SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koninklijke Nederlandse Jakkerlakken Bond?quote:
Okquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Hendrix met een domme overtreding.
Ik snap neit wat iedereen in die jongen ziet.
Moet jij geen tentamen voorbereiden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef Slobeend het volgende:
Hopen op het Kolder-scenario voor Van Peppen.
Daarom speelt die ook bij psv.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Voorlopig doet hij het niet verkeerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
niet*quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Maakt regelmatig een foutje, al kan dat er ook aan liggen dat hij naast Bruma staat natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig doet hij het niet verkeerd.
Ik ook niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
contact is wat anders dan neergelegd worden. Als hij normaal doorgaat blijft hij gewoon op z'n benen staan. Nu zie je dat hij al springt voordat er contact is..quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:03 schreef Buitendam het volgende:
Maar je ziet dat Depay contact maakt met die speler van Roda, die op zijn beurt de bal niet eens raakt. Hoe kan je dan spreken van een schwalbe?
Bruma vind ik de onrustgevende factor achterin bij PSV. Bruma maakt de meest achterlijke keuzes en overtredingen. Het verbaast me ook dat hij nog niet een rode kaart heeft gehad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt regelmatig een foutje, al kan dat er ook aan liggen dat hij naast Bruma staat natuurlijk.
Ik neem het iemand van jouw niveau niet kwalijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt man.
Blijk ik dat dus al die tijd al fout te doen.
Anders ga je eens naar de wedstrijd kijken ipv wat roepenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu speeltuinvoetballer Willems graag eraf met 2 keer geel.
Die van ons zijn het niet eens waard om zichzelf voetballer te noemen. Laat staan wat de JL voorstelt.quote:
dat*quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:04 schreef GGMM het volgende:
Overigens had ik voorspeld da er een rode kaart zou vallen.
Wie wil mij aanraken?
Je moederquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:04 schreef GGMM het volgende:
Overigens had ik voorspeld da er een rode kaart zou vallen.
Wie wil mij aanraken?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders ga je eens naar de wedstrijd kijken ipv wat roepen
Hij wordt geraakt, valt overdreven. Gewoon doorspelen, geen penalty, geen schwalbe.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
contact is wat anders dan neergelegd worden. Als hij normaal doorgaat blijft hij gewoon op z'n benen staan. Nu zie je dat hij al springt voordat er contact is..
Daarom spelen ze in Nederland. Als je er wat van kan mag je niet meedoen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:05 schreef Cavaliers het volgende:
Gelijk staan tegen dit RodaDie kunnen er helemaal niks van.
Kale Nijmegenaar, bedoel jequote:
PSV'ers houden zich nooit bezig met hun eigen spel, alleen met de randzaken. Scheidsrechters bijvoorbeeld, commentatoren.quote:
Klopt, behoorlijk sneu wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV'ers houden zich nooit bezig met hun eigen spel, alleen met de randzaken. Scheidsrechters bijvoorbeeld, commentatoren.
Overduidelijk dat hij een penal probeert te versieren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij wordt geraakt, valt overdreven. Gewoon doorspelen, geen penalty, geen schwalbe.
een fenomeenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat onze competitie [insert] is.
Je bent zelf een insertquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren heb ik het al een paar keer gehoord, vandaag nog niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Onzin, hij gaat overdreven naar de grond. Het is of een overtreding of een schwalbe.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij wordt geraakt, valt overdreven. Gewoon doorspelen, geen penalty, geen schwalbe.
Kan zomaar gebeuren.quote:
Feyenoord wint easy.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:08 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
PEC en Feyenoord spelen gelijk,FC Groningen wint.
Maar hij wordt wel degelijk geraakt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Overduidelijk dat hij een penal probeert te versieren.
Nickinho is geblesseerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeefuik en Nick van der Velden rollen onze tegenstander wel even op.
Dat zou ik wel leuk vinden voor johannes .quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:08 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Gedurfd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV wint neem ik 2 weken een Leo Driessen UI
Zeefuik is geblesseerdquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeefuik en Nick van der Velden rollen onze tegenstander wel even op.
Heracles is erg zwak. Ze hadden al thuis moeite met NEC.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:08 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
faillietquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij gaat overdreven naar de grond dus er is gewoon niks aan de hand.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, hij gaat overdreven naar de grond. Het is of een overtreding of een schwalbe.
Dan is geel voor een schwalbe terecht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij gaat overdreven naar de grond dus er is gewoon niks aan de hand.
Zou wel ernstig zijn als die ook nog falenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Feyenoord straks de lachende derde?
Hmm, dan maar niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het interesseert niemand ook maar een beetje.
Daarvoor ook niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Paxcon het volgende:
Roda bakt er niks meer van sinds die rode kaart
Zo ken ik je weer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezien het spelbeeld is een meer dan verdiende 2-1 in de maak.
Daar ga ik niet van uit, Heracles is altijd kansloos in De Kuip.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wel ernstig zijn als die ook nog falen
PSV bakt er niets van sinds het begin van de wedstrijd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Paxcon het volgende:
Roda bakt er niks meer van sinds die rode kaart
Ik ben net zo realistisch als eerder deze wedstrijd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer.
* GGMM geeft Stijn een dikke knuffel.
Hjb onder Verbeek 2-2 scoorde Vlaar pas in de laatste minuut.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet van uit, Heracles is altijd kansloos in De Kuip.
Niet echt, maar dat geeft niet Stijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben net zo realistisch als eerder deze wedstrijd.
Niet als hij geraakt wordt. Ik vind een gele kaart enkel terecht als er geen contact is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is geel voor een schwalbe terecht.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezien het spelbeeld is een meer dan verdiende 2-1 in de maak.
PECquote:
Gezien het spelbeeld over de hele wedstrijd, idd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezien het spelbeeld de afgelopen minuten maakt Roda JC de verdiende 2-1, hoor.
Demouge was er ook al dichtbij, dat klopt wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezien het spelbeeld de afgelopen minuten maakt Roda JC de verdiende 2-1, hoor.
Het spelbeeld ging voor de 1-1 gelijk opquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezien het spelbeeld over de hele wedstrijd, idd.
Dit jaar is Ajax kampioenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit jaar. Hun hebben de enige topper Pelle.
quote:
Ik hoop op Heracles, AZ en Groningen.quote:
Feyenoord gaat niet kampioen worden, slecht met de druk omgaan dit dat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit jaar. Hun hebben de enige topper Pelle.
Dat zei ik de hele tijd al, duiveltje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het spelbeeld ging voor de 1-1 gelijk op.
Voor de rode kaart.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het spelbeeld ging voor de 1-1 gelijk op.
Heracles, PEC en gelijkspel hierquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop op Heracles, AZ en Groningen.
Heracles is toch kansloos, forget it.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop op Heracles, AZ en Groningen.
quote:
Feyenoord wint wel vandaagquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar winst Heracles en 2 gelijke spelen.
Dan staan er belachelijk veel clubs binnen 2 punten
Was ook gewoon de beste man bij PSV. Zonde.quote:
Nee Ajax en Psv dan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat niet kampioen worden, slecht met de druk omgaan dit dat.
Ik vrees het ook, Heracles is ook weinig dit jaar.quote:
Ik niet echt. Roda JC lijkt voor de topploegen een onneembare veste, in ieder geval, ze hebbn het er erg lastig altijd.quote:
Waarom zo u je willen dat Park en Gini terugkomen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Park, Narsingh, Rekik, Gini, kom eens snel terug
Ajax weet daar wel mee om te gaan, die spelen gewoon slecht maar heeft weinig met druk te makenquote:
Dit ook dus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:16 schreef Slobeend het volgende:
Na de winterstop kan alles weer anders zijn, er valt nog niets over te zeggen.
Zeker in deze competitie is het wekelijks weer andersquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:16 schreef Slobeend het volgende:
Na de winterstop kan alles weer anders zijn, er valt nog niets over te zeggen.
Dat gelul over druk. Het gaat om kwaliteit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax weet daar wel mee om te gaan, die spelen gewoon slecht maar heeft weinig met druk te maken
Liesveld zou het met je eens zijn.quote:
De beslissing is nog ver weg hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:18 schreef Sunri5e het volgende:
Feyenoord stond na 3 wedstrijden met 0 punten en iedereen dacht dat het na 3 wedstrijden al einde seizoen zou zijn. Wat kan het tij snel keren zeg.
Zuid-Limburgers zijn geen boeren, dat zijn mijnwerkers.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Alle boeren zijn homo!"
Met de groeten uit Zuid-Limburg
AZ heeft wel het Dickie effectquote:
West ham heeft 1 of 2 seizoenen geleden een wedstrijd gewonnen met 40 minuten een veldspeler in de goal.quote:
Zou dat eigenlijk niet sowieso verplicht moeten worden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:19 schreef Zorro het volgende:
Had hij maar een Cech-helmpje op moeten doen.
Zeg ik dat het al beslist is? Ik zeg dat het tij kan keren en dat we na 3 wedstrijden afgeschreven waren.quote:
PEC4koploperquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord op 1 komt is het demasque van deze competitie compleet.
wintertijdquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef Seam het volgende:
Huh wtf, volgende wedstrijden om 15;30? Waarom een uur later dan normaal?
Anonieme zolderautisten durven dat wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Dwazen hier op fok zeg, iemand met hoofdletsel geschiedenis komt met z'n kop op een ijzeren stang, en hier maken ze "grapjes" over tijdrekken. Raar volk.
Iets met wintertijd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef Seam het volgende:
GGMM he. Dat is me toch een grappenmaker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Dwazen hier op fok zeg, iemand met hoofdletsel geschiedenis komt met z'n kop op een ijzeren stang, en hier maken ze "grapjes" over tijdrekken. Raar volk.
Tsjonge jonge jongequote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef Seam het volgende:
Die edit zijn post tenminste. Kan je van enkele andere niet zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM he. Dat is me toch een grappenmaker.
Gewoon om 14:30 hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef Seam het volgende:
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
Pijnlijk dit.Dit is al de 2e keer dat dit hem overkomt toch?
Jank niet, ik ad het geëdit toen ik me realiseerde dat het ernstig was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM he. Dat is me toch een grappenmaker.
PEC in de CL volgend jaar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord op 1 komt is het demasque van deze competitie compleet.
Ja, ik ben de kwade genius in deze. Goed gespeeld.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jank niet, ik ad het geëdit toen ik me realiseerde dat het ernstig was.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat je niet moet janken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ben de kwade genius in deze. Goed gespeeld.
Volgens mij wel.quote:
Stoer ben jij zeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat je niet moet janken.
Jij stond zeker ook in het uitvak toen Tyton geraakt werd door Derijck?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jank niet, ik ad het geëdit toen ik me realiseerde dat het ernstig was.
Knap als je dat al vaststeltquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nekletsel he, hoe ie zo hard tegen de grond klapt..
Nee, dat vond ik schandalig. Nogmaals; ik wist niet dat het zo ernstig was en heb m'n post geëdit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij stond zeker ook in het uitvak toen Tyton geraakt werd door Derijck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |