Ze was nog maar 13 ofzo dus zo'n tamponnetje zit dan nog vrij strak in de gleufquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, werd ze niet spontaan zo nat van je dat dat ding eruit spoelde, faal.
Dat is echt nasty as fuck, en mits waar volgens mij levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef Dven het volgende:
Wel eens kkdronken geneukt met een ladderzat meisje dat nog een tampon inhad. Zegt ze drie dagen later dat ze een halfrottende tampon uit haar grot heeft moeten graaien
nemen vocht op tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, werd ze niet spontaan zo nat van je dat dat ding eruit spoelde, faal.
Is het ook.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is echt nasty as fuck, en mits waar volgens mij levensgevaarlijk.
[ afbeelding ]
Meestal worden ze na een uur vanzelf wat droger. Moet je glijmiddel gaan gebruiken enzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen? Ik ben echt nog maar 1 chick in m'n leven tegengekomen die wat moeilijker nat werd.
Duurt even, als ze echt goed nat wordt houdt een tampon dat niet tegen hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
nemen vocht op toch
plus gewoon te snel ervoor gaan
Moodkillerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:50 schreef Dven het volgende:
Wel eens kkdronken geneukt met een ladderzat meisje dat nog een tampon inhad. Zegt ze drie dagen later dat ze een halfrottende tampon uit haar grot heeft moeten graaien
Srs nog nooit hoeven te gebruiken, en ik ben wel van de fucking lange nachtelijke sesies. Gewoon beffen dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Meestal worden ze na een uur vanzelf wat droger. Moet je glijmiddel gaan gebruiken enzo
oke maar jij bent gewoon eindbaas enzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs nog nooit hoeven te gebruiken, en ik ben wel van de fucking lange nachtelijke sesies. Gewoon beffen dan.![]()
ze begon ook grapjes erover te maken enzo. vies wijfquote:
Ja, maar schijnbaar zijn die dingen tegenwoordig zo goed dat dat niet echt gevaarlijk is. Iets als tamponziekte komt volgens mij niet meer voor. Maar als je zo'n broeiding er dagenlang in laat zitten kan het natuurlijk wel misgaan.quote:
Nou niet de rollen gaan omdraaien hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef Dven het volgende:
[..]
oke maar jij bent gewoon eindbaas enzo
Ik had hetzelfde zonder dronkenquote:
Hoe krijg je een teek op je penis? Ben je een nudist ofwatquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde zonder dronken![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon achterlijk
Plus had ik ook een keer een teek op het top van m'n penis en heb ik daar iemand mee genomen. Kwamen we achteraf pas achter.
Wtfquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben gewoon achterlijk
Plus had ik ook een keer een teek op het top van m'n penis en heb ik daar iemand mee genomen. Kwamen we achteraf pas achter.
haha ja grappig is dat altijd beesten op je lul. Heb een keertje gezwommen in de amazone en een week later trok een chickie mijn voorhuid naar achter en zag ze dit beest zittenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben gewoon achterlijk
Zaad, zweet eventueel, kutvocht, bloed, 3 dagen.. Jezus Christusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar schijnbaar zijn die dingen tegenwoordig zo goed dat dat niet echt gevaarlijk is. Iets als tamponziekte komt volgens mij niet meer voor. Maar als je zo'n broeiding er dagenlang in laat zitten kan het natuurlijk wel misgaan.
HAHAHAquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je een teek op je penis? Ben je een nudist ofwat
was in een grasveld enzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je een teek op je penis? Ben je een nudist ofwat
Gvd, dat is dat beest dat de tong vervangt van zo'n dier tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:55 schreef Dven het volgende:
[..]
haha ja grappig is dat altijd beesten op je lul. Heb een keertje gezwommen in de amazone en een week later trok een chickie mijn voorhuid naar achter en zag ze dit beest zitten
[ afbeelding ]
Zelfde als het strand. Zo''n kutje is net vloeibaar schuurpapier met al dat zandquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
was in een grasveld enzo
In films lijkt het zo romantisch. In het echt gewoon ronduit kut.
En in het water?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfde als het strand. Zo''n kutje is net vloeibaar schuurpapier met al dat zand
Kut.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
was in een grasveld enzo
Ow en trouwens.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
WtfHoe kwam dat ding daar, ben je nudist of zo.
En godzijdank is dat ding niet binnen in haar achter gebleven.
Dat van die tampon niet, al was het volgens mij iets van een kleine dag ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, dat is dat beest dat de tong vervangt van zo'n dier toch. Maar oké, al jouw shit is dus verzonnen
.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
was in een grasveld enzo
Op het topje zei je toch? zo onder je voorhuid ja?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow en trouwens.
DIe beesten kruipen gewoon omhoog langs je benen, onder je broek door. Die graven zich in op dat soort plekken.
Nee, sorry. Topje van voorhuid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Op het topje zei je toch? zo onder je voorhuid ja?![]()
tenminste neem aan dat je met 'dat soort plekken een warme', bedekte plek bedoelt.
net als: strand, zwembad, bos, kleedhok.quote:
seks hoort in bed of in een grotquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
net als: strand, zwembad, bos, kleedhok.
Is een beetje zoals Kinderbueno: 1 keer leuk maar daarna gewoon klaar ermee.
Kinder Bueno blijft lekker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat voor probleem had je met het bos dan? Ga je op de grond liggen rollen of trek jij gewoon allemaal vieze beestjes aan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nah vaker kan ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, het is of blubberig of bladeren of de grond is oneven enzo. Moet je naar een plekje zoeken en dan raakt de lol eraf want dan is het niet spontaan meer zoals de jagers/verzamelaars dat deden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor probleem had je met het bos dan? Ga je op de grond liggen rollen of trek jij gewoon allemaal vieze beestjes aan?
Ok. Maar kinderbueno niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah vaker kan ook wel leuk zijn
Naaldbos een optie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, het is of blubberig of bladeren of de grond is oneven enzo. Moet je naar een plekje zoeken en dan raakt de lol eraf want dan is het niet spontaan meer zoals de jagers/verzamelaars dat deden.
Maar misschien heb ik gewoon wel pech want ik hou opzich wel van bos.
Zijn hier niet! (kustregio)quote:
Gewoon staand tegen een boom.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, het is of blubberig of bladeren of de grond is oneven enzo. Moet je naar een plekje zoeken en dan raakt de lol eraf want dan is het niet spontaan meer zoals de jagers/verzamelaars dat deden.
Maar misschien heb ik gewoon wel pech want ik hou opzich wel van bos.
dat bleekquote:
Dat is wel kinky, maar ook een gevalletje Fok!.quote:
Weten het beter? Volgens mij vertelt ze gewoon hoe het ook kan. Je hoeft niet per se te liggen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is wel kinky, maar ook een gevalletje Fok!.
Waarom?
Mensen weten het hier altijd beter als het op seks aankomt.
Zelden iemand die zegt: goh dat-en-dat lukt niet zo goed of vind ik niet zo fijn.
Daarom hou ik ook van Fok!
Ook aan de kust heb je naaldbomen?quote:
Vond je dat betweterig ofzo?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat is wel kinky, maar ook een gevalletje Fok!.
Waarom?
Mensen weten het hier altijd beter als het op seks aankomt.
Zelden iemand die zegt: goh dat-en-dat lukt niet zo goed of vind ik niet zo fijn.
Daarom hou ik ook van Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |