Soort dancing wat meer in de regio die alleen op zondagavond geopend is. Daar zijn ze wat gewilliger, want ze moeten dan echt op die plek de buit binnen halen. Ergens anders heen gaan is geen optie, want er is niks.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek of zie ik er door 4EBE een cavia/hamster in bij dat witte gedeelte.
jij bent gekquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek of zie ik er door 4EBE een cavia/hamster in bij dat witte gedeelte.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Soort dancing wat meer in de regio die alleen op zondagavond geopend is. Daar zijn ze wat gewilliger, want ze moeten dan echt op die plek de buit binnen halen. Ergens anders heen gaan is geen optie, want er is niks.
ben ik toch ook en ik ga ook de stad inquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dima is een goed voorbeeld van een zolderkamerautist
Het is Dima, hij moet ergens beginnen.quote:
zie editquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is Dima, hij moet ergens beginnen.
gewoon dansen johquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is Dima, hij moet ergens beginnen.
En niet om te scoren, maar oefenen kan wel.
Godver, hij moet er ook nog even iets over zeggen hoorquote:
Misschien dat ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, ik linkte dat altijd aan extreme retardatie.
Waar is dit?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Soort dancing wat meer in de regio die alleen op zondagavond geopend is. Daar zijn ze wat gewilliger, want ze moeten dan echt op die plek de buit binnen halen. Ergens anders heen gaan is geen optie, want er is niks.
Te ver weg voor jou. Het duurt niet zo lang, tot 3 u oid. En daarna kun je lekker gaan wachten op de eerste bus naar huis.quote:
Weet nu al hoe die avond gaat verlopen:quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Te ver weg voor jou. Het duurt niet zo lang, tot 3 u oid. En daarna kun je lekker gaan wachten op de eerste bus naar huis.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet nu al hoe die avond gaat verlopen:
X: Hey waar kom je vandaan?
D: 50km verderop
X: Ow, zo ver? Hoezo kom je dan hierheen?
D: Hier kan ik m'n hosselskills goed oefenen.
X:![]()
![]()
Dat wordt uitspelen dus!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Er zijn hier wel wat kroegjes maar geen clubs in de buurt. Dichtbijzijnde club is 45 min fietsen o.i.d.
Als ik uitga moet ik of hele nacht of niet gaan.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Had het ook niet aan zo'n saaie burgerlul moeten vragen, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |