Daar gaan we weer....quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:01 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
valt wel mee. Ik typ gewoon graag van me af... Dat jij nou niks mee maakt
Vrouwenhaatquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar gaan we weer....
Anderen zijn saai of zelfs jaloers op je omdat zij KLB niet als dagboek gebruiken.
Ja, hé dat is geen antwoordquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jippieeee! Bedankt voor je reactie.
Wat een kronkel heb je danquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar gaan we weer....
Anderen zijn saai of zelfs jaloers op je omdat zij KLB niet als dagboek gebruiken.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:39 schreef Inktvisch het volgende:
Maar in real doe ik dat niet hoor. Hoor zat meisjes dat tegen andere meisjes zeggen zo van OMG EEN JONGEN NET ZO HE * gooit haar haar naar achteren.
Maar ik vind het alleen maar leuk en klachtwaardig op FOK!
Ah de excuusjes komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:43 schreef Inktvisch het volgende:
En ik ben ongesteld.>
Ongestelde vrouwen zijn niet toerekeningsvatbaar.
Lukt nooit. Te veel nerdjes die niet weerstaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Splutje het volgende:
Zullen we allemaal Meloewa negeren vanaf nu, kijken wat ze doet. Klein gedragsexperimentje
quote:
huh?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit soort topics zijn niet compleet zonder 2nutz rant
Ik eerstquote:
Je hebt nog niet geantwoordquote:
Dan mag ik eerst kiezen, okee?quote:
Waarom niet? Doe maar DM hoorquote:
Verbazend dat je nog geen moddervette kikker bent danquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef Inktvisch het volgende:
Pak koekjes die ik opgegeten heb al fokkend:
[ afbeelding ]
Top, dat is dan geregeld.quote:
Denk je dat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Verbazend dat je nog geen moddervette kikker bent dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |