Eigenaren dachten New Forrest x Arabierquote:
Ah ok. Nooit op gezetenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenaren dachten New Forrest x Arabier
Ik dacht dat er ook wat draversbloed in zat,
wat dan terug te herleiden is naar een Arabier
Hater.quote:
Geen moeite meequote:
Ja alleen is het dan patatje stoof.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat überhaupt in deze regio te verkrijgen?
Volgens mij zijn veel manegepony's kruisingenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah ok. Nooit op gezeten.
[..]
Hater.
Waar dan? Ik moet dat restaurant hier waar ze paard serveerden ipv rund ook nog steeds bezoekenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alleen is het dan patatje stoof.
Oh je bedoelde patatje paardenstoof, nee geen ideequote:Op zondag 27 oktober 2013 14:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar dan? Ik moet dat restaurant hier waar ze paard serveerden ipv rund ook nog steeds bezoeken.
Wat anders? Loempia's met kipsaté?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bedoelde patatje paardenstoof
Had gekund.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat anders? Loempia's met kipsaté?
Zoals het er daar uit ziet.. ziet het er best oke uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gambasaté's trouwens! Met hete saus
.
[ afbeelding ]
toch mini aliens..quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals het er daar uit ziet.. ziet het er best oke uit.
dat is wel zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Waarom zit je nou partyfoto's te checken. Daarmee fok je alleen maar jezelf op.
Ga je toch de stad in.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat is wel zo
ben gewoon nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |