Of VT-wonen, of van die verschrikkelijke Riverdale-brocante-kitsch.quote:Op zondag 3 november 2013 10:49 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Of jullie hebben gewoon geen smaak, dat kan ook nog het geval zijn. Jullie zijn zeker meer van Jan des Bouvrie ofzo?
Ach, het is 1 muurtje met jaren 70 behang en een lamp.Verder niks bijzonders, als je daar al niet doorheen kunt kijken moet je geen huis gaan kopen.quote:Op zondag 3 november 2013 14:26 schreef moussy het volgende:
Welkom in de jaren 70. Ik vind het leuk, maar kan me voorstellen dat eventuele kopers er niet door heen kunnen kijken..
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)8594-kruiszwin-4301/
Als verzamelaar van jaren 1960-1970 meubilair zou ik er meteen helemaal weg van zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, het is 1 muurtje met jaren 70 behang en een lamp.Verder niks bijzonders, als je daar al niet doorheen kunt kijken moet je geen huis gaan kopen.
Ze zouden van mij de inboedel mogen laten staanquote:Op zondag 3 november 2013 14:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als verzamelaar van jaren 1960-1970 meubilair zou ik er meteen helemaal weg van zijn.
De kerstboom staat er ook alvast!quote:Op zondag 3 november 2013 16:26 schreef Ananassap het volgende:
[ afbeelding ]
'Schat, moet ik misschien even weg uit de keuken?' 'Nee joh, blijf maar staan...'
In Blijham
Het spijt me, ik ben serieus. Ik ben meer van de moderne architectuur. Smaken verschillen. 😊quote:Op zondag 3 november 2013 14:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik. Klassieke Amsterdamse School, een van de mooiste architectuur-stromingen van de afgelopen 100 jaar.
Grappig, Amsterdamse School valt in mijn beleving onder de moderne architectuur.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het spijt me, ik ben serieus. Ik ben meer van de moderne architectuur. Smaken verschillen. 😊
Onder moderne architectuur versta ik de ontwerpen die sinds 2000 gemaakt worden.quote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Grappig, Amsterdamse School valt in mijn beleving onder de moderne architectuur.
Of althans het modernste dat ik nog mooi kan vinden.![]()
Ik vind die duikplank verontrustender, vooral in combinatie met die lage plafondbalken.quote:Op zondag 3 november 2013 16:58 schreef Ananassap het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen zwembad met glijbaan
In Wassenaar
Om dat nou moderne architectuur te noemen... is meer populistische mode architectuurquote:Op zondag 3 november 2013 16:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Onder moderne architectuur versta ik de ontwerpen die sinds 2000 gemaakt worden.
De strakke lijnen, veel glas tot aan de vloer. Dat vind ik mooi.
Wat is hier opmerkelijk aan? Normale foto's van een mooi huis.quote:Op zondag 3 november 2013 17:05 schreef Ananassap het volgende:
Een echt grachtenpand in Makkum...![]()
Met walgjes op de wc
[ afbeelding ]
En drie keer hetzelfde schilderij
[ afbeelding ]
Maar wel een grote tuin
[ afbeelding ]
Ik zie Makkum niet echt als een grachtenstad...quote:Wat is hier opmerkelijk aan? Normale foto's van een mooi huis.
Je weet dat ze die tegels al eeuwen maken in... Makkum?quote:Op zondag 3 november 2013 17:20 schreef Ananassap het volgende:
[..]
Ik zie Makkum niet echt als een grachtenstad...
En ja, het is een normaal huis, vond de tegeltjes alleen een beetje té.
En dat er nog een stuk of wat Friese steden zijn met grachtenpanden?quote:
Volgens mij hebben we weer iemand die niet weet wat er bestaat buiten de randstad.quote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat er nog een stuk of wat Friese steden zijn met grachtenpanden?
Das leuk, ik woon niet eens in de randstad... Zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we weer iemand die niet weet wat er bestaat buiten de randstad.
Ik vind het wel een gezellige keukenquote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Gwywen het volgende:
Was deze al langsgeweest?
Vrolijke boel in elk geval!
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit in het bijgebouw, niet in het hoofdgebouw.
"Tijdelijk in prijs verlaagd". Ik vond de prijs voor die locatie en zo'n lap grond inderdaad meevallen.
Maar ja, wil je in deze tijd serieus de prijs tzt weer gaan verhogen?
Daar heb ik niet aan gedacht toen ik over inboedel als monument dacht. Bijvoorbeeld op de Kromme Nieuwe Gracht in Utrecht was een kantoor waarvan het directiemeubilair design is. Ik meen van Ravestijn. Las onlangs dat het een soort momument is. En het ging vooral om de stoelen.quote:Op zondag 3 november 2013 10:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan eerder hebt over bijvoorbeeld deze kast, die aan het huis vastzit en de bank links:
[ afbeelding ]
En de boekenplanken in de studeerkamer, die ook bij het huis lijken te horen.
Nu pas begrijp ik wat er doorkijk aan is: de vermeende stortbakkast.quote:Op zondag 3 november 2013 12:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Stel je aan huilie
Die stortbak is een hele normale stortbak. Niets "doorkijk" aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |