quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:16 schreef Splutje het volgende:
Meloewa die trouwens met dit account ging proberen dingen over mij te weten te komen door te doen alsof ze iemand anders wasSick fuck
Nou, er zijn genoeg die dat wel kunnen gezien de kloontjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:28 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je beetje je ervaring wil delen. Kan toch niet 24/7 een masker op zetten!
Eens en doorsnee meid aansprekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:31 schreef MAHL het volgende:
Jongens, help me. Ik weet niet hoe het komt maar ondanks Meloewa's weerzinwekkende innerlijk wil ik haar nog steeds snoeihard doenHoe kom ik hier vanaf?
dit is echt zo'n jongens logica mquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg die dat wel kunnen gezien de kloontjes.
Maar jij vind dit serieus dus een heel avontuur? dat je aangesproken werd door een jongen? die je wellicht interessant vond en waar jij nu een beetje de draak mee steekt?
Als je zo knap was en een ass van 10/10 en zo dan was je zoiets toch wel gewend?
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:32 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dit is echt zo'n jongens logica m
Daar heb ik niks meer op in te brengen.
hehe ok mquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:32 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dit is echt zo'n jongens logica m
Daar heb ik niks meer op in te brengen.
Ja nee dat snap ik en doe ik wel maar toch blijft dit zo. Ik weet niet waar het aan ligt, ik bedoel zat andere Poolse hoertjes die aan Meloewa's uiterlijk voldoen maar toch kan ik het niet latenquote:
Zou jij het ook een hele gebeurtenis vinden als iemand jou aansprak op het station?quote:
Ik denk door het naieve en dommige gedrag, dat je daar lekker dominant over kan zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik en doe ik wel maar toch blijft dit zo. Ik weet niet waar het aan ligt, ik bedoel zat andere Poolse hoertjes die aan Meloewa's uiterlijk voldoen maar toch kan ik het niet laten
Als mensen mij aanspreken op het station zijn het meestal zwervers of collectantenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zou jij het ook een hele gebeurtenis vinden als iemand jou aansprak op het station?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zou er misschien wel een mailtje over sturen naar een paar vrienden.
ik heb nog nooit gehoord dat ik er als n hoertje uitzie, serieusquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik en doe ik wel maar toch blijft dit zo. Ik weet niet waar het aan ligt, ik bedoel zat andere Poolse hoertjes die aan Meloewa's uiterlijk voldoen maar toch kan ik het niet laten
Een mailtje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Als mensen mij aanspreken op het station zijn het meestal zwervers of collectanten
Maar nee, ik open sowieso vrijwel nooit topics, dus hier zou ik denk ik ook geen topic over openen.
Ik zou er misschien wel een mailtje over sturen naar een paar vrienden.
Oh zeker, hier zouden we echt anderhalve dag over heen en weer kunnen mailen hoor, zeker als het een bijzonder slechte openingszin was.quote:
ja, dat is voor onze leeftijdsgroep tamelijk modern jaquote:
Nog geen eens whatsappquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat is voor onze leeftijdsgroep tamelijk modern ja![]()
Ja, wellicht. Ze heeft nog iets kinderlijks, iets onschuldigs. Grmbl.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk door het naieve en dommige gedrag, dat je daar lekker dominant over kan zijn
Als een Pool wel toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat ik er als n hoertje uitzie, serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |