Daarom die snol altijd eerst flink poppers laten snuivenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die anus is gevoelig als je grote lul hebt g
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:25 schreef Dven het volgende:
Heb eens de hele avond met een meisje geflirt. Ongelofelijk lekker ding was helemaal gek van haar en wist zeker dat ik haar die avond de mijne zou maken. Bleek ze een hoer te zijnWel gratis geneukt met een hoer, was de moeite waard
Heb kleine lul tok, in anus voel ik meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij en je anale fixatie, pussy is altijd ready 2 go.
Duidelijk niet waarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoop dat ze al sliep en ze er niets van waargenomen heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wel kut als je kk hard moet schijten in haar huis, zoals ik vannacht.
Ik was op den duur helemaal verliefd op haar. Maar ze wilde geen relatiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]![]()
ZOiets had een maat ook een keer. Heeft ie geweten
(afgezonderd gratis neuken)
De lucht was zo'n mengelmoes van Hertog-Jan en goedkope kaas en worstquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop dat ze al sliep en ze er niets van waargenomen heeft.
Ik heb al zo lang geen goddelijk Hertog Jannetje gedronken dat ik bijna je poepjes diep zou willen inhaleren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:28 schreef Germano het volgende:
[..]
De lucht was zo'n mengelmoes van Hertog-Jan en goedkope kaas en worst.
kurvakurvakurvakurvakurvakurvakurvakurvakurvaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was op den duur helemaal verliefd op haar. Maar ze wilde geen relatieHoer.
quote:
Als je chick niet instant nat is is ze vaak niet geil genoeg & you're doing it wrong. Kan je alsnog even beffen zodat je 'm er alsnog kan inschuiven. Anaal is dat niet zo makkelijk allemaal.quote:
Achtjes om de clitter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Als je chick niet instant nat is is ze vaak niet geil genoeg & you're doing it wrong. Kan je alsnog even beffen zodat je 'm er alsnog kan inschuiven. Anaal is dat niet zo makkelijk allemaal.
Gewoon op je lul spugen en m er in drukkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Als je chick niet instant nat is is ze vaak niet geil genoeg & you're doing it wrong. Kan je alsnog even beffen zodat je 'm er alsnog kan inschuiven. Anaal is dat niet zo makkelijk allemaal.
Altijd grappig dat mannetjes dan gelijk beginnen dat ze niet nat genoeg is en je iets verkeerd doet. Sorry, sommige mannen hebben nu eenmaal een wat groter maatje en daarom gaat het niet altijd even gemakkelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Meldde het gewoon van tevoren, ze deed oordopjes in en ik appte nog een foto van d'r badkamer. No prob.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop dat ze al sliep en ze er niets van waargenomen heeft.
stuur een foto van je lulquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
Duss wanneer appen en hoe zorg ik dat zekomt chillen
Niet een microdick hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd grappig dat mannetjes dan gelijk beginnen dat ze niet nat genoeg is en je iets verkeerd doet. Sorry, sommige mannen hebben nu eenmaal een wat groter maatje en daarom gaat het niet altijd even gemakkelijk
Zeg dat jij je hamster kwijt bent en vraag vervolgens of ze mee komt zoeken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
Duss wanneer appen en hoe zorg ik dat zekomt chillen
Soms wel jaloers op jongens met een kleintje ja. Vaak doe ik ook XTC voor ik ga neuken, dan wordt ie niet zo biggiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niet een microdick hebbenamateur
zo gigantisch leek die niet hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Soms wel jaloers op jongens met een kleintje ja. Vaak doe ik ook XTC voor ik ga neuken, dan wordt ie niet zo biggie
Jajaja, goed verhaal. Mijn punt was dat ik niet snap waarom je moeite zou doen voor anaal terwijl een pussy veel minder voorbereiding vergt. In mijn geval danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd grappig dat mannetjes dan gelijk beginnen dat ze niet nat genoeg is en je iets verkeerd doet. Sorry, sommige mannen hebben nu eenmaal een wat groter maatje en daarom gaat het niet altijd even gemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |