Neequote:
Is ook zo nuttig, zoiets op FOK! aankaarten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is wel kinky, maar ook een gevalletje Fok!.
Waarom?
Mensen weten het hier altijd beter als het op seks aankomt.
Zelden iemand die zegt: goh dat-en-dat lukt niet zo goed of vind ik niet zo fijn.
Daarom hou ik ook van Fok!
Nooit gezien. Wel gemengd bos. Met brandnetels enzo.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook zo nuttig, zoiets op FOK! aankaarten.
Kun je beter privéles nemen van een kenner die jullie als combinatie in actie observeert en instructies geeft.
als je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
Zou momenteel wel meer dan alleen de observator in moeten huren.
en daarmee bedoel ik dus: daten in het bos?quote:
Jaquote:
Whatever.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja
Jij bedoelt dubbeldate Chai + vaseline + germano + rijsttafel
Nouja hier heb je aan de kust wel naaldbomen. Turkije en Griekenland ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nooit gezien. Wel gemengd bos. Met brandnetels enzo.
Jaja ineens nonchalant doenquote:
altijd slecht geweest in dibsenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:26 schreef Germano het volgende:
Dibs op Vas dan.
Een gekleurde dame staat nog op mijn bucket list.
Ja, moet ik er ook nog helemaal voor naar Griekenland halloquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja hier heb je aan de kust wel naaldbomen. Turkije en Griekenland ook
Een Limbololly niet op de mijne, sarry.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:26 schreef Germano het volgende:
Dibs op Vas dan.
Een gekleurde dame staat nog op mijn bucket list.
DIBS!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een Limbololly niet op de mijne, sarry.
Is best een mooi dingetje hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een Limbololly niet op de mijne, sarry.
DIBS!quote:
Oke Germanoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Ik doe niet zo moeilijk over dit soort dingen.
Lekker losbandig he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Ik doe niet zo moeilijk over dit soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |