Blote billen posterquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
In de andere slaapkamer had hij meer smaak:
[ afbeelding ]
Mooi voorbeeld van een tijdscapsulequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi behang met bijpassende gordijnen.
Dit huis
Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
waterreservoirs zijn nu meestal inbouw, en de stortbak lijkt zelfs in een soort kastje gemaakt te zijn, maar dan zonder deurtje. In zo'n ingericht huis met bijbehorend budget, lijkt me dat toch een kleine moeite om te laten regelen. Nu is de stortbak zóó aanwezig.
Wat een fantastisch huisquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Laten we nog een te dure grachtengordelwoning bekijken
Voor 2.150.000 euro en dan zo'n keuken.
[ afbeelding ]
moet ik nou iets zeggen over de gele kleur of de zwart-wit tegels?
zo'n woonkamer
[ afbeelding ]
zo'n toilet
[ afbeelding ]
leuk zo'n see through stortbak, alsof mijn ogen ook meteen kunnen tijdreizen
en zo'n badkamer
[ afbeelding ]
weet je wat ik altijd al had willen zijn, een bloemetjesgordijn douchegordijn
de rest van de foto's zijn ook even de moeite waard om te bekijken.
duurder is dus niet altijd beter.
hoewel de tuin wel mooi is
Soms waren die van het merk Kaklu en dan schreven we er wel eens met een viltstift cht achter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef Gwywen het volgende:
Zo'n stortbak trouwens is heel normaal voor oude huizen hoor. Bij m'n ouders zit er ook nog eentje boven.
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat een fantastisch huis![]()
Die keuken. Zoiets willen wij ook in ons huis. Die schouw met witjes
![]()
Heerlijk, zo niet-standaard en eigen, alles in dat huis. Ik zie bijna niks wat je "zo" in de winkel kunt kopen, daar houd ik wel van.![]()
Zo'n stortbak trouwens is heel normaal voor oude huizen hoor. Bij m'n ouders zit er ook nog eentje boven.
Het eerste wat in mij opkomt is dat de bedenker van deze woning dronken is geweest. Ik had vlak na de aankoop de boel meteen laten slopen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:56 schreef devlinmr het volgende:
Bijzondere stijl van het gebouw en ook van binnen is het een (naar mijn smaak) schitterende woning
[ afbeelding ]
Maar dit lijkt me toch een vreemde plek voor zonnepanelen
[ afbeelding ]
bron
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:06 schreef Cynix � het volgende:
Soms waren die van het merk Kaklu en dan schreven we er wel eens met een viltstift cht achter.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze dat met opzet daar hebben gedaan, aangezien het een monument is mag je misschien niet eens veranderingen aan het dak of het uiterlijk aanbrengen. Dan is onder aan de zuidmuur misschien nog wel de beste oplossing.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:56 schreef devlinmr het volgende: ]
Maar dit lijkt me toch een vreemde plek voor zonnepanelen
[ afbeelding ]
bron
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat meubilair bij het huis hoort.quote:Op zondag 3 november 2013 02:24 schreef Teslynd het volgende:
Dat moet het monument-beschermde meubilair zijn.
Moet het daar blijven staan of mag je het in een van de kamers verstouwen?
Of jullie hebben gewoon geen smaak, dat kan ook nog het geval zijn. Jullie zijn zeker meer van Jan des Bouvrie ofzo?quote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Maar als jullie met zijn allen die grachtengordelwoning van 2.150.000 euro zo mooi vinden, dan gaan jullie er toch lekker in wonen. Ik denk dat je echt wel wat van de prijs kan afkrijgen.
Als ik met mijn vriendin onze longen er uit wil lachen, dan kijken we in ieder geval weer naar de foto's. Wat een grachtengordellachertje.
(en als ik de volgende keer weer niet kan lachen om een foto zal ik ook iedereen lastig vallen dat het echt een hele mooie woning is wat een ander niet mag lopen afkraken... NOT!!!)
Ik snap niet waarom je je zo boos maakt. Dit was toch gewoon een geval van "smaken verschillen"?quote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Maar als jullie met zijn allen die grachtengordelwoning van 2.150.000 euro zo mooi vinden, dan gaan jullie er toch lekker in wonen. Ik denk dat je echt wel wat van de prijs kan afkrijgen.
Als ik met mijn vriendin onze longen er uit wil lachen, dan kijken we in ieder geval weer naar de foto's. Wat een grachtengordellachertje.
(en als ik de volgende keer weer niet kan lachen om een foto zal ik ook iedereen lastig vallen dat het echt een hele mooie woning is wat een ander niet mag lopen afkraken... NOT!!!)
Ik denk dat je het dan eerder hebt over bijvoorbeeld deze kast, die aan het huis vastzit en de bank links:quote:Op zondag 3 november 2013 02:24 schreef Teslynd het volgende:
Dat moet het monument-beschermde meubilair zijn.
Moet het daar blijven staan of mag je het in een van de kamers verstouwen?
En die chaise longue links op die foto.quote:Op zondag 3 november 2013 10:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan eerder hebt over bijvoorbeeld deze kast, die aan het huis vastzit:
[ afbeelding ]
En de boekenplanken in de studeerkamer, die ook bij het huis lijken te horen.
quote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
wij hebben iig gelachen om jouw idiote opmerking over de 'see through' stortbakquote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Stel je aan huiliequote:Op zondag 3 november 2013 10:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Je maakt een grapje hoop ik. Klassieke Amsterdamse School, een van de mooiste architectuur-stromingen van de afgelopen 100 jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het eerste wat in mij opkomt is dat de bedenker van deze woning dronken is geweest. Ik had vlak na de aankoop de boel meteen laten slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |