All she needsquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Handen'
Je ziet 2 vingerkootjes en 18% van 1 handpalm
Oh jij bent zo 1... die alles doet voor zijn 'vrouwtje' en niet aan zijn eigen trekken (lol haha) hoeft te denken?quote:
Huh?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jij bent zo 1... die alles doet voor zijn 'vrouwtje' en niet aan zijn eigen trekken (lol haha) hoeft te denken?
Meeste vrouwen willen wel meer dan een hand hoor
Het is FOK! zo werkt datquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Huh?
Ik bedoelde all she needs om te herkennen dat ik mooie handen heb (zou hebben)![]()
Jij gaat meteen 3 stappen verder
Ja, je hebt gelijk, einde van de dag hequote:
Weeralarm is uit gezet hoor.quote:
jij wordt nooit door intellectuelen aangesproken hequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
het was een redelijk lange jongen ( voor mij dan) donkerblond haar. Maar sprak wel als een wannabe buitenlander
Ik reageerde net nog op haar posts hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
jij wordt nooit door intellectuelen aangesproken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
vreselijk. Hoe voel je je nu? Waarom raakt dit je zo ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mensen die een rare openingszin verzinnen om met je te kunnen lullen!
jawel door jou nuquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:51 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
jij wordt nooit door intellectuelen aangesproken he
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik reageerde net nog op haar posts hoor
Ik bedoel buiten op straat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verschrikkelijk aangerand!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vreselijk. Hoe voel je je nu? Waarom raakt dit je zo ?
Cheesey pick up lines werken overigens wel .quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:54 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jawel door jou nu
( kijk eens aan wat een compliment, Complimentjesvissert van me!)
Mooien plantenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Inktvisch het volgende:
Wauw mijn kamerraam lijkt wel een hemelpoort
[ afbeelding ]
voorbeeldje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Cheesey pick up lines werken overigens wel .
haha Frank. Ik vond de storm buiten wel heftig hoor! Een man zei nog tegen mij " kijk uit dat je niet wegwaait" ik vloog bijna een auto op met m'n fietsje!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
De storm was hier te vinden in plaats van buiten lees ik.
Dat is waar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:55 schreef Inktvisch het volgende:
Naja intellectueleN spreken dames niet aan op deze manier.
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:01 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik zag de fout staan. Maar had niet zin om het te verbeteren this fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |