quote:
Nooit gezien? Ik wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Een vent die op hakken loopt?
Tippelen is haar stage?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
Kleedt je dan ook iets degelijker. Of houden ze er op stage van dat je in zulke kledij rond tippelt?
het was een redelijk lange jongen ( voor mij dan) donkerblond haar. Maar sprak wel als een wannabe buitenlanderquote:
Jawel hoor maar ik vind het verre van sexy.quote:
mijn stage begeleider vindt mijn kleding super netjes/mooi.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
Kleedt je dan ook iets degelijker. Of houden ze er op stage van dat je in zulke kledij rond tippelt?
Ik ook niet, zeker als hij verder gewoon als man is gekleed en je dan ineens ziet dat hij op naaldhakken loopt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel hoor maar ik vind het verre van sexy.
Dat kan ik mij voorstellen. Hij heeft thuis waarschijnlijk een vlot, pittig exemplaar. Zo'n jong blaadje is dan niet te versmadenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mijn stage begeleider vindt mijn kleding super netjes/mooi.
Kan je nu ook al stage lopen bij hoerenhuizen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mijn stage begeleider vindt mijn kleding super netjes/mooi.
Onbetaald uiteraardquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:50 schreef WH141 het volgende:
[..]
Kan je nu ook al stage lopen bij hoerenhuizen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
"Nee ik wil geen aandacht, ik wil niet al die fokkers in dmboehoeeeee"
"Hey ik maak een nieuw account, doe net of ik man ben en jank nog steeds hetzelfde als ik altijd deeddat heeft niemand door hahaha xD ;D hihih ;s "
Altijd zo vrolijk jijquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
"Hey ik maak een nieuw account, doe net of ik man ben en jank nog steeds hetzelfde als ik altijd deeddat heeft niemand door hahaha xD ;D hihih ;s "
kwam van stage. 2 uur daar geweest en ben al weer klaar. De libbie <3quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef boekenplank. het volgende:
Waar ging jij heen dan op die hakken he.
Flikker op johquote:
Meloewa leeft van internetaandacht. Af en toe best ziekelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
Treurig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Meloewa leeft van internetaandacht. Af en toe best ziekelijk
kom in mijn DM Lullen danquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
valt wel mee. Ik typ gewoon graag van me af... Dat jij nou niks mee maaktquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij bent echt aandachtsgeil.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:00 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
kom in mijn DM Lullen dan
OMG IK SNAP NIET DAT JE HET NIET BEGRIJPT LOL :S
Ziek in dr kop ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets met deze post.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:00 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
kom in mijn DM Lullen dan
OMG IK SNAP NIET DAT JE HET NIET BEGRIJPT LOL :S
dat is elke vrouw maar dit is gewoon opmerkelijk! Komop zeg je toch niet tegen een vreemd persoonquote:
Oke jij hebt allang niet meer geneukt dat valt te merken! Frustry.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets met deze post.
Nee zulke spectaculaire avonturen maak ik zelden mee neequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:01 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
valt wel mee. Ik typ gewoon graag van me af... Dat jij nou niks mee maakt
Ja? ben ik geen maagd deze keer?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:04 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Oke jij hebt allang niet meer geneukt dat valt te merken! Frustry.
In DM beetje raar doen alsof ik het niet snap.( vorige keer)
Ik snap het wel degelijk!
mensen die een rare openingszin verzinnen om met je te kunnen lullen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar wat is de klacht nou, dat hij dacht dat je misschien wel in was om even iets te gaan drinken op maandagmiddag?
oh, okee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mensen die een rare openingszin verzinnen om met je te kunnen lullen!
bijdehante kut gedoe van jou is zeker geen aandachtvragen?quote:
haha xdquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:07 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
bijdehante kut gedoe van jou is zeker geen aandachtvragen?
Echt menseNzulks een hyprocriet organisme
Toch noemt iedereen jou een irritante aandachtshoer en wordt 2NutZ gezien als een gewaardeerd user. Complot?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:07 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:07 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
wowquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Toch noemt iedereen jou een irritante aandachtshoer en wordt 2NutZ gezien als een gewaardeerd user. Complot?
Hoe weet je dan of hij een Nederlander was?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
het was een redelijk lange jongen ( voor mij dan) donkerblond haar. Maar sprak wel als een wannabe buitenlander
Dit, gaar labiel wijf.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
Meen je nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:16 schreef Splutje het volgende:
Meloewa die trouwens met dit account ging proberen dingen over mij te weten te komen door te doen alsof ze iemand anders wasSick fuck
dat komt omdat fok vol zit met mannen en het algemeen bekend is dat mannen haten op vrouwen die ze niet kunnen krijgen en aandachtshoer zijn. Duhquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Toch noemt iedereen jou een irritante aandachtshoer en wordt 2NutZ gezien als een gewaardeerd user. Complot?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef Splutje het volgende:
wordt 2NutZ gezien als een gewaardeerd user.
Nee dat komt doordat je een achterlijk, labiel wijf bent.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:22 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dat komt omdat fok vol zit met mannen en het algemeen bekend is dat mannen haten op vrouwen die ze niet kunnen krijgen en aandachtshoer zijn. Duh
Dat was voor de grapquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:16 schreef Splutje het volgende:
Meloewa die trouwens met dit account ging proberen dingen over mij te weten te komen door te doen alsof ze iemand anders wasSick fuck
weet je hoe lief ik ben in real? Ik hou de coupé deur voor je open zodat ie niet op je harsus valt etc.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat komt doordat je een achterlijk, labiel wijf bent.
Niemand zegt dat je niet lief bent Meloetje, gewoon nogal in de warquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:24 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
weet je hoe lief ik ben in real? Ik hou de coupé deur voor je open zodat ie niet op je harsus valt etc.
Dat kan je niet, want dat was je van plan en toen ging je weer janktopics maken en schreeuwen om aandachtquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef Inktvisch het volgende:
Ik kan me ook wel als een man voor doen hoor op fok iedereen betitelen als aandachtshoer beetje wannabe stoer ondertussen dikke lonesome boy
Maar ja ik gedraag me gewoon hoe ik wil
waarom ben ik in de war?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je niet lief bent Meloetje, gewoon nogal in de war
Ja dat komt omdat je beetje je ervaring wil delen. Kan toch niet 24/7 een masker op zetten!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan je niet, want dat was je van plan en toen ging je weer janktopics maken en schreeuwen om aandacht
Kan je niet je 'avonturen' opschrijven in je dagboek of vertellen tegen je moeder en dan lekker met een nieuw account iedereen gaan afzeiken hier zoals we allemaal doen? Dat lijkt me win-winquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:28 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je beetje je ervaring wil delen. Kan toch niet 24/7 een masker op zetten!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:16 schreef Splutje het volgende:
Nou, er zijn genoeg die dat wel kunnen gezien de kloontjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:28 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je beetje je ervaring wil delen. Kan toch niet 24/7 een masker op zetten!
Eens en doorsnee meid aansprekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:31 schreef MAHL het volgende:
Jongens, help me. Ik weet niet hoe het komt maar ondanks Meloewa's weerzinwekkende innerlijk wil ik haar nog steeds snoeihard doenHoe kom ik hier vanaf?
dit is echt zo'n jongens logica mquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg die dat wel kunnen gezien de kloontjes.
Maar jij vind dit serieus dus een heel avontuur? dat je aangesproken werd door een jongen? die je wellicht interessant vond en waar jij nu een beetje de draak mee steekt?
Als je zo knap was en een ass van 10/10 en zo dan was je zoiets toch wel gewend?
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:32 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dit is echt zo'n jongens logica m
Daar heb ik niks meer op in te brengen.
hehe ok mquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:32 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dit is echt zo'n jongens logica m
Daar heb ik niks meer op in te brengen.
Ja nee dat snap ik en doe ik wel maar toch blijft dit zo. Ik weet niet waar het aan ligt, ik bedoel zat andere Poolse hoertjes die aan Meloewa's uiterlijk voldoen maar toch kan ik het niet latenquote:
Zou jij het ook een hele gebeurtenis vinden als iemand jou aansprak op het station?quote:
Ik denk door het naieve en dommige gedrag, dat je daar lekker dominant over kan zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik en doe ik wel maar toch blijft dit zo. Ik weet niet waar het aan ligt, ik bedoel zat andere Poolse hoertjes die aan Meloewa's uiterlijk voldoen maar toch kan ik het niet laten
Als mensen mij aanspreken op het station zijn het meestal zwervers of collectantenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zou jij het ook een hele gebeurtenis vinden als iemand jou aansprak op het station?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zou er misschien wel een mailtje over sturen naar een paar vrienden.
ik heb nog nooit gehoord dat ik er als n hoertje uitzie, serieusquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik en doe ik wel maar toch blijft dit zo. Ik weet niet waar het aan ligt, ik bedoel zat andere Poolse hoertjes die aan Meloewa's uiterlijk voldoen maar toch kan ik het niet laten
Een mailtje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Als mensen mij aanspreken op het station zijn het meestal zwervers of collectanten
Maar nee, ik open sowieso vrijwel nooit topics, dus hier zou ik denk ik ook geen topic over openen.
Ik zou er misschien wel een mailtje over sturen naar een paar vrienden.
Oh zeker, hier zouden we echt anderhalve dag over heen en weer kunnen mailen hoor, zeker als het een bijzonder slechte openingszin was.quote:
ja, dat is voor onze leeftijdsgroep tamelijk modern jaquote:
Nog geen eens whatsappquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat is voor onze leeftijdsgroep tamelijk modern ja![]()
Ja, wellicht. Ze heeft nog iets kinderlijks, iets onschuldigs. Grmbl.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk door het naieve en dommige gedrag, dat je daar lekker dominant over kan zijn
Als een Pool wel toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat ik er als n hoertje uitzie, serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |