Ja hè. Ook nog eens uit de omschrijving:quote:
quote:"De studeerkamer is een onder architectuur gecreëerde ‘uitloper’ aan de plek waar vroeger het koor stond. Het originele orgel staat hier en verkeert in goede conditie, de huidige eigenaar bespeelt hem ook nog."
Zelfs de kerk is overgenomen door het boeddhisme, zie ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:49 schreef _Dido_ het volgende:
In Bussum kun je ook wonen in een kerk, lijkt mij alleen zo donker en benauwend...
Was een bracket vergetenquote:
Waarom zou je een extra deur voor je wc zetten in de badkamerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:29 schreef Gwywen het volgende:
In een grachtenpand in Amsterdam vind je deze schitterende marmeren badkamer
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan wel weer heel tof, die grote spiegel achter in de tuin, om hem groter te laten lijken.
[ afbeelding ]
In dit grachtenpand hebben ze een rare hagedisvaas
[ afbeelding ]
Maar geen WC-deur
[ afbeelding ]
En bij dit huis moet je naar boven via een enge trap
En als je die hebt overleefd, ook nog een hangbrug
[ afbeelding ]
Zo wordt je dagelijkse reisje naar de slaapkamer wel erg spannend
Het staat dan ook al sinds oktober 2010 te koop.... gewoon met de prijsdaling meegegaan dus, niets exceptioneels.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:05 schreef blomke het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de oude vertrouwde Bruynzeel keuken uit de jaren '70?
http://www.funda.nl/koop/(...)550-strodorpsweg-13/
Huis is in prijs verlaagd van 264 naar 189,5k¤. ook daar begint het besef door te dringen.
Volgens mij is het een wiel onder een deur die je aan de achterkant van de kast kunt opendoen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:32 schreef k_man het volgende:
Die trap heeft wieltjes. Je kunt 'm dus kennelijk weghalen. Leuk als je partner nog boven is en je iets gedaan wilt krijgen of zo. "Laat me naar beneden!" "Zet je dan de vuilniszakken buiten?"![]()
[ afbeelding ]
Hah, dat had ik helemaal nog niet gezien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:32 schreef k_man het volgende:
Die trap heeft wieltjes. Je kunt 'm dus kennelijk weghalen. Leuk als je partner nog boven is en je iets gedaan wilt krijgen of zo. "Laat me naar beneden!" "Zet je dan de vuilniszakken buiten?"![]()
[ afbeelding ]
Zowat 30% van de vraagprijs af? Waarbij de laattste stap - 34500 was? Vind ik toch behoorlijk grote stap.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:54 schreef Leandra het volgende:
Het staat dan ook al sinds oktober 2010 te koop.... gewoon met de prijsdaling meegegaan dus, niets exceptioneels.
17-11-10: Te koop voor 264000.
17-02-11: Veranderd van 264000 naar 249000.
Laatst gevonden: 2011-10-11 20-11-11:
Te koop 10-01-13: Aangepast naar 225000
31-10-13: Aangepast naar 189500
Ja hè.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
WauwToch één van de tofste woningen die ik in deze reeks langs heb zien komen.
Uit de omschrijving:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Klipperaak de 'Friesland' , prachtige ouwe zeilboot uit 1911 - en het ding is nog 'zeilklaar' ook.
Verderop:quote:De historische haven wordt beheerd door een Vereniging Van Eigenaren (VVE) en het recht op de ligplaats is verzekerd door middel van eeuwig afgekochte erfpacht.
Is dat een quasi-nonchalant verschil tussen een eeuw en eeuwig, of is eeuwigdurend (qua erfpacht) altijd maar een eeuw?quote:Gemeentelijke erfpacht (einddatum erfpacht: 24-09-2113)
Goeie vraag. Anyway, de meesten van ons 'halen' de eeuw niet. En in Utrecht is zowat alle erfpacht eeuwigdurend afgekocht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Uit de omschrijving:
[..]
Verderop:
[..]
Is dat een quasi-nonchalant verschil tussen een eeuw en eeuwig, of is eeuwigdurend (qua erfpacht) altijd maar een eeuw?
Als je zo'n boot hebt moet vind ik dat je grotendeels het onderhoud zelf zou moeten doen, wel een leuke bezigheid overigens!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Goeie vraag. Anyway, de meesten van ons 'halen' de eeuw niet. En in Utrecht is zowat alle erfpacht eeuwigdurend afgekocht.
Overigens is zo'n boot natuurlijk sowieso al een dure grap, want je bent een godsvermogen kwijt aan het onderhoud ervan. Een vriendin van me had ook zo'n antiek bootje in de gracht liggen, maar damn... ze heeft 'm moeten verkopen omdat ze het onderhoud echt niet meer kon opbrengen.
Het spreekwoord luidt ook niet voor niks: koop een boot, werk je dood.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Goeie vraag. Anyway, de meesten van ons 'halen' de eeuw niet. En in Utrecht is zowat alle erfpacht eeuwigdurend afgekocht.
Overigens is zo'n boot natuurlijk sowieso al een dure grap, want je bent een godsvermogen kwijt aan het onderhoud ervan. Een vriendin van me had ook zo'n antiek bootje in de gracht liggen, maar damn... ze heeft 'm moeten verkopen omdat ze het onderhoud echt niet meer kon opbrengen.
Ik vind het vooral vrij duurquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:44 schreef k_man het volgende:
Het is mijn smaak niet, maar ik zie er niks geks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |