Geen echte schipper zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:42 schreef Dven het volgende:
Anaal is ook goed te doen als je geen bloed op het bed wil in die ene periode
Saai man.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunt haar ook rustig een weekje laten pijpen. Ga je niet dood van.
Waarom?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees maar eens een echte schipper bij een meisje wat niet aan de pil is.
Alsof een darm niet bloedt als je er kaolohard in zit te rammen met je kloppende roedequote:
Geeft niet. Love you xoxo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk het, weet ook niet of dit nou een retorische vraag is of niet.
'Smorgens wakker worden met opgedroogde bloedkorsten aan je lulquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees maar eens een echte schipper bij een meisje wat niet aan de pil is.
nee garpje als ik afwisseling wil dan teken ik een ander handpoppetje om te fappen zo tereurig is het gestled met mijquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is spijtig dat we niet allemaal zo'n spetterend leven als jij ja.
Kun je er gelijk afwrijven met een stukje van je lozing, werkt als een soort milde zeep.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:45 schreef Dven het volgende:
[..]
'Smorgens wakker worden met opgedroogde bloedkorsten aan je lul
Meer wat?quote:
Niet een Go Ahead Eagles logo pissen in de pot alvorens te slapenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:45 schreef Dven het volgende:
[..]
'Smorgens wakker worden met opgedroogde bloedkorsten aan je lul
Ik weet niet hoeveel bloed mogelijk is, maar misschien beuk je ook wel een deel extra uit de baarmoeder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bloed is bloed, zolang het geen pijn doet kan het best.
Nouja ik geloof er wel heilig in dat kutjes heilzaam zijn. M'n pik is altijd heerlijk glad en zacht na het neuken. Wil graag weten wat de ingredienten zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je er gelijk afwrijven met een stukje van je lozing, werkt als een soort milde zeep.
Tuurlijk, alsof niemand je dickpics en foto's van je chick in KPD heeft gezien, playboyquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:45 schreef Dven het volgende:
[..]
nee garpje als ik afwisseling wil dan teken ik een ander handpoppetje om te fappen zo tereurig is het gestled met mij
Deze snapt hetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd grappig dat mannetjes dan gelijk beginnen dat ze niet nat genoeg is en je iets verkeerd doet. Sorry, sommige mannen hebben nu eenmaal een wat groter maatje en daarom gaat het niet altijd even gemakkelijk
Is allemaal nepquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof niemand je dickpics en foto's van je chick in KPD heeft gezien, playboy.
So so sophisticated sexleventju.
Lol, werd ze niet spontaan zo nat van je dat dat ding eruit spoelde, faal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef Dven het volgende:
Wel eens kkdronken geneukt met een ladderzat meisje dat nog een tampon inhad. Zegt ze drie dagen later dat ze een halfrottende tampon uit haar grot heeft moeten graaien
Wat valt er te snappen? Ik ben echt nog maar 1 chick in m'n leven tegengekomen die wat moeilijker nat werdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Deze snapt het
je moet het oprekken
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef Dven het volgende:
Wel eens kkdronken geneukt met een ladderzat meisje dat nog een tampon inhad. Zegt ze drie dagen later dat ze een halfrottende tampon uit haar grot heeft moeten graaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |