Op het moment dat ik hier met jou zit slecht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe staat het hosselen daar bij jou?
Klopt dat?quote:
Ja dat kloptquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Klopt dat?Ik ben het echt helemaal kwijt en heb afspraken voor morgen
Ik heb dit aan staanquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:17 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat jullie behoefte hebben aan wat ijzersterke hiphop.
Hm, nu merk ik hoe ongeïnteresseerd ik ben in andermans youtube-linkjes.quote:
Wel een baas datquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:17 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat jullie behoefte hebben aan wat ijzersterke hiphop.
Je was er anders als de kippen bij om mijn muziek af te kraken vanavondquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, nu merk ik hoe ongeïnteresseerd ik ben in andermans youtube-linkjes.
Bedankt dat je mij een spiegel voorhoudt.
Ik klik ook nooit op jouw youtube linkjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees blij dat Drugshond er niet is, die heeft er altijd 100.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hè dan kan ik een uur langer slapen toch?quote:
Dat was hip-hop.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je was er anders als de kippen bij om mijn muziek af te kraken vanavond
Ik klik ze echt zelden. O-quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja... zoietsquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hè dan kan ik een uur langer slapen toch?
Een tijdje terug had je een goed hip-hop nummer gelinkt, die heb je wel vaker gelinkt overigens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was hip-hop.
Althans, dat was de bedoeling van de maker.
Je hebt toch wel 3 euro?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:21 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag een abo, wie wil er één voor mij kopen?
Het is schoon.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
OProg is achter tijgernootjes aan het aankruipen denk ik.
Schuift dat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:21 schreef GGMM het volgende:
Voor een tientje ben ik jouw man.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:21 schreef GGMM het volgende:
ik wil er best 1 voor je kopenquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een tijdje terug had je een goed hip-hop nummer gelinkt, die heb je wel vaker gelinkt overigens.
Maar ik vergeet hem steeds.
Jammer is dat.
doe danquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil GGMM graag bedanken voor dit filmpje, het was heel behulpzaam
Graag gedaan man.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil GGMM graag bedanken voor dit filmpje, het was heel behulpzaam
Waar is "het sjoelen"quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. Bij het sjoelen is het maar 2 euroEn op het Leidseplein is het 3,50.
In ROtterdam. Als je ook wil komen?quote:
Tof!quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan man.Ik ben van plan een vervolg te maken.
Ja maar veel minder gezellig natuurlijk he?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik thuis ga sjoelen is het nog wel goedkoper dan 2 euro.
nee het was een grapjequote:
Nee, dat is een kennis van me met wie ik binnenkort wat leuks ga doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tof!
Ik spreek trouwens geen Arabisch, maar het zou kunnen dat iemand een aanslag op je wil plegen
Ik vond het helemaal niet zo grappig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het was een grapje
geen epische maar toch grappig
6,5
Ik geef het een 8.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:26 schreef Karina het volgende:
Beetje flauw sp3c, blij maken met een dooie mus.
icing op de cakequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:27 schreef sp3c het volgende:
door de reacties is het een prima zeven nu
Is dat het cafe waar ze overvallers neertetsen bij hillegersbergquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]
In ROtterdam. Als je ook wil komen?
FHF / [FOK! kroegsjoelclub] #59 Tijd voor een Sjoelkerstmeet
Er was wel een overval, weet sp3c meer van. Te vertellen dan he?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat het cafe waar ze overvallers neertetsen bij hillegersberg
quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was wel een overval, weet sp3c meer van. Te vertellen dan he?
Volgens mij wel. De kroeggasten zijn er achteraan gegaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat het cafe waar ze overvallers neertetsen bij hillegersberg
Doei tot morgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:33 schreef GGMM het volgende:
Anyway, ik begin me te vervelen hier.
Doei.
En allebei geliefde leden van de FOK! community.quote:
leuke tentquote:
Trusten Johannesquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En allebei geliefde leden van de FOK! community.
En met die legendarische woorden ga ik naar bed
Ik draag de taak om hilarische opmerkingen te maken nu graag over aan René.
Trustenquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:39 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen ik ben nu toch wel moe.
Trusten
Hopelijk gaat dat kutalarm niet weer af.
Trustequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En allebei geliefde leden van de FOK! community.
En met die legendarische woorden ga ik naar bed
Ik draag de taak om hilarische opmerkingen te maken nu graag over aan René.
Het is dat ik er niks van begrijp anders zou ik het er de hele tijd over hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:45 schreef sp3c het volgende:
kunnen we het nu weer over ijshockey hebben dan?
Nope sorry. Weet niet van elke sport iets af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is dat ik er niks van begrijp anders zou ik het er de hele tijd over hebben.
Pino zou wel iets moeten weten van ijshockey met zijn sportredactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |