Welke douchelord prefereert uitgaan met een chick nou boven chillen met een chick in een huisquote:
Wat wil je van d'r? één keer wiepen of een relatie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:08 schreef Nestalgie het volgende:
Maar er is zo'n andere kip waar ik mee gezoend heb op een feest maar ze heeft een boy. Maar haar wil ik dan weer wel. Alleen praatte paar dagen met dr, gister ook en opeens reageerde ze niet meer. Wat zal ik doen paar weekjes wachten of appen?
Wachten lijkt me verstandiger anders lijk ik ookzo desperate
Uitgaan met chicksquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke douchelord prefereert uitgaan met een chick nou boven chillen met een chick in een huis.
Ik heb het niet over maar haar uitgaan. Bedoel of hij haar niet ergens anders ziet buiten quality time bij een van hun twee thuis.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke douchelord prefereert uitgaan met een chick nou boven chillen met een chick in een huis.
Sws ballen, en als ze leuk is relatie. Maar t probleem is dat ze nu een boy heefy.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat wil je van d'r? één keer wiepen of een relatie?
[..]
Uitgaan met chicks
Als een chick me laat kiezen tussen uitgaan met haar of dat ik bij d'r thuiskom weet ik wel wat ik kies hoor.quote:
Kill, je snapt dat als ze nu met andere guykis zoent terwijl ze een vriend heeft dat ze dat ook bij jou gaat doen he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Sws ballen, en als ze leuk is relatie. Maar t probleem is dat ze nu een boy heefy.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wel kut als je kk hard moet schijten in haar huis, zoals ik vannacht.
Dat zei ik daarstraks ook al.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kill, je snapt dat als ze nu met andere guykis zoent terwijl ze een vriend heeft dat ze dat ook bij jou gaat doen he.
Ligt aan de mood man. Deze man staat niet 24/7 op scherp.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een chick me laat kiezen tussen uitgaan met haar of dat ik bij d'r thuiskom weet ik wel wat ik kies hoor.
Ouwehoeren ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:24 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ga straks ook hoeren in de club.
Geen goede klacht, dus.
Eerst natuurlijk met ze uitgaan zodat je ze dronken kan voeren zodat ze anaal willen doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een chick me laat kiezen tussen uitgaan met haar of dat ik bij d'r thuiskom weet ik wel wat ik kies hoor.
Jaa drm ballen is prioriteit. En als ze dan op mij vreemdgaat die boy klappen want heb lang nietgevochtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kill, je snapt dat als ze nu met andere guykis zoent terwijl ze een vriend heeft dat ze dat ook bij jou gaat doen he.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Eerst natuurlijk met ze uitgaan zodat je ze dronken kan voeren zodat ze anaal willen doen.
Tenzij ze juna heten, dan doe je dat gewoon gelijk
Dat jaquote:
Die anus is gevoelig als je grote lul hebt gquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Love you.
Ja, maar als ze willen dat je bij ze thuiskomt hoef je ze niet meer dronken te voeren natuurlijk.
Jij en je anale fixatie, pussy is altijd ready 2 go.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die anus is gevoelig als je grote lul hebt g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |