Wel afsluiten met glitterkatten en dolfijnen met engelvleugels enzo hequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat is voor onze leeftijdsgroep tamelijk modern ja![]()
mam ben jij ditquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat is voor onze leeftijdsgroep tamelijk modern ja![]()
Nope.quote:
en van die FIJNE MAANDAG gifjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel afsluiten met glitterkatten en dolfijnen met engelvleugels enzo he
dan is het pool dan is het Rus dan is het Italiaansquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Ze heeft nog iets kinderlijks, iets onschuldigs. Grmbl.
[..]
Als een Pool wel toch?
Ah, jij weet hoe het moetquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nope.
[..]
en van die FIJNE MAANDAG gifjes
Tikken? Hoe bedoel je.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:40 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dan is het pool dan is het Rus dan is het Italiaans
Mensen tikken niet meer tegenwoordig mahl
Ochja. Gewoon als compliment opvatten, exotisch = mooi! Zeker als het Oostblokmeisjes zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:41 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
in het hoofdje... Niet helemaal richtig!
Ja ligt aan de persoon hequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ochja. Gewoon als compliment opvatten, exotisch = mooi! Zeker als het Oostblokmeisjes zijn
omg met deze ga ik helemaal de blits maken in mijn vriendengroep!quote:
Echt he! Ik ga nu eventjes sporten, doe je de groeten aan Hetty en Geertruide?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
omg met deze ga ik helemaal de blits maken in mijn vriendengroep!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt he! Ik ga nu eventjes sporten, doe je de groeten aan Hetty en Geertruide Welmoed?
Doe maar. Ik praat wel tegen de muur!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Splutje het volgende:
Zullen we allemaal Meloewa negeren vanaf nu, kijken wat ze doet. Klein gedragsexperimentje
Goed plan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Splutje het volgende:
Zullen we allemaal Meloewa negeren vanaf nu, kijken wat ze doet. Klein gedragsexperimentje
Goeie versieraanpak, broquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
"Nee ik wil geen aandacht, ik wil niet al die fokkers in dmboehoeeeee"
"Hey ik maak een nieuw account, doe net of ik man ben en jank nog steeds hetzelfde als ik altijd deeddat heeft niemand door hahaha xD ;D hihih ;s "
Waar en wanneer?quote:
Daar gaan we weer....quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:01 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
valt wel mee. Ik typ gewoon graag van me af... Dat jij nou niks mee maakt
Vrouwenhaatquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar gaan we weer....
Anderen zijn saai of zelfs jaloers op je omdat zij KLB niet als dagboek gebruiken.
Ja, hé dat is geen antwoordquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jippieeee! Bedankt voor je reactie.
Wat een kronkel heb je danquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar gaan we weer....
Anderen zijn saai of zelfs jaloers op je omdat zij KLB niet als dagboek gebruiken.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:39 schreef Inktvisch het volgende:
Maar in real doe ik dat niet hoor. Hoor zat meisjes dat tegen andere meisjes zeggen zo van OMG EEN JONGEN NET ZO HE * gooit haar haar naar achteren.
Maar ik vind het alleen maar leuk en klachtwaardig op FOK!
Ah de excuusjes komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:43 schreef Inktvisch het volgende:
En ik ben ongesteld.>
Ongestelde vrouwen zijn niet toerekeningsvatbaar.
Lukt nooit. Te veel nerdjes die niet weerstaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Splutje het volgende:
quote:
huh?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit soort topics zijn niet compleet zonder 2nutz rant
Ik eerstquote:
Je hebt nog niet geantwoordquote:
Dan mag ik eerst kiezen, okee?quote:
Waarom niet? Doe maar DM hoorquote:
Verbazend dat je nog geen moddervette kikker bent danquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef Inktvisch het volgende:
Pak koekjes die ik opgegeten heb al fokkend:
[ afbeelding ]
Top, dat is dan geregeld.quote:
Denk je dat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Verbazend dat je nog geen moddervette kikker bent dan
heb wel beetje pensje gekregen hoor. Ik eet echt te veel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Verbazend dat je nog geen moddervette kikker bent dan
Ja, sjonge zeg. Nu heb ik al naar Zwitserland gebeld voor een uitdraaiquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:58 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
stuur je cv inclusief banksaldo maar op
Grapje, aai over de bol kan je krijgen!
een "quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, sjonge zeg. Nu heb ik al naar Zwitserland gebeld voor een uitdraai![]()
Weetje hoe duur die gesprekken zijn?
Jij had een aai over iets anders beloofd.
Dankjequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
een "" dropje voor jou.
[ afbeelding ]
Haha TS is necrofielquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef Inktvisch het volgende:
2 minuten geleden hoor ik ineens een stem achter me op de roltrap is het een jongen die tegen mij praat.
Hij " hey ga je uit of zo"
Ik zo "nee hoezo?"
Hij" ja je draagt zo'n hoge hakken enz"
Slechte hosselaar beetje denken als een meisje hakken draagt dat ze uit gaat op n maandag middag!!!
Kl8: jongen spreekt oer slechte onliner tegen mij uit.
Die combinatie van levens en hartlijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
een "" dropje voor jou.
[ afbeelding ]
En je dan tegen hem keren? hij geeft je juist de aandacht die je zo graag wilquote:
ik keer me tegen niemand zolang mensen mij accepteren vind ik het wel prima. Ik heb niks tegen hem. Was maar een plaagopmerking.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En je dan tegen hem keren? hij geeft je juist de aandacht die je zo graag wil
Huh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die combinatie van levens en hartlijn
Hee, lang niet gezien.quote:
wauw mooie ring is die van jou?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hee, lang niet gezien.
Ik vond hem wel wat lijken op deze:
[ afbeelding ]
Ja. Vond die van jou er wel wat van weg hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Mooie handenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hee, lang niet gezien.
Ik vond hem wel wat lijken op deze:
[ afbeelding ]
'Handen'quote:
All she needsquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Handen'
Je ziet 2 vingerkootjes en 18% van 1 handpalm
Oh jij bent zo 1... die alles doet voor zijn 'vrouwtje' en niet aan zijn eigen trekken (lol haha) hoeft te denken?quote:
Huh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jij bent zo 1... die alles doet voor zijn 'vrouwtje' en niet aan zijn eigen trekken (lol haha) hoeft te denken?
Meeste vrouwen willen wel meer dan een hand hoor
Het is FOK! zo werkt datquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Huh?
Ik bedoelde all she needs om te herkennen dat ik mooie handen heb (zou hebben)![]()
Jij gaat meteen 3 stappen verder
Ja, je hebt gelijk, einde van de dag hequote:
Weeralarm is uit gezet hoor.quote:
jij wordt nooit door intellectuelen aangesproken hequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
het was een redelijk lange jongen ( voor mij dan) donkerblond haar. Maar sprak wel als een wannabe buitenlander
Ik reageerde net nog op haar posts hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
jij wordt nooit door intellectuelen aangesproken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
vreselijk. Hoe voel je je nu? Waarom raakt dit je zo ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mensen die een rare openingszin verzinnen om met je te kunnen lullen!
jawel door jou nuquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
jij wordt nooit door intellectuelen aangesproken he
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik reageerde net nog op haar posts hoor
Ik bedoel buiten op straat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verschrikkelijk aangerand!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vreselijk. Hoe voel je je nu? Waarom raakt dit je zo ?
Cheesey pick up lines werken overigens wel .quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:54 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jawel door jou nu
( kijk eens aan wat een compliment, Complimentjesvissert van me!)
Mooien plantenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Inktvisch het volgende:
Wauw mijn kamerraam lijkt wel een hemelpoort
[ afbeelding ]
voorbeeldje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Cheesey pick up lines werken overigens wel .
haha Frank. Ik vond de storm buiten wel heftig hoor! Een man zei nog tegen mij " kijk uit dat je niet wegwaait" ik vloog bijna een auto op met m'n fietsje!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
De storm was hier te vinden in plaats van buiten lees ik.
Dat is waar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:55 schreef Inktvisch het volgende:
Naja intellectueleN spreken dames niet aan op deze manier.
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:01 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik zag de fout staan. Maar had niet zin om het te verbeteren this fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |