quote:
Nooit gezien? Ik wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Een vent die op hakken loopt?
Tippelen is haar stage?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
Kleedt je dan ook iets degelijker. Of houden ze er op stage van dat je in zulke kledij rond tippelt?
het was een redelijk lange jongen ( voor mij dan) donkerblond haar. Maar sprak wel als een wannabe buitenlanderquote:
Jawel hoor maar ik vind het verre van sexy.quote:
mijn stage begeleider vindt mijn kleding super netjes/mooi.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
Kleedt je dan ook iets degelijker. Of houden ze er op stage van dat je in zulke kledij rond tippelt?
Ik ook niet, zeker als hij verder gewoon als man is gekleed en je dan ineens ziet dat hij op naaldhakken loopt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel hoor maar ik vind het verre van sexy.
Dat kan ik mij voorstellen. Hij heeft thuis waarschijnlijk een vlot, pittig exemplaar. Zo'n jong blaadje is dan niet te versmadenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mijn stage begeleider vindt mijn kleding super netjes/mooi.
Kan je nu ook al stage lopen bij hoerenhuizen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mijn stage begeleider vindt mijn kleding super netjes/mooi.
Onbetaald uiteraardquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:50 schreef WH141 het volgende:
[..]
Kan je nu ook al stage lopen bij hoerenhuizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |