SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet thuis gelijkspelen niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Uit verliezen van de elke random provincieclub is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld voor de topclubs.
Of thuis verliezen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet thuis gelijkspelen niet.
Ouchquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem eens een club buiten de provincie?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:24 schreef Kopsterk het volgende:
Uit verliezen van de elke random provincieclub is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld voor de topclubs.
Hoe doe ik dat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Mani89 het volgende:
Zet een roosje in je naam als je Tyton steunt.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijven Limburgers.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
Tyton kwam met zijn hoofd op de stang die de netten tegenhoudt. Tot groot vermaak van het thuispubliek. Erg triest. #rodpsv
Duitsers
Heeft ook maar een paar jaar daar gekeept.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
Tyton kwam met zijn hoofd op de stang die de netten tegenhoudt. Tot groot vermaak van het thuispubliek. Erg triest. #rodpsv
Duitsers
Een badmuts.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan van Halst draagt wel altijd een helm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt niks van, ze zingen hem juist toe.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
DuitsersNota bene ex speler van hun... Die zijn echt niet goed.
Ze zongen hem nog toe man. Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat lekkernu 3e keeper erin, Depay onterecht rood en een penalty ontnomen en punt verlies omdat die tering hond van een scheids een gore thuisfluiter is
Ik lees alleen maar feitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat lekkernu 3e keeper erin, Depay onterecht rood en een penalty ontnomen en punt verlies omdat die tering hond van een scheids een gore thuisfluiter is
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CALIMERO. Je laat je weer kennen, Geo.
Terwijl er bij hem toch weinig beschadigd kan raken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan van Halst draagt wel altijd een helm.
volgende week dus Bertrams en Jozefzoon/Bakkali op de flanken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik feliciteer Pino112 met het kampioenschap.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Volgens mij staan ze hem toe te zingen hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
Jan van Halst ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef Mani89 het volgende:
Jaap Stam zou nu allang weer zijn opgestaan om door te spelen.
En die mongool van Roda die Hendrix uit de wedstrijd trapt geeft hij geelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
janlul.com toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
Nu Feyenoord op kanaal 5.Waar kan ik die dan weer vinden op stream?
Neuh, is gewoon zo. Die 1-1 komt ook weer uit een situatie waar hij moet fluiten voor een overtreding waar hij het voor de 50e keer achterwegen laat, maar bij elke scheet krijgt Roda een vrije trap mee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad
CALIMERO. Je laat je weer kennen, Geo.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Terwijl er bij hem toch weinig beschadigd kan raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |