Welke douchelord prefereert uitgaan met een chick nou boven chillen met een chick in een huisquote:
Wat wil je van d'r? één keer wiepen of een relatie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:08 schreef Nestalgie het volgende:
Maar er is zo'n andere kip waar ik mee gezoend heb op een feest maar ze heeft een boy. Maar haar wil ik dan weer wel. Alleen praatte paar dagen met dr, gister ook en opeens reageerde ze niet meer. Wat zal ik doen paar weekjes wachten of appen?
Wachten lijkt me verstandiger anders lijk ik ookzo desperate
Uitgaan met chicksquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke douchelord prefereert uitgaan met een chick nou boven chillen met een chick in een huis.
Ik heb het niet over maar haar uitgaan. Bedoel of hij haar niet ergens anders ziet buiten quality time bij een van hun twee thuis.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke douchelord prefereert uitgaan met een chick nou boven chillen met een chick in een huis.
Sws ballen, en als ze leuk is relatie. Maar t probleem is dat ze nu een boy heefy.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat wil je van d'r? één keer wiepen of een relatie?
[..]
Uitgaan met chicks
Als een chick me laat kiezen tussen uitgaan met haar of dat ik bij d'r thuiskom weet ik wel wat ik kies hoor.quote:
Kill, je snapt dat als ze nu met andere guykis zoent terwijl ze een vriend heeft dat ze dat ook bij jou gaat doen he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Sws ballen, en als ze leuk is relatie. Maar t probleem is dat ze nu een boy heefy.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wel kut als je kk hard moet schijten in haar huis, zoals ik vannacht.
Dat zei ik daarstraks ook al.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kill, je snapt dat als ze nu met andere guykis zoent terwijl ze een vriend heeft dat ze dat ook bij jou gaat doen he.
Ligt aan de mood man. Deze man staat niet 24/7 op scherp.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een chick me laat kiezen tussen uitgaan met haar of dat ik bij d'r thuiskom weet ik wel wat ik kies hoor.
Ouwehoeren ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:24 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ga straks ook hoeren in de club.
Geen goede klacht, dus.
Eerst natuurlijk met ze uitgaan zodat je ze dronken kan voeren zodat ze anaal willen doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een chick me laat kiezen tussen uitgaan met haar of dat ik bij d'r thuiskom weet ik wel wat ik kies hoor.
Jaa drm ballen is prioriteit. En als ze dan op mij vreemdgaat die boy klappen want heb lang nietgevochtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kill, je snapt dat als ze nu met andere guykis zoent terwijl ze een vriend heeft dat ze dat ook bij jou gaat doen he.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Eerst natuurlijk met ze uitgaan zodat je ze dronken kan voeren zodat ze anaal willen doen.
Tenzij ze juna heten, dan doe je dat gewoon gelijk
Dat jaquote:
Die anus is gevoelig als je grote lul hebt gquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Love you.
Ja, maar als ze willen dat je bij ze thuiskomt hoef je ze niet meer dronken te voeren natuurlijk.
Jij en je anale fixatie, pussy is altijd ready 2 go.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die anus is gevoelig als je grote lul hebt g
Daarom die snol altijd eerst flink poppers laten snuivenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die anus is gevoelig als je grote lul hebt g
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:25 schreef Dven het volgende:
Heb eens de hele avond met een meisje geflirt. Ongelofelijk lekker ding was helemaal gek van haar en wist zeker dat ik haar die avond de mijne zou maken. Bleek ze een hoer te zijnWel gratis geneukt met een hoer, was de moeite waard
Heb kleine lul tok, in anus voel ik meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij en je anale fixatie, pussy is altijd ready 2 go.
Duidelijk niet waarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoop dat ze al sliep en ze er niets van waargenomen heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wel kut als je kk hard moet schijten in haar huis, zoals ik vannacht.
Ik was op den duur helemaal verliefd op haar. Maar ze wilde geen relatiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
ZOiets had een maat ook een keer. Heeft ie geweten
(afgezonderd gratis neuken)
De lucht was zo'n mengelmoes van Hertog-Jan en goedkope kaas en worstquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop dat ze al sliep en ze er niets van waargenomen heeft.
Ik heb al zo lang geen goddelijk Hertog Jannetje gedronken dat ik bijna je poepjes diep zou willen inhaleren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:28 schreef Germano het volgende:
[..]
De lucht was zo'n mengelmoes van Hertog-Jan en goedkope kaas en worst.
kurvakurvakurvakurvakurvakurvakurvakurvakurvaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was op den duur helemaal verliefd op haar. Maar ze wilde geen relatieHoer.
quote:
Als je chick niet instant nat is is ze vaak niet geil genoeg & you're doing it wrong. Kan je alsnog even beffen zodat je 'm er alsnog kan inschuiven. Anaal is dat niet zo makkelijk allemaal.quote:
Achtjes om de clitter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Als je chick niet instant nat is is ze vaak niet geil genoeg & you're doing it wrong. Kan je alsnog even beffen zodat je 'm er alsnog kan inschuiven. Anaal is dat niet zo makkelijk allemaal.
Gewoon op je lul spugen en m er in drukkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Als je chick niet instant nat is is ze vaak niet geil genoeg & you're doing it wrong. Kan je alsnog even beffen zodat je 'm er alsnog kan inschuiven. Anaal is dat niet zo makkelijk allemaal.
Altijd grappig dat mannetjes dan gelijk beginnen dat ze niet nat genoeg is en je iets verkeerd doet. Sorry, sommige mannen hebben nu eenmaal een wat groter maatje en daarom gaat het niet altijd even gemakkelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Meldde het gewoon van tevoren, ze deed oordopjes in en ik appte nog een foto van d'r badkamer. No prob.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop dat ze al sliep en ze er niets van waargenomen heeft.
stuur een foto van je lulquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
Duss wanneer appen en hoe zorg ik dat zekomt chillen
Niet een microdick hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd grappig dat mannetjes dan gelijk beginnen dat ze niet nat genoeg is en je iets verkeerd doet. Sorry, sommige mannen hebben nu eenmaal een wat groter maatje en daarom gaat het niet altijd even gemakkelijk
Zeg dat jij je hamster kwijt bent en vraag vervolgens of ze mee komt zoeken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
Duss wanneer appen en hoe zorg ik dat zekomt chillen
Soms wel jaloers op jongens met een kleintje ja. Vaak doe ik ook XTC voor ik ga neuken, dan wordt ie niet zo biggiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niet een microdick hebbenamateur
zo gigantisch leek die niet hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms wel jaloers op jongens met een kleintje ja. Vaak doe ik ook XTC voor ik ga neuken, dan wordt ie niet zo biggie
Jajaja, goed verhaal. Mijn punt was dat ik niet snap waarom je moeite zou doen voor anaal terwijl een pussy veel minder voorbereiding vergt. In mijn geval danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd grappig dat mannetjes dan gelijk beginnen dat ze niet nat genoeg is en je iets verkeerd doet. Sorry, sommige mannen hebben nu eenmaal een wat groter maatje en daarom gaat het niet altijd even gemakkelijk
Nee joh, krijg je last van je polsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duim op de clit, middelvinger en wijsvinger op de G-spot, tong op de pussy.
Geen dank.
Dat zeg ik, XTCquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zo gigantisch leek die niet hoor
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom, je bent gewoon een luie flikkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jajaja, goed verhaal. Mijn punt was dat ik niet snap waarom je moeite zou doen voor anaal terwijl een pussy veel minder voorbereiding vergt. In mijn geval dan.
pics van penis op volle sterkte in dm gr grquote:
Wie is er nou een flikker, met je anale fixatiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom, je bent gewoon een luie flikker
Nee, dat betekent dat ze nog een lulpic wiltquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:34 schreef Nestalgie het volgende:
Ik zie niet meer wanneer ze online komt, ben ik.nu geblocked?
Nog nooit je lul in een poepgat gestoken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie is er nou een flikker, met je anale fixatie.
Ik heb een keer seks gehad met een vent waar de kontsappen zo uit z'n aars stroomde. Ik schoof er perfect en zonder enige moeite in. DUS HELTP ECHT WELquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Natter dan een spontane miniwaterval gaat echt niet helpen hoor.
Maar dat heb jij blijkbaar nog nooit meegemaakt.
Met chick of gewoon een selfiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
pics van penis op volle sterkte in dm gr gr
Tot m'n halve eikelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog nooit je lul in een poepgat gestoken?
Wanneer je zoete aarsjes enkel aan mannen kan linken dan heb je gewoon een flikkerobsessie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie is er nou een flikker, met je anale fixatie. Heb je een kut, kies je alsnog voor de anus.
met wijf natuurlijkquote:
Stront op je eikel voelt gewoon lekker g, snap dat nouquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tot m'n halve eikel. Snap de toegevoegde waarde niet, als je strak wilt kan ze ook face down ass up doggy doen.
Of dit. Paint ter verduidelijking.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tot m'n halve eikel. Snap de toegevoegde waarde niet, als je strak wilt kan ze ook face down ass up doggy doen.
HAHAquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Of dit. Paint ter verduidelijking.
[ afbeelding ]
Kunt haar ook rustig een weekje laten pijpen. Ga je niet dood van.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:42 schreef Dven het volgende:
Anaal is ook goed te doen als je geen bloed op het bed wil in die ene periode
Een zeemeermin?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Of dit. Paint ter verduidelijking.
[ afbeelding ]
Geen echte schipper zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:42 schreef Dven het volgende:
Anaal is ook goed te doen als je geen bloed op het bed wil in die ene periode
Saai man.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunt haar ook rustig een weekje laten pijpen. Ga je niet dood van.
Waarom?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees maar eens een echte schipper bij een meisje wat niet aan de pil is.
Alsof een darm niet bloedt als je er kaolohard in zit te rammen met je kloppende roedequote:
Geeft niet. Love you xoxo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk het, weet ook niet of dit nou een retorische vraag is of niet.
'Smorgens wakker worden met opgedroogde bloedkorsten aan je lulquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees maar eens een echte schipper bij een meisje wat niet aan de pil is.
nee garpje als ik afwisseling wil dan teken ik een ander handpoppetje om te fappen zo tereurig is het gestled met mijquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is spijtig dat we niet allemaal zo'n spetterend leven als jij ja.
Kun je er gelijk afwrijven met een stukje van je lozing, werkt als een soort milde zeep.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:45 schreef Dven het volgende:
[..]
'Smorgens wakker worden met opgedroogde bloedkorsten aan je lul
Meer wat?quote:
Niet een Go Ahead Eagles logo pissen in de pot alvorens te slapenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:45 schreef Dven het volgende:
[..]
'Smorgens wakker worden met opgedroogde bloedkorsten aan je lul
Ik weet niet hoeveel bloed mogelijk is, maar misschien beuk je ook wel een deel extra uit de baarmoeder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bloed is bloed, zolang het geen pijn doet kan het best.
Nouja ik geloof er wel heilig in dat kutjes heilzaam zijn. M'n pik is altijd heerlijk glad en zacht na het neuken. Wil graag weten wat de ingredienten zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je er gelijk afwrijven met een stukje van je lozing, werkt als een soort milde zeep.
Tuurlijk, alsof niemand je dickpics en foto's van je chick in KPD heeft gezien, playboyquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:45 schreef Dven het volgende:
[..]
nee garpje als ik afwisseling wil dan teken ik een ander handpoppetje om te fappen zo tereurig is het gestled met mij
Deze snapt hetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Is allemaal nepquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof niemand je dickpics en foto's van je chick in KPD heeft gezien, playboy.
So so sophisticated sexleventju.
Lol, werd ze niet spontaan zo nat van je dat dat ding eruit spoelde, faal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef Dven het volgende:
Wel eens kkdronken geneukt met een ladderzat meisje dat nog een tampon inhad. Zegt ze drie dagen later dat ze een halfrottende tampon uit haar grot heeft moeten graaien
Wat valt er te snappen? Ik ben echt nog maar 1 chick in m'n leven tegengekomen die wat moeilijker nat werdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Deze snapt het
je moet het oprekken
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef Dven het volgende:
Wel eens kkdronken geneukt met een ladderzat meisje dat nog een tampon inhad. Zegt ze drie dagen later dat ze een halfrottende tampon uit haar grot heeft moeten graaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Ze was nog maar 13 ofzo dus zo'n tamponnetje zit dan nog vrij strak in de gleufquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, werd ze niet spontaan zo nat van je dat dat ding eruit spoelde, faal.
Dat is echt nasty as fuck, en mits waar volgens mij levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef Dven het volgende:
nemen vocht op tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, werd ze niet spontaan zo nat van je dat dat ding eruit spoelde, faal.
Is het ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is echt nasty as fuck, en mits waar volgens mij levensgevaarlijk.
[ afbeelding ]
Meestal worden ze na een uur vanzelf wat droger. Moet je glijmiddel gaan gebruiken enzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen? Ik ben echt nog maar 1 chick in m'n leven tegengekomen die wat moeilijker nat werd.
Duurt even, als ze echt goed nat wordt houdt een tampon dat niet tegen hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
nemen vocht op toch
plus gewoon te snel ervoor gaan
Moodkillerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef Dven het volgende:
Srs nog nooit hoeven te gebruiken, en ik ben wel van de fucking lange nachtelijke sesies. Gewoon beffen dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Meestal worden ze na een uur vanzelf wat droger. Moet je glijmiddel gaan gebruiken enzo
oke maar jij bent gewoon eindbaas enzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs nog nooit hoeven te gebruiken, en ik ben wel van de fucking lange nachtelijke sesies. Gewoon beffen dan.![]()
ze begon ook grapjes erover te maken enzo. vies wijfquote:
Ja, maar schijnbaar zijn die dingen tegenwoordig zo goed dat dat niet echt gevaarlijk is. Iets als tamponziekte komt volgens mij niet meer voor. Maar als je zo'n broeiding er dagenlang in laat zitten kan het natuurlijk wel misgaan.quote:
Nou niet de rollen gaan omdraaien hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef Dven het volgende:
[..]
oke maar jij bent gewoon eindbaas enzo
Ik had hetzelfde zonder dronkenquote:
Hoe krijg je een teek op je penis? Ben je een nudist ofwatquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde zonder dronken![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon achterlijk
Plus had ik ook een keer een teek op het top van m'n penis en heb ik daar iemand mee genomen. Kwamen we achteraf pas achter.
Wtfquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben gewoon achterlijk
Plus had ik ook een keer een teek op het top van m'n penis en heb ik daar iemand mee genomen. Kwamen we achteraf pas achter.
haha ja grappig is dat altijd beesten op je lul. Heb een keertje gezwommen in de amazone en een week later trok een chickie mijn voorhuid naar achter en zag ze dit beest zittenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben gewoon achterlijk
Zaad, zweet eventueel, kutvocht, bloed, 3 dagen.. Jezus Christusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar schijnbaar zijn die dingen tegenwoordig zo goed dat dat niet echt gevaarlijk is. Iets als tamponziekte komt volgens mij niet meer voor. Maar als je zo'n broeiding er dagenlang in laat zitten kan het natuurlijk wel misgaan.
HAHAHAquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je een teek op je penis? Ben je een nudist ofwat
was in een grasveld enzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je een teek op je penis? Ben je een nudist ofwat
Gvd, dat is dat beest dat de tong vervangt van zo'n dier tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:55 schreef Dven het volgende:
[..]
haha ja grappig is dat altijd beesten op je lul. Heb een keertje gezwommen in de amazone en een week later trok een chickie mijn voorhuid naar achter en zag ze dit beest zitten
[ afbeelding ]
Zelfde als het strand. Zo''n kutje is net vloeibaar schuurpapier met al dat zandquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
was in een grasveld enzo
In films lijkt het zo romantisch. In het echt gewoon ronduit kut.
En in het water?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfde als het strand. Zo''n kutje is net vloeibaar schuurpapier met al dat zand
Kut.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
was in een grasveld enzo
Ow en trouwens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
WtfHoe kwam dat ding daar, ben je nudist of zo.
En godzijdank is dat ding niet binnen in haar achter gebleven.
Dat van die tampon niet, al was het volgens mij iets van een kleine dag ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, dat is dat beest dat de tong vervangt van zo'n dier toch. Maar oké, al jouw shit is dus verzonnen
.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
was in een grasveld enzo
Op het topje zei je toch? zo onder je voorhuid ja?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow en trouwens.
DIe beesten kruipen gewoon omhoog langs je benen, onder je broek door. Die graven zich in op dat soort plekken.
Nee, sorry. Topje van voorhuid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het topje zei je toch? zo onder je voorhuid ja?![]()
tenminste neem aan dat je met 'dat soort plekken een warme', bedekte plek bedoelt.
net als: strand, zwembad, bos, kleedhok.quote:
seks hoort in bed of in een grotquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
net als: strand, zwembad, bos, kleedhok.
Is een beetje zoals Kinderbueno: 1 keer leuk maar daarna gewoon klaar ermee.
Kinder Bueno blijft lekker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat voor probleem had je met het bos dan? Ga je op de grond liggen rollen of trek jij gewoon allemaal vieze beestjes aan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nah vaker kan ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, het is of blubberig of bladeren of de grond is oneven enzo. Moet je naar een plekje zoeken en dan raakt de lol eraf want dan is het niet spontaan meer zoals de jagers/verzamelaars dat deden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor probleem had je met het bos dan? Ga je op de grond liggen rollen of trek jij gewoon allemaal vieze beestjes aan?
Ok. Maar kinderbueno niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah vaker kan ook wel leuk zijn
Naaldbos een optie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, het is of blubberig of bladeren of de grond is oneven enzo. Moet je naar een plekje zoeken en dan raakt de lol eraf want dan is het niet spontaan meer zoals de jagers/verzamelaars dat deden.
Maar misschien heb ik gewoon wel pech want ik hou opzich wel van bos.
Zijn hier niet! (kustregio)quote:
Gewoon staand tegen een boom.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, het is of blubberig of bladeren of de grond is oneven enzo. Moet je naar een plekje zoeken en dan raakt de lol eraf want dan is het niet spontaan meer zoals de jagers/verzamelaars dat deden.
Maar misschien heb ik gewoon wel pech want ik hou opzich wel van bos.
dat bleekquote:
Dat is wel kinky, maar ook een gevalletje Fok!.quote:
Weten het beter? Volgens mij vertelt ze gewoon hoe het ook kan. Je hoeft niet per se te liggen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is wel kinky, maar ook een gevalletje Fok!.
Waarom?
Mensen weten het hier altijd beter als het op seks aankomt.
Zelden iemand die zegt: goh dat-en-dat lukt niet zo goed of vind ik niet zo fijn.
Daarom hou ik ook van Fok!
Ook aan de kust heb je naaldbomen?quote:
Vond je dat betweterig ofzo?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom?
Zelden iemand die zegt: goh dat-en-dat lukt niet zo goed of vind ik niet zo fijn.
Neequote:
Is ook zo nuttig, zoiets op FOK! aankaarten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom?
Nooit gezien. Wel gemengd bos. Met brandnetels enzo.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook zo nuttig, zoiets op FOK! aankaarten.
Kun je beter privéles nemen van een kenner die jullie als combinatie in actie observeert en instructies geeft.
als je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
Zou momenteel wel meer dan alleen de observator in moeten huren.
en daarmee bedoel ik dus: daten in het bos?quote:
Jaquote:
Whatever.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja
Jij bedoelt dubbeldate Chai + vaseline + germano + rijsttafel
Nouja hier heb je aan de kust wel naaldbomen. Turkije en Griekenland ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nooit gezien. Wel gemengd bos. Met brandnetels enzo.
Jaja ineens nonchalant doenquote:
altijd slecht geweest in dibsenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:26 schreef Germano het volgende:
Dibs op Vas dan.
Een gekleurde dame staat nog op mijn bucket list.
Ja, moet ik er ook nog helemaal voor naar Griekenland halloquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja hier heb je aan de kust wel naaldbomen. Turkije en Griekenland ook
Een Limbololly niet op de mijne, sarry.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:26 schreef Germano het volgende:
Dibs op Vas dan.
Een gekleurde dame staat nog op mijn bucket list.
DIBS!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een Limbololly niet op de mijne, sarry.
Is best een mooi dingetje hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DIBS!quote:
Oke Germanoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Ik doe niet zo moeilijk over dit soort dingen.
Lekker losbandig he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Ik doe niet zo moeilijk over dit soort dingen.
quote:
DISCRIMINATIEquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en volgend jaar alleen nog maar chocolade kruidnoten met witte chocola zeker?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu mogen ze zwarte Piet van mij ook schrappen.
Coke is a hell of a drugquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:32 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht meer aan dit.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:32 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht meer aan dit.
Zo sta ik vanavond ook te sjeezenquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zo sta ik vanavond ook te sjeezen
Gatver wat een stokjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:54 schreef Modus het volgende:
NSFW
http://born-of-stardust.t(...)ng-sooner-lovelies-i
wat
vegetarian nuff saidquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:54 schreef Modus het volgende:
NSFW
http://born-of-stardust.t(...)ng-sooner-lovelies-i
wat
quote:
klok terug is juist extra tijd swaquote:Op zondag 27 oktober 2013 03:27 schreef Gridlok het volgende:
Godver, vergeten dat de klok uur terug gaat, zou me zus ophalen van een of ander kut hardstyle feest om 06:00, dus in gevoel 07:00 #fml #wishilivedinafrica #swek
haha waarom?quote:
jijquote:
Gelukt, overleefd?quote:Op zondag 27 oktober 2013 03:27 schreef Gridlok het volgende:
Godver, vergeten dat de klok uur terug gaat, zou me zus ophalen van een of ander kut hardstyle feest om 06:00, dus in gevoel 07:00 #fml #wishilivedinafrica #swek
Met dit soort taferelen niet duidelijk afspreken of het oude of nieuwe tijd betreftquote:Op zondag 27 oktober 2013 03:27 schreef Gridlok het volgende:
watquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo een hebben we hier op stal ook gehad.
[ afbeelding ]
Pics van je zus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 03:27 schreef Gridlok het volgende:
Is dat een haflinger?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo een hebben we hier op stal ook gehad.
[ afbeelding ]
Je bent rond de 1.80m en niet boven de 100 kg?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja.
HaflingersToen ik nog niet te groot voor ze was
Kan er nog wel op ja maar rijd niet meer lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent rond de 1.80m en niet boven de 100 kg?
Dan pas je er toch nog wel op?
Oké, mooi is misschien anders
Ja dan zit je net niet met je voeten op kniehoogte.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent rond de 1.80m en niet boven de 100 kg?
Dan pas je er toch nog wel op?
Oké, mooi is misschien anders
Pony's in vergelijking met paarden is wel anders iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan er nog wel op ja maar rijd niet meer lekker
Gewoon beugels op jockey-stand zetten, nergens last vanquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan zit je net niet met je voeten op kniehoogte.
picsquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In bad met een haarmasker in
#goodlife
Wat was het dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pony's in vergelijking met paarden is wel anders idd
Hoewel ik ooit een grote E reed met een zalige tussengang tussen stap en draf.
Was geen IJslander
quote:
Eigenaren dachten New Forrest x Arabierquote:
Ah ok. Nooit op gezetenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenaren dachten New Forrest x Arabier
Ik dacht dat er ook wat draversbloed in zat,
wat dan terug te herleiden is naar een Arabier
Hater.quote:
Geen moeite meequote:
Ja alleen is het dan patatje stoof.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat überhaupt in deze regio te verkrijgen?
Volgens mij zijn veel manegepony's kruisingenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah ok. Nooit op gezeten.
[..]
Hater.
Waar dan? Ik moet dat restaurant hier waar ze paard serveerden ipv rund ook nog steeds bezoekenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alleen is het dan patatje stoof.
Oh je bedoelde patatje paardenstoof, nee geen ideequote:Op zondag 27 oktober 2013 14:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar dan? Ik moet dat restaurant hier waar ze paard serveerden ipv rund ook nog steeds bezoeken.
Wat anders? Loempia's met kipsaté?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bedoelde patatje paardenstoof
Had gekund.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat anders? Loempia's met kipsaté?
Zoals het er daar uit ziet.. ziet het er best oke uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gambasaté's trouwens! Met hete saus
.
[ afbeelding ]
toch mini aliens..quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals het er daar uit ziet.. ziet het er best oke uit.
dat is wel zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Waarom zit je nou partyfoto's te checken. Daarmee fok je alleen maar jezelf op.
Ga je toch de stad in.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat is wel zo
ben gewoon nieuwsgierig
Soort dancing wat meer in de regio die alleen op zondagavond geopend is. Daar zijn ze wat gewilliger, want ze moeten dan echt op die plek de buit binnen halen. Ergens anders heen gaan is geen optie, want er is niks.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek of zie ik er door 4EBE een cavia/hamster in bij dat witte gedeelte.
jij bent gekquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek of zie ik er door 4EBE een cavia/hamster in bij dat witte gedeelte.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Soort dancing wat meer in de regio die alleen op zondagavond geopend is. Daar zijn ze wat gewilliger, want ze moeten dan echt op die plek de buit binnen halen. Ergens anders heen gaan is geen optie, want er is niks.
ben ik toch ook en ik ga ook de stad inquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dima is een goed voorbeeld van een zolderkamerautist
Het is Dima, hij moet ergens beginnen.quote:
zie editquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is Dima, hij moet ergens beginnen.
gewoon dansen johquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is Dima, hij moet ergens beginnen.
En niet om te scoren, maar oefenen kan wel.
Godver, hij moet er ook nog even iets over zeggen hoorquote:
Misschien dat ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, ik linkte dat altijd aan extreme retardatie.
Waar is dit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Soort dancing wat meer in de regio die alleen op zondagavond geopend is. Daar zijn ze wat gewilliger, want ze moeten dan echt op die plek de buit binnen halen. Ergens anders heen gaan is geen optie, want er is niks.
Te ver weg voor jou. Het duurt niet zo lang, tot 3 u oid. En daarna kun je lekker gaan wachten op de eerste bus naar huis.quote:
Weet nu al hoe die avond gaat verlopen:quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Te ver weg voor jou. Het duurt niet zo lang, tot 3 u oid. En daarna kun je lekker gaan wachten op de eerste bus naar huis.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet nu al hoe die avond gaat verlopen:
X: Hey waar kom je vandaan?
D: 50km verderop
X: Ow, zo ver? Hoezo kom je dan hierheen?
D: Hier kan ik m'n hosselskills goed oefenen.
X:![]()
![]()
Dat wordt uitspelen dus!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Er zijn hier wel wat kroegjes maar geen clubs in de buurt. Dichtbijzijnde club is 45 min fietsen o.i.d.
Als ik uitga moet ik of hele nacht of niet gaan.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Had het ook niet aan zo'n saaie burgerlul moeten vragen, natuurlijk.
Je kunt een taxi pakken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Er zijn hier wel wat kroegjes maar geen clubs in de buurt. Dichtbijzijnde club is 45 min fietsen o.i.d.
Als ik uitga moet ik of hele nacht of niet gaan.
quote:
Haha!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Had het ook niet aan zo'n saaie burgerlul moeten vragen, natuurlijk.
Ik zag wel het neusje en de vorm ..quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag je hem ook al zonder de photoshop?
ik niet zonder sjopquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag wel het neusje en de vorm ..
Ik krijg morgen jachtschotel voor mijn verjaardagquote:
lekker, mijn stoofvlees gister was heerlijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg morgen jachtschotel voor mijn verjaardag
Wel met kamermeisjes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met kamermeisje bijbaantje?
Nice, stoofvlees is altijd 1000 punten waardquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker, mijn stoofvlees gister was heerlijk
morgen jarig dus?
Geen, ik ga woensdag pas trakterenquote:
Met vlaai van vandaag?quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen, ik ga woensdag pas trakteren
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice, stoofvlees is altijd 1000 punten waard
Ja en ik wil niet
Op zondag 27 oktober 2013 21:47 schreef rijsttafel het volgende:
quote:
Met plakjes worst en blokjes kaasquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kringverjaardag bij 4ebe, incl kinderen
Nee, maar van horen zeggen is het zwaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met kamermeisje bijbaantje?
niks mis met een goed kaasplankjequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met plakjes worst en blokjes kaas
Zonder schimmelkaasquote:
Ik ga daarvan over m'n nekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |