshop servies schilderen doenquote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
"Tijdelijk in prijs verlaagd". Ik vond de prijs voor die locatie en zo'n lap grond inderdaad meevallen.
I lof it!quote:Op zondag 3 november 2013 14:26 schreef moussy het volgende:
Welkom in de jaren 70. Ik vind het leuk, maar kan me voorstellen dat eventuele kopers er niet door heen kunnen kijken..
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)8594-kruiszwin-4301/
Ben je blijkbaar de enigequote:Op zondag 3 november 2013 12:05 schreef spoorrails het volgende:
[..]
wij hebben iig gelachen om jouw idiote opmerking over de 'see through' stortbak
quote:Op zondag 3 november 2013 10:49 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Of jullie hebben gewoon geen smaak, dat kan ook nog het geval zijn. Jullie zijn zeker meer van Jan des Bouvrie ofzo?
quote:Op zondag 3 november 2013 10:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je je zo boos maakt. Dit was toch gewoon een geval van "smaken verschillen"?
Sterker nog, ik ben juist dankbaar dat er soms zulke pareltjes voorbij komen, ik geniet echt van sommige interieurs.
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom heeft hij ook niet zo'n enorm grachtenpand nodig
Behoorlijk triest dat jullie (alweer) de humor van mijn reactie niet zagen.quote:Op zondag 3 november 2013 12:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Stel je aan huilie
Die stortbak is een hele normale stortbak. Niets "doorkijk" aan.
Je kunt je eigen gebrek aan ontwikkeling wel op ons proberen af te wenden, maar niet begrijpen waarom zo'n pand duur is, en een stortbak niet eens als zodanig herkennen is echt jouw makke.quote:Op maandag 4 november 2013 00:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Behoorlijk triest dat jullie (alweer) de humor van mijn reactie niet zagen.
Ach met jullie ouderwetse stortbakkensmaak past ook geen cynische & sarcastische humor. Sowieso denk ik dat jullie (met jullie ouderwetse stortbakkensmaak) geen humor hebben, anders zou ik geen serieuze reacties van jullie lezen in een topic die juist bedoeld is voor de lach.
Pff wat een bende in dat huis zeg!!!quote:Op maandag 4 november 2013 09:54 schreef Sicstus het volgende:
Met dit soort foto's je huis aanprijzen, prachtig:
[ afbeelding ]
In dit 'deels gerenoveerde' pandje: http://www.funda.nl/koop/(...)e-carnissestraat-25/
Helaas wel door vermoedelijk hindoestanen gerenoveerd, dus je mag het meeste weer overdoen...
Ik heb een keer zo'n huis willen kopen, het was in een goede staat, maar stond net zo vol zooi.quote:Op maandag 4 november 2013 09:54 schreef Sicstus het volgende:
Met dit soort foto's je huis aanprijzen, prachtig:
[ afbeelding ]
Je zou toch zeggen, eventjes de zooi in een container flikkeren hoeft geen drie maanden te duren.quote:Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb een keer zo'n huis willen kopen, het was in een goede staat, maar stond net zo vol zooi.
Ik zei: ik wil er 1 maart in (het was januari). Toen trok die man zo bleek weg dat de koop niet door is gegaan. Want al die zooi in twee maanden wegkrijgen ging hem echt niet lukken.
Ja, maar alles moest natuurlijk mee naar zijn nieuwe huis, anders had hij het al die jaren allemaal voor niks bewaardquote:Op maandag 4 november 2013 12:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Kanonne zeg, wat een bende! Echt dè manier om je huis aan te prijzen inderdaad.
[..]
Je zou toch zeggen, eventjes de zooi in een container flikkeren hoeft geen drie maanden te duren.
Hihi, op de plattegrond (1e verdieping) staat een treinrails met een treintje dat beweegtquote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Toch typisch he, een woning die in 1984 nog modern genoeg was om in een bioscoopfilm niet te misstaan, moest in 2001 al 'volledig' gerenoveerd worden.quote:Op maandag 4 november 2013 20:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beroemde villa uit film Schatjes! verkocht
De villa in Breda waar de beroemde film Schatjes! in 1984 werd opgenomen, is verkocht. Het gebouw uit 1921, op een terrein van ruim één hectare, heeft ruim vier jaar te koop gestaan. De vraagprijs zakte in die tijd van 4,5 miljoen euro naar iets onder de 3 miljoen euro. Maar de afgelopen week is de kogel toch door de kerk gegaan, zo is op huizensite Funda te lezen.
De film Schatjes!, van regisseur Ruud van Hemert, vertelt over een gezin met vier onhandelbare kinderen. De villa eindigde aan het slot van de film vrijwel in puin. De zwarte komedie met in de hoofdrollen Peter Faber en Geert de Jonge trok toentertijd ruim 1 miljoen bezoekers en was daarmee één van de meest succesvolle Nederlandse films van de jaren tachtig. Twee jaar later kwam het vervolg Mama is boos! uit.
De villa aan de Dr. Batenburglaan werd in 2001 volledig gerenoveerd
30 foto's![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)r-batenburglaan-157/
Die woning moest in 2001 al weer volledig gerenoveerd worden *juist omdat* het in 1984 'modern' was. Doordenkertje.quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Toch typisch he, een woning die in 1984 nog modern genoeg was om in een bioscoopfilm niet te misstaan, moest in 2001 al 'volledig' gerenoveerd worden.
Verrek!quote:Op maandag 4 november 2013 14:55 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
Hihi, op de plattegrond (1e verdieping) staat een treinrails met een treintje dat beweegt
Renoveren heeft ook niet zoveel te maken met iets wat niet meer modern of iets wat gedateerd isquote:Op maandag 4 november 2013 21:31 schreef Sicstus het volgende:
Maar het geeft toch te denken...ik denk niet dat een woning die in 1884 modern was al in 1901 gerenoveerd moest worden.
Het heeft er op z'n minst een correlatie meequote:Op maandag 4 november 2013 21:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Renoveren heeft ook niet zoveel te maken met iets wat niet meer modern of iets wat gedateerd is
Het geeft wel aan dat wat in 1984 'modern' was, in 2001 al 'not done' was. Oftewel, een indicatie van de vergankelijkheid van de trends in inrichting (en daar bedoel ik niet alleen de meubels mee) van huizen sinds ongeveer 1970.quote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Het heeft er op z'n minst een correlatie mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |