Wel afsluiten met glitterkatten en dolfijnen met engelvleugels enzo hequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat is voor onze leeftijdsgroep tamelijk modern ja![]()
mam ben jij ditquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat is voor onze leeftijdsgroep tamelijk modern ja![]()
Nope.quote:
en van die FIJNE MAANDAG gifjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel afsluiten met glitterkatten en dolfijnen met engelvleugels enzo he
dan is het pool dan is het Rus dan is het Italiaansquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Ze heeft nog iets kinderlijks, iets onschuldigs. Grmbl.
[..]
Als een Pool wel toch?
Ah, jij weet hoe het moetquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nope.
[..]
en van die FIJNE MAANDAG gifjes
Tikken? Hoe bedoel je.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:40 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dan is het pool dan is het Rus dan is het Italiaans
Mensen tikken niet meer tegenwoordig mahl
Ochja. Gewoon als compliment opvatten, exotisch = mooi! Zeker als het Oostblokmeisjes zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:41 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
in het hoofdje... Niet helemaal richtig!
Ja ligt aan de persoon hequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ochja. Gewoon als compliment opvatten, exotisch = mooi! Zeker als het Oostblokmeisjes zijn
omg met deze ga ik helemaal de blits maken in mijn vriendengroep!quote:
Echt he! Ik ga nu eventjes sporten, doe je de groeten aan Hetty en Geertruide?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
omg met deze ga ik helemaal de blits maken in mijn vriendengroep!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt he! Ik ga nu eventjes sporten, doe je de groeten aan Hetty en Geertruide Welmoed?
Doe maar. Ik praat wel tegen de muur!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Splutje het volgende:
Zullen we allemaal Meloewa negeren vanaf nu, kijken wat ze doet. Klein gedragsexperimentje
Goed plan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Splutje het volgende:
Zullen we allemaal Meloewa negeren vanaf nu, kijken wat ze doet. Klein gedragsexperimentje
Goeie versieraanpak, broquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
"Nee ik wil geen aandacht, ik wil niet al die fokkers in dmboehoeeeee"
"Hey ik maak een nieuw account, doe net of ik man ben en jank nog steeds hetzelfde als ik altijd deeddat heeft niemand door hahaha xD ;D hihih ;s "
Waar en wanneer?quote:
Daar gaan we weer....quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:01 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
valt wel mee. Ik typ gewoon graag van me af... Dat jij nou niks mee maakt
Vrouwenhaatquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar gaan we weer....
Anderen zijn saai of zelfs jaloers op je omdat zij KLB niet als dagboek gebruiken.
Ja, hé dat is geen antwoordquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jippieeee! Bedankt voor je reactie.
Wat een kronkel heb je danquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar gaan we weer....
Anderen zijn saai of zelfs jaloers op je omdat zij KLB niet als dagboek gebruiken.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:39 schreef Inktvisch het volgende:
Maar in real doe ik dat niet hoor. Hoor zat meisjes dat tegen andere meisjes zeggen zo van OMG EEN JONGEN NET ZO HE * gooit haar haar naar achteren.
Maar ik vind het alleen maar leuk en klachtwaardig op FOK!
Ah de excuusjes komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:43 schreef Inktvisch het volgende:
En ik ben ongesteld.>
Ongestelde vrouwen zijn niet toerekeningsvatbaar.
Lukt nooit. Te veel nerdjes die niet weerstaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Splutje het volgende:
quote:
huh?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit soort topics zijn niet compleet zonder 2nutz rant
Ik eerstquote:
Je hebt nog niet geantwoordquote:
Dan mag ik eerst kiezen, okee?quote:
Waarom niet? Doe maar DM hoorquote:
Verbazend dat je nog geen moddervette kikker bent danquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef Inktvisch het volgende:
Pak koekjes die ik opgegeten heb al fokkend:
[ afbeelding ]
Top, dat is dan geregeld.quote:
Denk je dat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Verbazend dat je nog geen moddervette kikker bent dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |