Op het moment dat ik hier met jou zit slecht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe staat het hosselen daar bij jou?
Klopt dat?quote:
Ja dat kloptquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Klopt dat?Ik ben het echt helemaal kwijt en heb afspraken voor morgen
Ik heb dit aan staanquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:17 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat jullie behoefte hebben aan wat ijzersterke hiphop.
Hm, nu merk ik hoe ongeïnteresseerd ik ben in andermans youtube-linkjes.quote:
Wel een baas datquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:17 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat jullie behoefte hebben aan wat ijzersterke hiphop.
Je was er anders als de kippen bij om mijn muziek af te kraken vanavondquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, nu merk ik hoe ongeïnteresseerd ik ben in andermans youtube-linkjes.
Bedankt dat je mij een spiegel voorhoudt.
Ik klik ook nooit op jouw youtube linkjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees blij dat Drugshond er niet is, die heeft er altijd 100.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hè dan kan ik een uur langer slapen toch?quote:
Dat was hip-hop.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je was er anders als de kippen bij om mijn muziek af te kraken vanavond
Ik klik ze echt zelden. O-quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja... zoietsquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hè dan kan ik een uur langer slapen toch?
Een tijdje terug had je een goed hip-hop nummer gelinkt, die heb je wel vaker gelinkt overigens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was hip-hop.
Althans, dat was de bedoeling van de maker.
Je hebt toch wel 3 euro?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:21 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag een abo, wie wil er één voor mij kopen?
Het is schoon.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
OProg is achter tijgernootjes aan het aankruipen denk ik.
Schuift dat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:21 schreef GGMM het volgende:
Voor een tientje ben ik jouw man.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:21 schreef GGMM het volgende:
ik wil er best 1 voor je kopenquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een tijdje terug had je een goed hip-hop nummer gelinkt, die heb je wel vaker gelinkt overigens.
Maar ik vergeet hem steeds.
Jammer is dat.
doe danquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil GGMM graag bedanken voor dit filmpje, het was heel behulpzaam
Graag gedaan man.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil GGMM graag bedanken voor dit filmpje, het was heel behulpzaam
Waar is "het sjoelen"quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. Bij het sjoelen is het maar 2 euroEn op het Leidseplein is het 3,50.
In ROtterdam. Als je ook wil komen?quote:
Tof!quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan man.Ik ben van plan een vervolg te maken.
Ja maar veel minder gezellig natuurlijk he?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik thuis ga sjoelen is het nog wel goedkoper dan 2 euro.
nee het was een grapjequote:
Nee, dat is een kennis van me met wie ik binnenkort wat leuks ga doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tof!
Ik spreek trouwens geen Arabisch, maar het zou kunnen dat iemand een aanslag op je wil plegen
Ik vond het helemaal niet zo grappig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het was een grapje
geen epische maar toch grappig
6,5
Ik geef het een 8.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:26 schreef Karina het volgende:
Beetje flauw sp3c, blij maken met een dooie mus.
icing op de cakequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:27 schreef sp3c het volgende:
door de reacties is het een prima zeven nu
Is dat het cafe waar ze overvallers neertetsen bij hillegersbergquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]
In ROtterdam. Als je ook wil komen?
FHF / [FOK! kroegsjoelclub] #59 Tijd voor een Sjoelkerstmeet
Er was wel een overval, weet sp3c meer van. Te vertellen dan he?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat het cafe waar ze overvallers neertetsen bij hillegersberg
quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was wel een overval, weet sp3c meer van. Te vertellen dan he?
Volgens mij wel. De kroeggasten zijn er achteraan gegaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat het cafe waar ze overvallers neertetsen bij hillegersberg
Doei tot morgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:33 schreef GGMM het volgende:
Anyway, ik begin me te vervelen hier.
Doei.
En allebei geliefde leden van de FOK! community.quote:
leuke tentquote:
Trusten Johannesquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En allebei geliefde leden van de FOK! community.
En met die legendarische woorden ga ik naar bed
Ik draag de taak om hilarische opmerkingen te maken nu graag over aan René.
Trustenquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:39 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen ik ben nu toch wel moe.
Trusten
Hopelijk gaat dat kutalarm niet weer af.
Trustequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En allebei geliefde leden van de FOK! community.
En met die legendarische woorden ga ik naar bed
Ik draag de taak om hilarische opmerkingen te maken nu graag over aan René.
Het is dat ik er niks van begrijp anders zou ik het er de hele tijd over hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:45 schreef sp3c het volgende:
kunnen we het nu weer over ijshockey hebben dan?
Nope sorry. Weet niet van elke sport iets af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat ik er niks van begrijp anders zou ik het er de hele tijd over hebben.
Pino zou wel iets moeten weten van ijshockey met zijn sportredactie.
Die vraag had ik kunnen verwachtenquote:
Helpt Fok je daarbij?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:44 schreef Pino112 het volgende:
5.5u geslapen, nu al weer twee uur bezig.
School
Oh, andere aanvliegroute natuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:43 schreef Karina het volgende:
Hoi Uccie
Ik merk het ook aan de vliegtuigen die ik weer hoor, elke zoveel minuten komt er eentje over wat normaal niet zo is.
Lijkt me wel spannend eigenlijk. Beetje de passagiers bang makenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, andere aanvliegroute natuurlijk.
Ben blij dat ik vandaag niet hoef te landen...of dat ik sowieso geen pilote ben.
Hoe dan?quote:
Dat is wel leuk, beetje schudden met dat vliegtuig....maar met de klok een uur verzetten ben ik al van slag. Laat staan met dagelijks tijdverschilquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me wel spannend eigenlijk. Beetje de passagiers bang maken
Ik vond het wel lekker een uurtje uitslapen, maar meestal ben ik ook wel een paar dagen in de war, vooral met eten. Plus ik zit de eerste paar dagen ook nog de hele tijd te denken: oh EIGENLIJK is het nu zo en zo laatquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, beetje schudden met dat vliegtuig....maar met de klok een uur verzetten ben ik al van slag. Laat staan met dagelijks tijdverschil.
Ja, ik had nu om half 12 al enorme trek in lunch...dan maar iets eerder eten vanavond.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker een uurtje uitslapen, maar meestal ben ik ook wel een paar dagen in de war, vooral met eten. Plus ik zit de eerste paar dagen ook nog de hele tijd te denken: oh EIGENLIJK is het nu zo en zo laatSlaat nergens op natuurlijk.
Dan heb je nog tijd zat om er iets heel moois van te maken, positief tochquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme
Al een paar dagen druk bezig en 's nachts doorgaan met een eindopdracht voor school, zie ik nu dat de deadline niet morgen is maar volgende week maandag!!
Ja dat wel, maar ik heb morgen nog een herkansing en een portfolio wat ik nog moet afmaken. Nu maar als een malle mee bezig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je nog tijd zat om er iets heel moois van te maken, positief toch
FOK! afsluiten dan maar he? Succes ermeequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik heb morgen nog een herkansing en een portfolio wat ik nog moet afmaken. Nu maar als een malle mee bezig.
Jup. Thnxquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
FOK! afsluiten dan maar he? Succes ermee
Ik ga zo ook eventjes afsluiten want ik heb nog wat administratie te doen, rekeningen betalenmaar als ik FOK! open laat staan dan komt er helemaal niks van...
Gefeliciteerd met je extra subforumquote:
Dankje. En beter 1 dan geen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met je modschap in VBL Corrie, dat kan er wel bij na dat prachtige verdiende punt voor Ajax gisterenavond.
Ja, daarom. Verdiend. Jullie lopen uit.quote:
En de bal is rond en zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daarom. Verdiend. Jullie lopen uit.
Godver de kut.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met je modschap in VBL Corrie, dat kan er wel bij na dat prachtige verdiende punt voor Ajax gisterenavond.
Ik vroeg laatst nog om de nieuwe Rinus.quote:
Alleen zien de users het niet hequote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef paddy het volgende:
NWS / Inbreker (23) doodgestoken door bewoner in Lebbeke
Ik zou het niet weten. Heb hem niet zelf verzonnen. Even hier want offtopic in topic
Heb de user die iets vroeg over mijn tag geedit en doorverwezen naar dit topic voor een reactie. Was een beetje erg offtopic daar.quote:
Ja ik zag het, maar hier denken ze, waar gaat het overquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb de user die iets vroeg over mijn tag geedit en doorverwezen naar dit topic voor een reactie. Was een beetje erg offtopic daar.
Romana Piet heeft gewoon blanke handen.quote:
Dat hebben alle negers.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Romana Piet heeft gewoon blanke handen.
Ik ben lidquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je lid bent wel postcodekanjer!
50000 euro voor een volle karinakaartquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben lidWat kan ik winnen Gaston?
Kan ik wel gebruiken die 50K!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
50000 euro voor een volle karinakaart
LOLquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken die 50K!
Snel nog effe activeren dan maar
Ik koop binnenkort weer een Kerstlot, maar dat is gewoon omdat het leuk is, ik verwacht niet dat ik iets win, vorig jaar had ik ook niks.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
L
[..]
LOL![]()
heb nog nooit echt geluk gehad in loterijen, nog nooit meer dan 100 euro dus dan maar eens hopen op een knaller
wel een koffertje met chocolaatjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop binnenkort weer een Kerstlot, maar dat is gewoon omdat het leuk is, ik verwacht niet dat ik iets win, vorig jaar had ik ook niks.
Ik denk dat jij een ander kerstlot bedoeltquote:
Zon decemberkalender bedoel jij dusquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een ander kerstlot bedoeltIk bedoel zo eentje waarbij je elke dag een vakje mag openkrassen. En dat doe ik ook braaf, niet stiekem alles in 1x openmaken.
Oh ja zo heet het. Weet je wat ook leuk is, een adventkalender, krijg je elke dag een snoepje of een klein kadootje, mjah eigenlijk voor kinderen, maar ik vind dat ook tofquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zon decemberkalender bedoel jij dus
nog nooit gehad denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja zo heet het. Weet je wat ook leuk is, een adventkalender, krijg je elke dag een snoepje of een klein kadootje, mjah eigenlijk voor kinderen, maar ik vind dat ook tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nog nooit gehad denk ik
wel een decemberkalenderMoet je kopen! Is leuk man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu een hele grote zak chocoladekruidnoten![]()
die lust ik nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je kopen! Is leuk man.
Ik heb nu een hele grote zak chocoladekruidnoten
Ik lust geen chocolade in combi met andere zakenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje wie lust dat nou niet
OK ik lust geen marsepein.
Ah op die fiets. Ik ben normaal helemaal niet zo een snoeperd alleen die zak kon ik niet laten liggen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik lust geen chocolade in combi met andere zaken
geen chocolade melk, m&ms met nootjes, bokkepootjes, twix, snickers...
Ok.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen de wind trotseren en naar de winkel!
Met de trein.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe of even hiernaartoe fietsen ik heb genoeg. Maar ja, beetje ver.
je gaat winnen, ik voel hetquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:15 schreef Frutsel het volgende:
het gaat goeeeedddd met de koffertjes!!!!
ze had net 169.000 als bod... toen zaten 750000 en 2,5 miljoen er ook nog inquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Nou ik zapte en die ruim 2 ton is niet verkeerd.
Mensen zijn hebberig he? En dan blijf je op het eind met niks zitten als je pech hebt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ze had net 169.000 als bod... toen zaten 750000 en 2,5 miljoen er ook nog in
dit was de waarschuwing
STOPPUH
ze heeft op verschillende sites al winkelwagentjes volquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen zijn hebberig he? En dan blijf je op het eind met niks zitten als je pech hebt.
Oh wacht, klinkt als mijn levensverhaal
Hup een huis in je winkelwagentjequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ze heeft op verschillende sites al winkelwagentjes vol
ze moet vanavond nog op verzenden drukken als ze al een leuk prijsje won
nix mis met 14quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik zie net pas dat ze nummertje 14 heeft, dat is WEL een prima getal
Ik dacht bij 14 aan iets anders natuurlijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nix mis met 14![]()
jaren op nummer 14 gewoond
twee keer zeven is veertien!
das flink watquote:
Voor dat geld kan ik niet eens dit appartement kopenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee die mevrouw wil een huisje en nu is het alweer op
prutswief
mijn hoekwoning met drie slaapkamers en grote zolder en leuke grote tuin met mooi zonnig terras gaat voor die prijs wel wegquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor dat geld kan ik niet eens dit appartement kopen
Deze zou ik destijds voor 225K kunnen kopen dacht ik. De prijs zal nu wel lager zijn...quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mijn hoekwoning met drie slaapkamers en grote zolder en leuke grote tuin met mooi zonnig terras gaat voor die prijs wel weg
Ik ga denk ik voor #sjoelbakmanager en #biermanager voortaanquote:
vermoedelijk wel...quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze zou ik destijds voor 225K kunnen kopen dacht ik. De prijs zal nu wel lager zijn...
En dat is een driekamerwoning kun je nagaan.
ja mijn toto13 was dit keer ook nixquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor #sjoelbakmanager en #biermanager voortaan
Die heb ik hier ook, maar als ze er afwaaien heb ik er geen last van, mag de Woningbouw opknappenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vermoedelijk wel...
ben benieuwd of de dakpannen er morgen nog opliggen
Bij iedereen waarschijnlijk...raar weekend.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja mijn toto13 was dit keer ook nix
4 goed
maar verder blijf ik gewooon #voetbalmanager
En tijdelijk gratis douchen danquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook, maar als ze er afwaaien heb ik er geen last van, mag de Woningbouw opknappen
Nee man er zit nog een verdieping boven mij en daarop nog de zolder. Dus ik heb er geen last vanquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En tijdelijk gratis douchen dan
als hij nu gewoon een keer kwam sjoelen dan zit er ongetwijfeld ook wel een gratis douche in, kan die zijn dakpannen gewoon laten liggenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En tijdelijk gratis douchen dan
Ook geen probleem als je 1 boek per jaar leestquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man er zit nog een verdieping boven mij en daarop nog de zolder. Dus ik heb er geen last vanHooguit dat al mijn boeken wegwaaien.
Die boeken op zolder heb ik allemaal gelezen. Vroeg las ik heel veel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook geen probleem als je 1 boek per jaar leest
Edit: oh Frutseltje. Wil ik ook wel een keer een steentje mee schuivenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
als hij nu gewoon een keer kwam sjoelen dan zit er ongetwijfeld ook wel een gratis douche in, kan die zijn dakpannen gewoon laten liggen
Frutsel mag ook wel komenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:45 schreef sp3c het volgende:
ow ik dacht dat het om frutsels ging, Corrie komt altijd de laatste tijd
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:
mijn moeder zegt altijd 'kom je was brengen dan doe ik het want jij doet het niet goed'
ik doe het maar gewoon braaf
Goede deal, niets meer aan doenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:
en ik merk het verschil echt niet behalve dat het dan ook gestreken is zonder reden
Ik doe altijd een kwartier over een shirt, dan heeft zij al een hele stapel gedaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:
en ik merk het verschil echt niet behalve dat het dan ook gestreken is zonder reden
Prima, maar dat gaat nog wel heel wat maandjes duren ben ik bang.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Oh leuk! Komen we bij jou zelfgebrouwen bier drinken
Maakt niet uit, juist goed, tegen die tijd is het weer zomer. Gewoon buiten in de zon zelfgemaakt bier drinken, klinkt nu al goed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Prima, maar dat gaat nog wel heel wat maandjes duren ben ik bang.
Weet ook niet of het in mid winter wel mogelijk is om in zijn schuur bier te brouwen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt niet uit, juist goed, tegen die tijd is het weer zomer. Gewoon buiten in de zon zelfgemaakt bier drinken, klinkt nu al goed.
Oh het moet zeker warm zijn daarvoor omdat het anders bevriest natuurlijk...quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Weet ook niet of het in mid winter wel mogelijk is om in zijn schuur bier te brouwen.
Vriezen doet het daar niet, want er is wel verwarming maar de temperatuur is er mogelijk wel te koud voor. Het nagisten en laten rijpen duurt veruit het langst en dat kan gewoon bij hem thuis. Of bij mij als mijn pa niet 80 flesjes bier voor 2 maanden in zijn huis wilquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het moet zeker warm zijn daarvoor omdat het anders bevriest natuurlijk...
Misschien kan hij de neiging niet weerstaan om te proeven bedoel jequote:Op zondag 27 oktober 2013 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vriezen doet het daar niet, want er is wel verwarming maar de temperatuur is er mogelijk wel te koud voor. Het nagisten en laten rijpen duurt veruit het langst en dat kan gewoon bij hem thuis. Of bij mij als mijn pa niet 80 flesjes bier voor 2 maanden in zijn huis wil
Als je nou een keertje in Amsterdam bent moet je hier eens kijken: http://bierkoning.nl/ ze hebben ook een webshop trouwens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In de tussentijd is er altijd nog Russisch bier
Mag ' ie van mij. Daar is bier voor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kan hij de neiging niet weerstaan om te proeven bedoel je
Ik heb vanmiddag afl. 2 gekeken, badkuip met lijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
Ik ga meth koken, binnenkort feestje hier.
Ik kijk eerst nog even Alberto af. Topshow!quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
Studio Vies Dik is weer begonnen.
Genieten.
Nee niks jij moet dat topic modden!@#quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk eerst nog even Alberto af. Topshow!
Ik ben niet de enige he schat? Deze aflevering van Alberto is ook een soort BB trouwensquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee niks jij moet dat topic modden!@#
Volgens mijn overzichtje wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
wanneer is de nieuwe aflevering van Walking Dead?
vannacht?
Ik ben Super weet je toch? Dus dat gaat best lukken joh.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
Kun je eigenlijk VBL wel modden naast 40+?
Want het is daar ook al zo druk.
met je topscoresquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heb ik altijd wel moeite mee inderdaad. Met sjoelen ook
Kijk maar uit dat je zelf niet wegwaait.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik nog even naar de AH ga voordat morgen alles kapot is gewaaid.
Pas je wel op?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik nog even naar de AH ga voordat morgen alles kapot is gewaaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |