SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet thuis gelijkspelen niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Uit verliezen van de elke random provincieclub is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld voor de topclubs.
Of thuis verliezen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet thuis gelijkspelen niet.
Ouchquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem eens een club buiten de provincie?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Uit verliezen van de elke random provincieclub is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld voor de topclubs.
Hoe doe ik dat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Mani89 het volgende:
Zet een roosje in je naam als je Tyton steunt.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijven Limburgers.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
Tyton kwam met zijn hoofd op de stang die de netten tegenhoudt. Tot groot vermaak van het thuispubliek. Erg triest. #rodpsv
Duitsers
Heeft ook maar een paar jaar daar gekeept.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
Tyton kwam met zijn hoofd op de stang die de netten tegenhoudt. Tot groot vermaak van het thuispubliek. Erg triest. #rodpsv
Duitsers
Een badmuts.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan van Halst draagt wel altijd een helm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt niks van, ze zingen hem juist toe.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
DuitsersNota bene ex speler van hun... Die zijn echt niet goed.
Ze zongen hem nog toe man. Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat lekkernu 3e keeper erin, Depay onterecht rood en een penalty ontnomen en punt verlies omdat die tering hond van een scheids een gore thuisfluiter is
Ik lees alleen maar feitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat lekkernu 3e keeper erin, Depay onterecht rood en een penalty ontnomen en punt verlies omdat die tering hond van een scheids een gore thuisfluiter is
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CALIMERO. Je laat je weer kennen, Geo.
Terwijl er bij hem toch weinig beschadigd kan raken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan van Halst draagt wel altijd een helm.
volgende week dus Bertrams en Jozefzoon/Bakkali op de flanken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik feliciteer Pino112 met het kampioenschap.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Volgens mij staan ze hem toe te zingen hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
Jan van Halst ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef Mani89 het volgende:
Jaap Stam zou nu allang weer zijn opgestaan om door te spelen.
En die mongool van Roda die Hendrix uit de wedstrijd trapt geeft hij geelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
janlul.com toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
Nu Feyenoord op kanaal 5.Waar kan ik die dan weer vinden op stream?
Neuh, is gewoon zo. Die 1-1 komt ook weer uit een situatie waar hij moet fluiten voor een overtreding waar hij het voor de 50e keer achterwegen laat, maar bij elke scheet krijgt Roda een vrije trap mee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad
CALIMERO. Je laat je weer kennen, Geo.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Terwijl er bij hem toch weinig beschadigd kan raken.
Ach jochie toch.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat ben je idd. Heb je nog een grap over Tyton liggen?
Waar je je al niet druk over kan maken, laat lekker gaan joh.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neuh, is gewoon zo. Die 1-1 komt ook weer uit een situatie waar hij moet fluiten voor een overtreding waar hij het voor de 50e keer achterwegen laat, maar bij elke scheet krijgt Roda een vrije trap mee.
Roda nekt Tyton.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat ben je idd. Heb je nog een grap over Tyton liggen?
Vliegende keepquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zou Cocu voor de laatste minuten hebben bedacht? Een punt kan nog.
Een grapje over Toivonen jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een grapje moet kunnen.
met barbie op doelquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit moet toch echt overgespeeld worden jongens.
Kan dinsdag gewoon spelen voor de beker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht op de mening van Dr. Tan.
Of als het 10-1 nog wordt of zo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel geniaal zijn als psv nog 2-2 maakt
Vitesse ja met Piazón.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:31 schreef TLC het volgende:
Feyenoord of Groningen na dit weekend koploper
Ben jij soms achterlijk?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom zet Fox de klok terug?
Respectloos zeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kurto doet latje tik, beetje lullig.
Mooi, nu staat het 0 - bijna 2.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
Al 2x bijna een golazo van Feyenoord.
Hypocriet gelul. Die toeschouwers kunnen niet zien hoe hard zo iets gaat. Boertjes zouden net zo hard gelachen hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
nee, Rodaquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel geniaal zijn als psv nog 2-2 maakt
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Toivonen nu al beter dan Vermeer.
Knap dat jij dat weet! Maar ik zie al weer op wie ik reageer, nog zo'n downie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:38 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Hypocriet gelul. Die toeschouwers kunnen niet zien hoe hard zo iets gaat. Boertjes zouden net zo hard gelachen hebben.
Moraalriddertje die Renéquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Iemand is net afgevoerd naar 't ziekenhuis. Iedereen moet geveinsde semi-rouw aanhouden.
Precies, een grapje kan echt niet hoor. Ik moet bijna huilen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Iemand is net afgevoerd naar 't ziekenhuis. Iedereen moet geveinsde semi-rouw aanhouden.
didulicaquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
De keeper van AZ heeft in de Arena toch ook een keer zo iets gehad?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, een grapje kan echt niet hoor. Ik moet bijna huilen.
quote:
Ajax/PSV/Twente kampioen van de armoede.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:39 schreef Seam het volgende:
Toch maar weer ingelopen op Twente op PSVAjax
PEC beter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicano hoe is het spelbeeld de eerste 10 minuten???
Ah, verklaard een hoop idd.quote:
Wat een rotgrapquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:40 schreef Breekfast het volgende:
Nederlaag bij Roda geeft PSV nieuwe kopzorgen.
Nee hoor, Roda uit wordt altijd punt verlies ingecalculeerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:40 schreef Breekfast het volgende:
Nederlaag bij Roda geeft PSV nieuwe kopzorgen.
Het is ook gewoon 'Klich' natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gemiddelde Nederlander: Klietsj
Ron de Rijk: Klieg
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:42 schreef TLC het volgende:
Roda-PSV is vandaag niet begonnen om 12.30 uur dus ?
Het erge is, het wordt elk jaar erger.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax/PSV/Twente kampioen van de armoede.
tsjonge jonge jongequote:Op zondag 27 oktober 2013 14:42 schreef TLC het volgende:
Roda-PSV is vandaag niet begonnen om 12.30 uur dus ?
Jullie irriteren je eraan, bedoel jequote:Op zondag 27 oktober 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
Waarom maken mensen altijd een wiskundig raadsel van de wintertijd.
Kapiteintje en ik ergeren ons hier flink aan.
Ik erger me er ook aan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
Nou nee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Jullie irriteren je eraan, bedoel je
Draai het eens om. Als een Engelse commentator de Nederlandse namen fatsoenlijk zou uitspreken zou je het leuk vinden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gemiddelde Nederlander: Klietsj
Ron de Rijk: Klieg
Kapiteintje, kom er maar in.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kuipsfeer is belachelijk overrated.
Inderdaad. Vannacht ook. Hou gewoon de zomertijd aan, dat is voor iedereen het beste.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:43 schreef GGMM het volgende:
Je faalt opzichtig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Jullie irriteren je eraan, bedoel je
Dat sowieso ja, dat hele idee van zomer- en wintertijd slaat nergens opquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Vannacht ook. Hou gewoon de zomertijd aan, dat is voor iedereen het beste.
De kut van je moeder ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kuipsfeer is belachelijk overrated.
Vrij duidelijke terugspeelbalquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was niet veel aan de hand, meen ik.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef TLC het volgende:
Wat de neuk heeft de wintertijd er nu mee te maken ?? ik heb die hele wedstrijd van PSV niet gezien en blijkbaar is die wedstrijd pas afgelopen (ook omdat de eerste wedstrijd op zondag meestal om 12.30 uur begint)
Bedankt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgende week dus Bertrams en Jozefzoon/Bakkali op de flanken.
Ik feliciteer Pino112 met het kampioenschap.
Hoelaat begint die wedstrijd?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef Maoist het volgende:
Eredivisieniveau wordt met de week bedroefder.
Gelukkig straks Chelsea - Man City
kwart voor 5 tochquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens is het nu kwart voor 3 of kwart voor 4.
Probeer je dit nou serieus te ontkennen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Knap dat jij dat weet! Maar ik zie al weer op wie ik reageer, nog zo'n downie.
Is het niet kwart voor 5? Heb ik hem de verkeerde kant op gezet ofzo?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
bquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
De meer sfeer quiz:
a) Feyenoord
b) Telstar
Kwart voor 5. Oude tijd was het nu kwart voor 4 maar tijd is uur vooruit gezet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
En Stijn moet aan z'n moeder vragen of ze een verhaaltje voor wil lezen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
O, dan moet ik me al klaar gaan maken voor Studio Sport Eredivisie!
Deze is dan weer goedgekeurd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Stijn moet aan z'n moeder vragen of ze een verhaaltje voor wil lezen.
Kale mensen zijn overschat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
gvd idd zeg. Wat heb je aan zulke mensen in de maatschappij?
Ik kijk ze allebeiquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh jullie kijken Feyenoord.
Gekken.
The strength of the team... is the team.quote:
Jij kijkt ook elke wedstrijd he.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie liever mooi voetbal op de koppositie, daarom hoop ik dat PEC wint zodat Feyenoord de koppositie niet kan grijpen.
Zou hij uitgehuwelijkt zijn?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn heeft een slecht huwelijk.
Aan zijn schoonmoeder.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou hij uitgehuwelijkt zijn?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn heeft een slecht huwelijk.
Als ik er zelf maar lol om heb.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
JR-Style-93 probeert grappig te zijn, even lachen allemaal. Het wordt erg treurig.
Met dit niveau komen ze in de Jupiter League.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
Herácles Héracles speelt niet echt goed.
Niet bij Koeman, Manu was de beste speler in de voorbereidingquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kansen dwing je af op de training of in oefenduels
Oeh, hoeveel lichtjaren is dat reizen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met dit niveau komen ze in de Jupiter League.
Van welke planeet komen ze? Mars? Pluto?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met dit niveau komen ze in de Jupiter League.
3 lichtjaren. Je moet dus wel wat vroeger opstaan om er te komen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oeh, hoeveel lichtjaren is dat reizen?
Ik sluit me bij deze mening aan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC - AZ is een typische 0-0 pot
Nah, AZ wint met 0 - 17 en staan dan bovenaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC - AZ is een typische 0-0 pot
wie?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Begois geblesseerd.
Ter Wielen nu de keeper van de toekomstig koploper.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:03 schreef Karelnoord het volgende:
Pelle speelt ook dramatisch.
Zal zo wel scoren dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |