Moet je nog even de prijs checkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:44 schreef k_man het volgende:
Het is mijn smaak niet, maar ik zie er niks geks aan.
Wat is er see through aan de stortbak, ik snap het even nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
leuk zo'n see through stortbak, alsof mijn ogen ook meteen kunnen tijdreizen
Maar zit het boothuis er nu wel of niet bij ?quote:[b]Op vrijdag 1 november 2013 10:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
Fiets..![]()
http://www.funda.nl/koop/akmarijp/huis-47855851-fjildwei-15/
Volgens de omschrijving welquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar zit het boothuis er nu wel of niet bij ?
quote:Voorts is er (aan de Zijltjessloot) een botenhuis met een afmeting van 11.00 x 8.00 meter. Dus geschikt voor meerdere vaartuigen.
quote:Aan het water staat een uniek botenhuis van 11.00 x 8.00 m
Ah ok las alleen de kenmerken daar staat het niet bijquote:
Met die monumentenzorg hebben al die veel duurdere grachtenpandjes toch ook te maken, dus dat kan 't niet zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:15 schreef Clicks_nl het volgende:
Ben bang dat de beperkingen door locatie (niet vrij) en van monumentenzorg de prijs drukken.
Maar dan zie je niet ditquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Met die monumentenzorg hebben al die veel duurdere grachtenpandjes toch ook te maken, dus dat kan 't niet zijn lijkt me.
Ik zou er persoonlijk geen enkele moeite mee hebben, maar wellicht heb je een punt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar dan zie je niet dit
• Het huis staat onder monumentenzorg; dat wil zeggen dat alles in originele staat moet blijven. Dat betreft een aantal meubels die in het huis aanwezig zijn, maar ook de kleuren van muren en deuren, de inrichting van de tuin etc.
Wordt inderdaad een peperdure grap om dat te laten monteren bij een dergelijk pand, want je zult het moeten doen met de oorspronkelijke kozijnen (monument).quote:En geen dubbelglas
Het pand is groter dan alleen de woningquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Clicks: wat bedoel je dat de locatie niet vrij is?
WTF.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi behang met bijpassende gordijnen.
Dit. Inclusief authentieke Stevie Wonder-poster.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi behang met bijpassende gordijnen.
Dit huis
Lijkt me zelfs ingericht door niemand minder dan Stevie Wonder...quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dit. Inclusief authentieke Stevie Wonder-poster.![]()
In de andere slaapkamer had hij meer smaak:quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lijkt me zelfs ingericht door niemand minder dan Stevie Wonder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |