Je koopt maar ongeveer eenderde.quote:
doe mij die bovenste kamer!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi behang met bijpassende gordijnen.
Dit huis
waterreservoirs zijn nu meestal inbouw, en de stortbak lijkt zelfs in een soort kastje gemaakt te zijn, maar dan zonder deurtje. In zo'n ingericht huis met bijbehorend budget, lijkt me dat toch een kleine moeite om te laten regelen. Nu is de stortbak zóó aanwezig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er see through aan de stortbak, ik snap het even nietDat is een gewone (redelijk ouderwetse) stortbak.
Dit is gewoon een ouderwetse stortbak en er is een plankje rond de buis gemaakt om wat dingetjes op te kunnen zetten. Niks kastje zonder deurtje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
waterreservoirs zijn nu meestal inbouw, en de stortbak lijkt zelfs in een soort kastje gemaakt te zijn, maar dan zonder deurtje. In zo'n ingericht huis met bijbehorend budget, lijkt me dat toch een kleine moeite om te laten regelen. Nu is de stortbak zóó aanwezig.
Zeer ouderwets ja en behoorlijk lelijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:40 schreef Lienekien het volgende:
Dit is gewoon een ouderwetse stortbak en er is een plankje rond de buis gemaakt om wat dingetje op te kunnen zetten. Niks kastje zonder deurtje.
Past uitstekend in dat pand. Zou me niks verbazen als die gewoon origineel is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:41 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zeer ouderwets ja en behoorlijk lelijk
Maar smaken verschillen blijkbaar.
Pfff...
Ja het past erbij aangezien dat hele pand enorm lelijk is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:46 schreef Lienekien het volgende:
Past uitstekend in dat pand. Zou me niks verbazen als die gewoon origineel is.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja het past erbij aangezien dat hele pand enorm lelijk is.
Nee omdat je blijft reageren. En waarom eigenlijk? Ik moest lachen om dat pand incl stortbak. Jij blijkbaar niet. Nou en!quote:
Omdat jij net zo goed blijft reageren! Dan zeg jij wat, dan zeg ik wat, dan zeg jij wéér wat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nee omdat je blijft reageren. En waarom eigenlijk? Ik moest lachen om dat pand incl stortbak. Jij blijkbaar niet. Nou en!
Nou ja, 300 m2 is alsnog een heel behoorlijk huis. Twee a drie keer zo groot als een doorsnee rijtjeshuis.quote:
Fantastisch smaakvol gedaan voor die tijd vind ik. Zelfs betonemaille in de badkamer en gang, alles is nog origineel. Alleen de zonder heeft wat opknapwerk, de rest is echt goed onderhouden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit huis
En kijk eens naar die geweldige originele witjes, overal in dat pand, keuken, badkamer en plee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:34 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Fantastisch smaakvol gedaan voor die tijd vind ik. Zelfs betonemaille in de badkamer en gang, alles is nog origineel. Alleen de zonder heeft wat opknapwerk, de rest is echt goed onderhouden.
Is dat huis voor een film gebruikt oid ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:53 schreef R2R het volgende:
Vooral opvallend dat het huis van periode 1945-1959 is, en het lijkt erop dat vrijwel alles dat erin zit nog origineel is.
Kortom nooit iets aan veranderd in ongeveer 55 jaar tijd.
Volgens mij heb jij het over dat andere huis. Er zitten geen witjes in dat huis uit de jaren 50.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En kijk eens naar die geweldige originele witjes, overal in dat pand, keuken, badkamer en plee.
Oeps ja, wellicht het e.e.a. door elkaar gehaald.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over dat andere huis. Er zitten geen witjes in dat huis uit de jaren 50.
Die slaapkamers zijn toch duidelijk van een latere datum. Dat is typisch jaren 70.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:53 schreef R2R het volgende:
Vooral opvallend dat het huis van periode 1945-1959 is, en het lijkt erop dat vrijwel alles dat erin zit nog origineel is.
Kortom nooit iets aan veranderd in ongeveer 55 jaar tijd.
Ik wil dat dekbedovertrekquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |